Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2021.07.14 -1 1 43088

Azok a 20-47.1-esekből lettek.

Előzmény: extrémgörkoris (43086)
braun Creative Commons License 2021.07.14 0 1 43087

Utoljára írom le. 20-47.0. Amiről te beszélsz, az 20-47.1.

 

Előzmény: Sz. G. Á. (43085)
extrémgörkoris Creative Commons License 2021.07.14 -1 0 43086

Nem inkább 67-es (manapság 44 es) IC kocsik?

Előzmény: Jenzo (43084)
Sz. G. Á. Creative Commons License 2021.07.14 -1 0 43085

egyszárnyú feljáróajtó ?

Előzmény: braun (43083)
Jenzo Creative Commons License 2021.07.14 0 1 43084

Nem. Győriek voltak, ezekből lettek a 20-37-es kocsik később. Ezek voltak az utolsó kocsik, amik indigókék festéssel álltak forgalomba. 

Előzmény: Zolivonat72 (43082)
braun Creative Commons License 2021.07.14 0 1 43083

Például:

- kocsivég, homlokfal,

- alváz berendezései,

- forgóváz,

 

De, formára, fazonra nem rossz alapanyagok, ha valakinek barkácsolni támad kedve. Szerintem a Piko nem csinál belőle magyar verziót.

Előzmény: E-lok (43081)
Zolivonat72 Creative Commons License 2021.07.14 0 0 43082

Ezek NDK gyártású kocsik voltak?

Előzmény: braun (43080)
E-lok Creative Commons License 2021.07.14 0 0 43081

Ejha. Mik vannak! De akkor itt mi a kompromisszum? Csak nem az ablakok mérete? :)

Amúgy tetszik! Nem tudtam, hogy ilyen is volt!

Előzmény: braun (43080)
braun Creative Commons License 2021.07.14 0 0 43080
Előzmény: E-lok (43079)
E-lok Creative Commons License 2021.07.14 -2 0 43079

Hát igen, de az a tető nagyon nem passzol. Az hogy egy modellen pár tized mm-rel nagyobbak az ablakok mint kellene, közel sem olyan hiba mint két baromi nagy szellőző a tetőn ami az igazin sose volt. Nem vagyok szegecsszámláló tipus, viszonylag könnyen átsiklok olyan hibákon amik az összképet nem befolyásolják döntően, például az ablakméret, vagy a kocsivégek sarkainak ívsugara, sőt a forgóvázak hibáin is gyorsan túl tudok lendülni. De ebből a Piko Y-kocsiból valószínűleg nem vennék ha nem változtatnak rajta semmit. 

Előzmény: braun (43078)
braun Creative Commons License 2021.07.14 0 0 43078

20-47.0 -nak jó lehet, de kompromisszumokkal.

Előzmény: E-lok (43075)
kavicsasínen Creative Commons License 2021.07.14 0 0 43077

Ha már Piko és személyvagon, kíváncsi lennék, mikor jelenik meg a lengyel kocsi...nemrég még jún. vége volt megadva, de akkor is csak CAD-rajz volt és van azóta is, nem is jött, most pedig már nincs céldátum...

kavicsasínen Creative Commons License 2021.07.14 0 3 43076

"első körben attól leszek boldog, ha a szili témát nem kaszálják el"

 

Tudsz olyan modellről, ami szerepelt a Piko katalógusában, és mégsem jelent meg? Ebből a szempontból nagyon nem hasonlít a Piko a Roco-ra (Skoda Messer, Halberstadt vezérlő, ugye...). Ráadásul (ahogy teaház fórumtárs is írta) elég valószínű, hogy nem hasraütésre tette be a gyártási tervbe Wilfer úr.

Előzmény: Sz. G. Á. (43072)
E-lok Creative Commons License 2021.07.14 -1 1 43075

Attól függ mennyire módosítható a Piko modell kocsiszekrénye. Ebben a formában távolabb állna az igazi mávos Y-kocsiktól mint bármelyik másik korábban készült Y-kocsi modell. Szóval nem valószínű...

Előzmény: Zolivonat72 (43071)
Törölt nick Creative Commons License 2021.07.13 -3 4 43074

én mindene estre első körben attól leszek boldog, ha a szili témát nem kaszálják el.


Azt ugy lehet bebiztositani hogy minel tobben elorendelnek. (Meg azok is akik a zsalu lamellakat szamolgatjak.)

 

Előzmény: Sz. G. Á. (43072)
teaház Creative Commons License 2021.07.13 0 6 43073

Nyílt titok, hogy a Piko nem magától kezdett neki a Szili-témának. Így nagyobb az esélye, hogy pár éven belül 4000-es hibrid Szilik rohangáljanak a 29-es vonalon, mint, hogy a Piko kitáncoljon a projektből :D

Előzmény: Sz. G. Á. (43072)
Sz. G. Á. Creative Commons License 2021.07.13 -2 3 43072

jó kérdés,
szerencsére van külön topic, ahol ilyen kérdésekkel foglalkoznak e téren sokkal kompetensebb emberek:
https://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9181135&la=157744371

én mindene estre első körben attól leszek boldog, ha a szili témát nem kaszálják el.

aztán ha netán csinálnak hálót meg fekvőhelyeset, azt megvenném, de amúgy részemről például nincs igény még egy újabbfajta puruttya magastetős 20-80-asra, bőven elég a tillig és a roco...

