Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Úgymond csepp a tengerben. Legalább háromszor ennyinek kellett volna jönnie, hogy érdemi javulás legyen, de nehéz időket élünk, ennek is örülni kell, ki tudja, mikor lesz lehetőség legközelebb új, vagy akár használt kocsik beszerzésére.
Minden régi kedves utasnak és sofőrnek örülök, persze Évi ellen sem lett volna kifogásom.:-)
G. Petivel futottam össze pár hete az Árkádban. Megállapítottam, hogy ugyan jóval több haja maradt, mint nekem, de így legalább sokkal őszebb is nálam, meg azt is megbeszéltük, hogy a mostani Credo-ja azért nem egy 395-ös.:-)
Ez így van, ám nem feltétlenül Pannon specifikus ez a dolog. Most hatalmas nyalás következik, de őszintén, hátsó szándék nélkül így gondolom: szerintem nincsenek motiválva az érintett kollégák. Nem nevezném tehát pocsék munkaerőnek őket, mert ahogy az ütemes távközlekedés feladata vélhetően ki volt adva, a lokális helyközi közlekedésnek valószínűleg egyszerűen nincs gazdája. Egy-egy volánnál pedig akad lelkes kolléga, másutt viszont a rábízott feladattal végez az ember. Ennyi. Mondom ezt úgy, hogy úgy négy éve lettünk rosszban a Pannonnal, de akit én ismertem (és "nem bírt" minket), már nyugdíjba ment, a többi, menetrendben érintett kollégát meg sem akkor, sem most nem ismer(t)em.
Van egy sor meló az én életemben is, amit úgy végzek el, ahogy kérték. Aztán vannak olyan munkáim, amikre gyermekemként tekintek, meg azok, amiért pénzt nem kapunk :)
Ergo: szar a rendszer :) -a regionális közlekedést talán nem állami szinten kellene koordinálni például, pedig régiónk helyközi közlekedésének igen túlnyomó része régión belül marad...
Az lehet,de mindenesetre nagyon kilógnak a sorból.Pl van máshol Vogelsitze üléses(mondjuk ha az összesben legalább ilyen lenne,akkor már kicsit jobb megítélésük lehetne az EC-knek) Credo(én nem láttam,de attól még lehet)?Meg a 3 buszban 2féle kékszerű kárpitos(mikor nálunk akkor ügyeltek arra,hogy ez piros legyen) ülések vannak.
Kibontakozóban van egy újabb PTKE fejezet Kozármislennyel kapcsolatban, de alig van kapacitásunk. Ha van kedved, szívesen venném, ha megkeresnél a nickem alatt elérhető e-mail címen!
"(Az első eresztéstől fogva van néhány normális ülésekkel beszékezett EC12 is, ha már... de azoknak nyilván más, fontosabb dolguk volt. Magam is mentem Szegedre fapados EC12-vel, négy és fél óra élményzuhatag volt.)"
A régebbiek közül 3 viszonylag normális van:FLZ-251 az a felszereltségéhez,kialakításához illő feladatot csinál,FLZ-252 részben(ennek lehetne jobb fordája is),míg az FLR-394 jelen pillanatban totál nem neki való járatokat csinál.Az újabbak közül az MNY-831-ről meg már sokszor elmondtam a véleményemet...
Elvileg mindkettő igaz még.Ha esetleg valakinek van ideje stb.,az összeszedhetné a komlói változásokat is
Pl mostanában nem láttam az E94-üket(VDL volt helyette+több VDL is járt a napokban Pécs-Komló között);JOM-901,EWS-819 fordásak-e?LMH,JLW-480 hova került?