Keresés

Részletes keresés

Taurue Creative Commons License 2003.05.12 0 0 39
Szevasztók!

Nem az idő a lényeg..
Gépmenet, AFB nélkül, álló helyzetből 400 méter alatt 165km/h.
Innen tisztán villanyfékkel 700 méter alatt megáll.

Előzmény: GYöBa (37)
amicus Creative Commons License 2003.05.12 0 0 38
Köszönöm, már ez is nagy segítség!
Előzmény: scsabi (36)
GYöBa Creative Commons License 2003.05.12 0 0 37
1047: 10 mp lehet (ezt még nem mértem)
Érzéseim szerint ez egy picit kevesebb, természetesen kikapcsolt AFB mellett.
Így is talán érdemes nem a kimondott 100 km/h-ra koncentrálni.

Összefoglalva - 8 körül saccolom, egyik nap lemérem.

Előzmény: czzf50 (16)
scsabi Creative Commons License 2003.05.12 0 0 36
Ennyit találtam:

50-55-2005-550-8 Sl 20-07-348-5
50-55-2005-551-6 Sl 20-07-354-3
50-55-2005-552-4 Sl 20-07-379-0
50-55-2005-553-2 Sl 20-27-305-1
50-55-2005-554-0 Sl 20-27-321-8
50-55-2005-555-7 Sl 20-27-483-6
50-55-2005-556-5 Sl 20-27-306-9
50-55-2005-557-3 Sl 20-27-455-4
50-55-2005-558-1 Sl 20-27-335-8
50-55-2005-559-9 Sl 20-27-395-2
50-55-2005-560-7 Dk 20-27-368-9
50-55-2005-561-5 Dk 20-27-357-2
50-55-2005-562-3 Dk 20-27-364-8
50-55-2005-563-1 Dk 20-07-375-8
50-55-2005-564-9 Dk 20-27-360-6
50-55-2005-565-6 Dk 20-27-380-4
50-55-2005-566-4 Dk 20-27-324-2
50-55-2005-567-2 Dk 20-27-318-4
50-55-2005-568-0 Dk 20-27-388-7
50-55-2005-569-8 Dk 20-27-351-5
50-55-2005-570-6 Dk 20-07 583-7
50-55-2005-571-4 Dk 20-07-835-1
50-55-2005-572-2 Dk 20-07-670-2
50-55-2005-573-0 Dk 20-07-319-6
50-55-2005-574-8 Dk 20-07-326-1
50-55-2005-575-5 Dk 20-07-460-8
50-55-2005-576-3 Dk 20-07-534-0
50-55-2005-577-1 Dk 20-07-669-4
50-55-2005-578-9 Dk 20-07-329-5
50-55-2005-579-7 Dk 20-07-333-7
50-55-2005-580-5 Dk 20-07-383-2
50-55-2005-581-3 Dk 20-27-381-2
50-55-2005-582-1 Dk 20-27-315-0 8228-027-5
50-55-2005-583-9 Dk 20-27-500-7
50-55-2005-584-7 Dk 20-27-506-4
50-55-2005-585-4 Dk 20-27-521-3
50-55-2005-586-2 Dk 20-27-376-2
50-55-2005-587-0 Dk 20-27-457-0
50-55-2005-588-8 Dk 20-27-135-2
50-55-2005-589-6 Dk 20-27-154-3
50-55-2005-590-4 Dk 20-27-155-0
50-55-2005-591-2 Dk 20-27-158-4
50-55-2005-592-0 Dk 20-27-159-2
50-55-2005-593-8 Dk 20-07-365-9
50-55-2005-594-6 Dk 20-07-736-1
50-55-2005-595-3 Sl 20-27-146 8228-008-5
50-55-2005-596-1 Sl 20-27-121 8228-006-9
50-55-2005-597-9 Sl 20-27-139-4
50-55-2005-598-7 Sl 20-27-384-6
50-55-2005-599-5 Sl 20-27-117-0
50-55-2005-600-1 Sl 20-27-284-8

50-55-8005-400-3 Dk 20-07-813-8
50-55-8005-401-1 Dk 20-27-496-8
50-55-8005-402-7 Dk 20-27-470-3
50-55-8005-403-7 Dk 20-27-042-0
50-55-8005-404-5 Dk 20-27-034-7
50-55-8005-405-2 Dk 20-27-037-0

cs

Előzmény: amicus (11)
Józsga Creative Commons License 2003.05.12 0 0 35
"(elokeressem a mi jo oreg Paff Dedinket a Sulcerbol, aki meg volt gyozodve arrol, hogy az ajto kinyitasaval meg fogja elottunk szegyeniteni a NASAt? :))) )"
?????? Ezt magyarázzátok el, kérlek....
Előzmény: seTTebello (33)
rezgaras Creative Commons License 2003.05.12 0 0 34
manhattani írta:

> a Szergej 70-80-ig legyorsulja a Nohabot.