Előzmény: Zolivonat72 (43071)
Zolivonat72 Creative Commons License 2021.07.13 0 1 43071

Mit gondoltok lesz ilyen Y kocsink a Pikotól MÁV színekben?

kavicsasínen Creative Commons License 2021.07.13 -1 0 43070

A gyártó oldala is...de ott legalább már a modellről készült kép van fent.:)

Előzmény: Törölt nick (43069)
Törölt nick Creative Commons License 2021.07.13 0 1 43069
Törölt nick Creative Commons License 2021.07.13 0 0 43068

Azt vegkepp nem hiszem hogy a negyedik negyedre hagyjak a kulfoldi forgalmazast. Ha minden gyarto karacsonyra hagyja a termekei megjeleneset, a vasarlok sinylik meg es dontik el befer-e a koltekezesbe. Es ezzel a gyartok is.

Leggalabb ket honap kell az elosztasra Kinabol, ha nem harom. Lehet hogy MAR nincsenek is raktarban...

Előzmény: Törölt nick (43067)
Törölt nick Creative Commons License 2021.07.13 0 0 43067

Nem, en arra tippelek hogy egy sorozat keszult es allnak a raktarban a termekek amik nem Magyarorszagra mennek. (Es a zsalu nem lesz kijavitva ennelfogva sem.) Azt nem hiszem hogy ketszer inditsak be a gyartosort betanitott munkaerovel.

Előzmény: Sir Gombóc (43066)
Sir Gombóc Creative Commons License 2021.07.13 0 0 43066

Szvsz attól függ, hogy melyik a nagyobb költség? A kész/félkész árú raktározása vagy a gyártósor átállítása egyik modellről a másikra? Ugye nem gondolod, hogy amúgy az áll két széria között?

Előzmény: Törölt nick (43060)
kavicsasínen Creative Commons License 2021.07.13 0 0 43065

Ez elég logikusan hangzik.

Előzmény: Jeffsy (43059)
kavicsasínen Creative Commons License 2021.07.13 0 0 43064

Szerintem is életszerűbb, hogy egyszerre legyártanak x mennyiséget (Piko MÁV Szergej esetében pl. magyarországra és nem magyarországra szánt darabszám együtt), nem pedig teszem azt százasával szórakoznak, és külön alkalommal készül a hazai és a küllföldi piacra szánt mennyiség...a mai világban, ahol minden eurocentért lehajolnak, elég drága lenne, kéthavonta indítani a gyártósort x modellért.

Előzmény: Schtroumpf á lunettes (43057)
Törölt nick Creative Commons License 2021.07.12 0 0 43063

Ezt kerdezgetem mar egy ideje: a cseh-szlovak modellezok hogy oldjak meg az MTB BZx mellekkocsi elektronikus fogyatekossagait? Es van-e kommunikaciojuk a gyarral a fejlesztesrol?

Előzmény: benbe (43062)
benbe Creative Commons License 2021.07.12 0 1 43062

A csehszlovák modellezők meg még jobban, és szeretném, ha én annyira el lennék kényeztetve, mint ők.

Előzmény: Törölt nick (43061)
Törölt nick Creative Commons License 2021.07.12 -2 0 43061

OFF Erdekes hogy magadra vetted... ON

 

Az egesz biraskodas a masik munkajan azert ilyen elvarasokkal teli, szvsz, mert a magyar modellezok el vannak kenyeztetve. A DigiTools pl. nagyon magasra tette a mercet.

Előzmény: somytomy (43020)
Törölt nick Creative Commons License 2021.07.12 -2 0 43060

Valoszinutlen lenne az hogy a PIKO mar legyartotta az osszes kuldfoldre szant darabot a magyar kotingenssel egyutt? Miert inditanak be a gyartosort ketszer egy evbe ugyanarra termekre (ket termekre a szergejek eseteben amik festesi varianasok csak)? Esetleg a kulfoldre szant darabok mar egy raktarban pihennek azert hogy az internet kereskedelem sajatossagai miatt a magyar viszonteladok ne keruljenek hatranyos helyzetbe? Nyar vegen pl. utra kuldhetik oket.

Előzmény: kicsamo (43021)
Jeffsy Creative Commons License 2021.07.12 0 1 43059

A Piko a Rocohoz hasonloan hibrid ertelkesitesi modell szerint mukodik, aminek sajatossaga, hogy vehetsz direktben a gyartotol termeket, de ez a legmagasabb fogyasztoi ar a piacon, mert nem akarnak kiszurni a modellboltokkal, akikkel tobb evtizede egyuttmukodnek. Ebbol adodik az altalad emlitett arkulonbseg, tavaly ev vegen 140euroert vettem a 162es szergejt, szoval szolidan meg emeltek is arat.

Előzmény: Zolivonat72 (43028)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!