1047: 10 mp lehet (ezt még nem mértem) Érzéseim szerint ez egy picit kevesebb, természetesen kikapcsolt AFB mellett.
Így is talán érdemes nem a kimondott 100 km/h-ra koncentrálni.
Összefoglalva - 8 körül saccolom, egyik nap lemérem.
"(elokeressem a mi jo oreg Paff Dedinket a Sulcerbol, aki meg volt gyozodve arrol, hogy az ajto kinyitasaval meg fogja elottunk szegyeniteni a NASAt? :))) )"
?????? Ezt magyarázzátok el, kérlek....
Örök emlékem marad, amikor Kiskörösön a belgrádi expresszbôl ki kellett sorozni a 3. kocsit. Én a 2. kocsiban ültem, tolatómozdony nem volt, az M63 tolatott. A 2 kocsival olyan gyorsulásokat produkált, hogy egészen a metróban éreztem magam - benyomódunk az ülésekbe, felállni nem lehetett...(1976)
(elokeressem a mi jo oreg Paff Dedinket a Sulcerbol, aki meg volt gyozodve arrol, hogy az ajto kinyitasaval meg fogja elottunk szegyeniteni a NASAt? :))) )
Ez a fénykép megérte az árát. KÖTELEZŐ megnézni ( tárhely látogatottsága miatt).
Lassan én is felteszem gumidani képeit az uw - ra ( de ronda neve van ).
Úgy tudom, hogy a szürke színű 20-05 55x-ek között egy csapat Szolnokon újítódott. Figyelmes szemlélők az oldalukon levő csíkok sorrendjében és vastagságában találhatnak különbséget.
Egyébként engemet is érdekelne az alapanyag.
incalzire centrala = központi fűtés (ez gondolom a villamos vonatfűtést akarja jelenteni)
geamuri frontale = szélvédő
frigider = hűtőszekrény
instalatie de antiblocare roti rulare = csúszásgátló
frana hiidrodinamica = hidrodinamikus fék
inversare hidraulica = hidrauliskus irányváltó (ez meg milyen lehet?)
Tükörfordításban ennyi. Honnan van az eredeti román szöveg? Ha a neten találtad, adj kérlek egy linket. Vagy küld el légyszíves.
Légkondi a vezérálláson,
számítógépes vezérlés,
hidrulikus és hidrodinamikus fék ( van olyan egyáltalán? Hogyaszongya: inversare hidraulica si frana hiidrodinamica )
blokkolásgátló,
incalzire centrala, geamuri frontale, frigider ez nem tudom mi, incalzire centrala ez központi hűtő
elektronikus sebességmérő, ami tárolja is a mért sebességet. Meg vannak haborodva ezek a rommancsok, vagy mi...
:))
(Hirdodinamikus fek, legkondi, BLOKKOLASGATLO, fridzsider, metalfenyezes, szervokormany, fej es oldallegzsakok... nem kevertek ossze ezek nehany papirt? :)) )
(elokeressem a mi jo oreg Paff Dedinket a Sulcerbol, aki meg volt gyozodve arrol, hogy az ajto kinyitasaval meg fogja elottunk szegyeniteni a NASAt? :))) )
Leadott teljesítmény 1500 Le
Legnagyobb terhelés 100 km/h - nál 400 t
Üzemanyagfogyasztás 148 g/Le
Fűtőgenerátor 400 kW
Zajszint a vezetőfülkében 72 dB
És még:
Légkondi a vezérálláson,
számítógépes vezérlés,
hidrulikus és hidrodinamikus fék ( van olyan egyáltalán? Hogyaszongya: inversare hidraulica si frana hiidrodinamica )
blokkolásgátló,
incalzire centrala, geamuri frontale, frigider ez nem tudom mi, incalzire centrala ez központi hűtő
elektronikus sebességmérő, ami tárolja is a mért sebességet.
Próbáltad már? Mert én igen. Ha gondolkodsz egy kicsit, a vastag talpú nehezebben csinálja meg, mert nála a 100 az nem 100, hanem 110 körül van. Egyébként LEGINKABB a szabályzás beállításától függ, nem a kerekeitöl.
Engem az érdekelne, hogy az itthon jelenleg forgalomban levő mozdonyok mennyi idő alatt képesek felgyorsulni 100km/h sebességre? Természetesen vontatmány nélkül.
Üdv mindenkinek! Hasonlóan Taurue kollégához, én sem voltam aktív résztvevője a másik topicnak, viszont ha ez tényleg ízig-vérig gépész topic lesz, akkor sok időt töltök majd itt. Köszönet Józsgának! Ja és LE A KVASSAY-val, éljen a MECHWART!
OFF
Szomorú, hogy eddigi kedvenc topikom ilyen mélyre süllyedt. Vitakultúra: semmi. Egy ócskább politikai topik szintje.
Javaslom, hogy a Vasútgépészek ide! című topik addig maradjon fenn, amíg le nem cseng ez a vasúti átjárókkal fűszerezett anyázás.
ON
Hol tudnék utánajárni, hogy a 20-05 (hatvani- és posta-) Bhv kocsik pontosan mely 20-07, 20-27 Bhv-kből készültek?
Ugye az összes 20-05 Bhv Dunakeszin készült?
Mikor készülnek további 80-05 BDt vezérlők?
Ha már megjött, mindjárt fekve is maradt, a gép csak "+nyöszörgött" szegény, de indulni nem akart. Egyik illusztris olvtársunk felmászott rá, majd két perc műlva vígan csörömpölt a Dacia. Találsós kérdés: vajon mi okozta a "fekvemaradást"?