Örök emlékem marad, amikor Kiskörösön a belgrádi expresszbôl ki kellett sorozni a 3. kocsit. Én a 2. kocsiban ültem, tolatómozdony nem volt, az M63 tolatott. A 2 kocsival olyan gyorsulásokat produkált, hogy egészen a metróban éreztem magam - benyomódunk az ülésekbe, felállni nem lehetett...(1976)

Előzmény: manhattani (15)
seTTebello Creative Commons License 2003.05.12 0 0 33
(elokeressem a mi jo oreg Paff Dedinket a Sulcerbol, aki meg volt gyozodve arrol, hogy az ajto kinyitasaval meg fogja elottunk szegyeniteni a NASAt? :))) )


Ez a fénykép megérte az árát. KÖTELEZŐ megnézni ( tárhely látogatottsága miatt).

Lassan én is felteszem gumidani képeit az uw - ra ( de ronda neve van ).

Előzmény: BlackStar (26)
rezgaras Creative Commons License 2003.05.12 0 0 32
czzf50 írta:

> V63: 10 mp

Ez ugye az eredeti V63? Mert szvsz. ha a V63 tudja a fizikát, akkor a V63,1-nek rosszabb a gyorsulása 100-ig.

Előzmény: czzf50 (16)
rezgaras Creative Commons License 2003.05.12 0 0 31
Józsga írta:

> Két okból hoztam létre ezt a topicot:

Jó ötlet volt. A másikon néha már kaptunk a pofánkra, amikor a többiek túl soknak találták a gépészeti jellegű hozzászólásokat.

Előzmény: Józsga (-)
seTTebello Creative Commons License 2003.05.12 0 0 30
incalzire centrala = központi fűtés (ez gondolom a villamos vonatfűtést akarja jelenteni)

Szerintem ez a vezérálláson van.

geamuri frontale = szélvédő

Ez jó. Olyan, mint az R8 - as Dácia 4 extrája ( Sinaia rádó, pótkerék, emelő, 2 12 v akku )

frigider = hűtőszekrény

Az minek?

Egyébként itt van.

Előzmény: Józsga (28)
gumidani Creative Commons License 2003.05.12 0 0 29
Úgy tudom, hogy a szürke színű 20-05 55x-ek között egy csapat Szolnokon újítódott. Figyelmes szemlélők az oldalukon levő csíkok sorrendjében és vastagságában találhatnak különbséget.
Egyébként engemet is érdekelne az alapanyag.
Előzmény: amicus (11)
Józsga Creative Commons License 2003.05.12 0 0 28
incalzire centrala = központi fűtés (ez gondolom a villamos vonatfűtést akarja jelenteni)
geamuri frontale = szélvédő
frigider = hűtőszekrény
instalatie de antiblocare roti rulare = csúszásgátló
frana hiidrodinamica = hidrodinamikus fék
inversare hidraulica = hidrauliskus irányváltó (ez meg milyen lehet?)

Tükörfordításban ennyi. Honnan van az eredeti román szöveg? Ha a neten találtad, adj kérlek egy linket. Vagy küld el légyszíves.

Előzmény: seTTebello (27)
seTTebello Creative Commons License 2003.05.12 0 0 27
BLOKKOLASGATLO

instalatie de antiblocare roti rulare

A hajtott kerekek megcsúszását akadályozó szerkezet. Legalábbis szerintem, nem vagyok se gépész, se román.

Előzmény: BlackStar (26)
BlackStar Creative Commons License 2003.05.12 0 0 26
Légkondi a vezérálláson,
számítógépes vezérlés,
hidrulikus és hidrodinamikus fék ( van olyan egyáltalán? Hogyaszongya: inversare hidraulica si frana hiidrodinamica )
blokkolásgátló,
incalzire centrala, geamuri frontale, frigider ez nem tudom mi, incalzire centrala ez központi hűtő
elektronikus sebességmérő, ami tárolja is a mért sebességet.

Meg vannak haborodva ezek a rommancsok, vagy mi...
:))
(Hirdodinamikus fek, legkondi, BLOKKOLASGATLO, fridzsider, metalfenyezes, szervokormany, fej es oldallegzsakok... nem kevertek ossze ezek nehany papirt? :)) )
(elokeressem a mi jo oreg Paff Dedinket a Sulcerbol, aki meg volt gyozodve arrol, hogy az ajto kinyitasaval meg fogja elottunk szegyeniteni a NASAt? :))) )
Előzmény: seTTebello (23)
Deaf_1 Creative Commons License 2003.05.12 0 0 25
Szia rg7!

Itt a Bvmot 003 2003 03 27-én a Somogy IC-ként a Déliben.


Üdv.

