Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Ez a PTKE új neve? Nem ez a működési forma bukik most meg Budapesten? Vajon ki adta a tippet a város vezetőinek, hogy ezt megalakítsák? Pókpéternek kell egy új munkahelyet kreálni?
Ha itt élnél,akkor másképp látnád a dolgokat:itt szerintem nem a szükségességen van a fő hangsúly(sztem is az M60-as hosszabbításánál vannak fontosabb dolgok jelenleg),hanem azon,hogy már megint durván a képünkbe hazudtak(mondjuk az is hülye volt,aki ezeket bevette,de hát az eredmények azt bizonyítják,hogy jócskán voltak ilyenek).Ennek a leszakadó térségnek úgy kellene bármilyen beruházás,mint egy falat kenyér.De úgy tűnik,hogy ezt a térséget a nagyurak végleg halálra ítélték...Aki teheti menekül,a többiekre meg a lassú kimúlás vár.
Általában van, de ennek nem igazán van köze ahhoz, hogy a horvátok felújították a pályát. Az biztos, hogy ha nem lenne kint a pálya mellett az országhatár tábla, akkor is centire tudnám csukott szemmel is, hogy mikor lépjük át a határvonalat.:-)
Senki nem vitatja, hogy az M60 meghosszabbítása szükséges, de ha országos szinten nézzük a tervezett útépítéseket, sokkal fontosabb feladatok is vannak, mint egy Pécs - Zágráb kapcsolat megalapozása. Nem pénzhiány miatt nem épült meg az M60 eredetileg megépíteni tervezett nyugati szakasza Pécs és a nagyvátyi elágazás között, hanem azért, mert kimutatták, hogy semmi értelme elsőrangú prioritásként kezelni. Ha az M6 szellemautópálya, akkor nem tudom, hogy az M60 nyugati szakaszára mi lenne a megfelelő jelző...
Ami viszont fontos, az továbbra is napirenden van: az M6 meghosszabbítása Horvátországba. Ez meg is épül, autóútként. Sok minden nem indokolná a 2x2 sávos kialakítást (bár a félautópálya-jellegű kialakítás nekem sem rokonszenves), de arra a forgalomra, 110-es táblákkal jó lesz az. Legalább nem fognak lejárató jellegű cikkek születni, hogy már megint felesleges autópálya épült.
Személy szerint egyébként rendkívüli módon örülnék neki, ha ehhez a szakaszhoz kapcsolódva az a villányi bekötés is megépülne, amit az OTRT-ben láttam: Lippó mellett létesülne egy csomópont, és innen nyugati irányban, Márok alatt elvezetve csatlakozna a bekötés a nagy nehezen megépült villányi elkerülőhöz. (Aminek a Magyarbóly felőli csomópontját is ehhez igazítva alakították ki.) Nem tudom pontosan, hogy az újonnan kiépítendő szakaszon hol jelöltek ki csomópontnak helyet, de az lenne a legjobb, ha ez épülne meg, és találnának valami forrást a villányi bekötésre.
Se valahova vezető autópálya, se reptér, se normális vasúti pálya, se lobbierő nincs, hogy egy valamire való befektető idejöjjön. Van helyette zsákutcaként működő szellemautópálya, vannak tök jó, tök drága, és emiatt a kutyát nem érdeklő kiállítások, van sok milliárdos, hétköznapokon üresen pangó kulturális negyed a gettó peremén, bezárt üzletek és Magyarország legnagyobb egyeteme, ami már gyakorlatilag eltartja a várost.
Aztat nem tudom.Talán egy jolly joker Crossway? :)
Viszont a veszprémi Irizar Aranyosgadányba közlekedett tegnap. :) Meg Bajára is Crossway ment LH12 helyett.
Amióta megjött a hideg,azóta foglakoztat egy kérdés:a Citadellekben van fűtés?Mert marha hideg van bennük(a kapaszkodók is mindig vizesek/ páralecsapódásosak),míg a Conectókkal,415-el,VDL-lel felüdülés utazni a kellemes hőmérséklet miatt.