Deaf

Előzmény: rg7 (2)
seTTebello Creative Commons License 2003.05.12 0 0 24
Az 1047 - est csótánynak hívják. Olyan a mozgása.
Előzmény: Józsga (6)
seTTebello Creative Commons License 2003.05.12 0 0 23
Itt van egy felújított példány LDH.
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]



Leadott teljesítmény 1500 Le
Legnagyobb terhelés 100 km/h - nál 400 t
Üzemanyagfogyasztás 148 g/Le
Fűtőgenerátor 400 kW
Zajszint a vezetőfülkében 72 dB

És még:

Légkondi a vezérálláson,
számítógépes vezérlés,
hidrulikus és hidrodinamikus fék ( van olyan egyáltalán? Hogyaszongya: inversare hidraulica si frana hiidrodinamica )
blokkolásgátló,
incalzire centrala, geamuri frontale, frigider ez nem tudom mi, incalzire centrala ez központi hűtő
elektronikus sebességmérő, ami tárolja is a mért sebességet.

Előzmény: Taurue (8)
seTTebello Creative Commons License 2003.05.12 0 0 22
Az mi? Kvassay Jenő vízépítő mérnök volt, Mechwart András pedig statisztikus.
Előzmény: VESZ 101 (12)
V43 1359 Creative Commons License 2003.05.12 0 0 21
Üdv mindenkinek!

Örülök, hogy megszületett ez a topic is.
Remélem itt tényleg csak a gépészet lesz főszerepben:-)

Egy hír: szombathelyen dolgozik a V43 1219. Ugyanis géphiány van, és múltkor a 9013-ast a 266-os Szergej vitte...

czzf50 Creative Commons License 2003.05.12 0 0 20
Hmmm, ezt hogy csináltam vajon?
Előzmény: czzf50 (19)
czzf50 Creative Commons License 2003.05.12 0 0 19
Próbáltad már? Mert én igen. Ha gondolkodsz egy kicsit, a vastag talpú nehezebben csinálja meg, mert nála a 100 az nem 100, hanem 110 körül van. Egyébként LEGINKABB a szabályzás beállításától függ, nem a kerekeitöl.
Előzmény: v63 152 (17)
czzf50 Creative Commons License 2003.05.12 0 0 18
Próbáltad már? Mert én igen. Ha gondolkodsz egy kicsit, a vastag talpú nehezebben csinálja meg, mert nála a 100 az nem 100, hanem 110 körül van.
Előzmény: v63 152 (17)
v63 152 Creative Commons License 2003.05.12 0 0 17
"V63: 10 mp "

Régen beszélgettünk kedves czzf50! Jó estét! Lenne egy láda söröm, hogy még a most vastag talpú 042-es vagy 143-as sem csinálja meg 10 mp alatt!

Előzmény: czzf50 (16)
czzf50 Creative Commons License 2003.05.12 0 0 16
1047: 10 mp lehet (ezt még nem mértem)
V63: 10 mp
V43: kb. 16-20 mp
V46: kb. 5 perc (lenne) :-))))

Előzmény: simson (13)
manhattani Creative Commons License 2003.05.11 0 0 15
Meg még egy relatív infó: a Szergej 70-80-ig legyorsulja a Nohabot. Az pedig akkor támad fel, és ő győz :))
Előzmény: simson (13)
manhattani Creative Commons License 2003.05.11 0 0 14
Ehhez nekem csak egy amatőr információm van: a Szili legyorsulja az 1200-as Zsigulit... :))
Előzmény: simson (13)
simson Creative Commons License 2003.05.11 0 0 13
Engem az érdekelne, hogy az itthon jelenleg forgalomban levő mozdonyok mennyi idő alatt képesek felgyorsulni 100km/h sebességre? Természetesen vontatmány nélkül.
VESZ 101 Creative Commons License 2003.05.11 0 0 12
Üdv mindenkinek! Hasonlóan Taurue kollégához, én sem voltam aktív résztvevője a másik topicnak, viszont ha ez tényleg ízig-vérig gépész topic lesz, akkor sok időt töltök majd itt. Köszönet Józsgának! Ja és LE A KVASSAY-val, éljen a MECHWART!
amicus Creative Commons License 2003.05.11 0 0 11
Helló!

OFF
Szomorú, hogy eddigi kedvenc topikom ilyen mélyre süllyedt. Vitakultúra: semmi. Egy ócskább politikai topik szintje.
Javaslom, hogy a Vasútgépészek ide! című topik addig maradjon fenn, amíg le nem cseng ez a vasúti átjárókkal fűszerezett anyázás.

ON
Hol tudnék utánajárni, hogy a 20-05 (hatvani- és posta-) Bhv kocsik pontosan mely 20-07, 20-27 Bhv-kből készültek?
Ugye az összes 20-05 Bhv Dunakeszin készült?
Mikor készülnek további 80-05 BDt vezérlők?

amicus

FOMA Creative Commons License 2003.05.11 0 0 10
Ma S 8306 nagy meglepetésünkre M47 2032-vel érkezett Bajára.

Ha már megjött, mindjárt fekve is maradt, a gép csak "+nyöszörgött" szegény, de indulni nem akart. Egyik illusztris olvtársunk felmászott rá, majd két perc műlva vígan csörömpölt a Dacia. Találsós kérdés: vajon mi okozta a "fekvemaradást"?

A helyes megfejtők megnézhetik hogyan hagyta el M47 2032 Baját.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!