Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

grandegabo Creative Commons License 2010.01.04 0 0 3422
Valaki aki "közelebb ül a tűzhöz", tudna nekem infót szerezni arról hogy pontosan mit jelent webasto nyelven a

"Fault 152" -es hibakód?

(Thermo Top V, VW standheizung)
balu.maci104 Creative Commons License 2010.01.03 0 0 3421
Szia!
Pontosan nem tudom,látnom kellene milyen a távirányítod!
A ventilátort ő elindítja automatikusan,szerintem az mindegy,hogy mire állítod!? De könnyen kipróbálható,beülsz és elindítod a távval...
Nekem olyan volt,hogy Londonba voltam 3-napot,és mire leszálltunk Pozsonyban (na ezért a Pozsony miatt most a s'lovák titkosszolgálat bizti felfigyelt rám...) meleg kocsiba ültem..
Ehhez mondjuk kellett a gép pontos menetideje is!
Hidd el,ha belejössz "imádni" fogod! A kipufogó ha nagyon büdi,azt meg meglehet oldani... Küldj mailben fotót a távirányítóról és ha tudsz a kályha adattáblájáról!
Előzmény: koklok2.0 (3420)
koklok2.0 Creative Commons License 2010.01.02 0 0 3420
Szia,
Köszi a gyors választ!
Ezek szerint az sem mindegy, a ventilátort milyen fokozatban hagyom, ha programozva indítom a cuccot?
Apropó programozás. Ez működik úgy is, hogy mondjuk ma beállítom pl. január 20 reggel 06:00 fűtési időpontot, és aznap meleg autóval indulhatok?
Előzmény: balu.maci104 (3410)
balu.maci104 Creative Commons License 2010.01.02 0 0 3419
Balatonfüred mellett 3km-rel..!
Előzmény: samplermagic (3417)
grandegabo Creative Commons License 2010.01.02 0 0 3418
Hát a Zuheizert nem nagyon lehet indítani programórával, valószínű hogy csak can buszon és csak gyári környezetben tud működni..
Előzmény: samplermagic (3416)
samplermagic Creative Commons License 2010.01.02 0 0 3417
Balu te merre felé vagy?
Előzmény: balu.maci104 (3415)
samplermagic Creative Commons License 2010.01.02 0 0 3416
ha jól emlékszem zuheizer,de megnézem .Igen vw-s.merre felé vagy?
Előzmény: grandegabo (3389)
balu.maci104 Creative Commons License 2010.01.02 0 0 3415
Nem tudok,nincs olyanom! Azt is fellehetne tenni a fix gépemre?
Mi(k) kell(enének) hozzá,itt gondolok magára a programra és a kábelre...?
Előzmény: grandegabo (3413)
balu.maci104 Creative Commons License 2010.01.02 0 0 3414
Hát elsődlegesen a szélvédőt szárítsa/olvassza le!
Másodsorban,hogy valamelyest tudjon a levegő a kaszniban cirkulálni.
A meleg felfelé szál,és ha még fújja is egy kicsit a ventilátor akkor jobban fog cirkulálni.
Legalábbis én így szoktam.....
Előzmény: 568456 (3411)
grandegabo Creative Commons License 2010.01.02 0 0 3413
..és webastot nem tudsz vele olvasni? Thermo Test progit nem próbáltad még?
Előzmény: balu.maci104 (3409)
T.o.m.i Creative Commons License 2010.01.02 0 0 3412

Szia!

 

"Azért megy mert széthúztad a csatiját és ilyenkor az törli a hibasort magában."

 

Erről eddig még nem hallottam, de jól hangzik.

Rákerestem, Google szerint: "Im Gegensatz zu den Zuheizern D3W  im alten SGA-Modell ist es nicht ausreichend, die Batterie 20-30 Minuten abzuklemmen, um den Fehlereintrag zu löschen."

A törlés tehát megoldódott, de ez csak félsiker. Jó lenne, ha nem kellene mindent végigmérni, hogy mi lehet a rossz.

 

"A régebbi D3W Z nem kommunikál a VAG-COM-l,úgy tudom!"

 

Beszerelt állapotában, a kocsi diag csatlakozóján keresztül nem. (Nem tudom, egyáltalán jelen van-e ott a kályha szála?)

De esetleg közvetlenül a kályhára kötve a VAG-COM-ot?

 

"Nekem kézi hibakód kiolvasóm van hozzá amivel törölni is lehet!"

 

Ilyen kellene nekem is... :-) Mivel tud többet, mint egy programóra? Úgy tudom, azzal is lehet diagnosztizálni/törölni.

 

 "Az gondolom 25 1864-s vezérlőjű,lehet cserélni a 25 2121-l,az már belső ovál csatlakozós. "

 

Ez belül szögletes csatlakozós. Az ovál mennyivel jobb? VAG-COM-képes?

 

"Mákod van ha megy,mert az elég hamar bedobja az unalmast! Várj még az örömmel egy hetet.....,vagy egy telet!"

 

Köszi a biztatást :-)

Van egy komplett tartalék kályhám, csak izzítóstift nincs benne, kis szerencsével a kettőből még sokáig tudok egy működőt varázsolni.


"Ha gond van,szólj segítek,én csak ezekkel foglalkozom..."

 

OK, köszi!

568456 Creative Commons License 2010.01.02 0 0 3411
Kasu vagyok. Miért kell a szélvédőre irányítani? Én idáig az útastérbe nyomattam a meleget.
balu.maci104 Creative Commons License 2010.01.02 0 0 3410
Szia!
Eberspacher-ral szerelik,és semmi mással nem kommunikál csak a Mazda szervizben lévő géppel! Van itt a nyakamon 2-3 Mazda vezérlő is,de egyik sem hajlandó velem szóba állni!
A működési elve ugyan az mint a többi gyári beszerelésűnek ,5-10C' alatt elindul magától is! Milyen a távirányítója,programozható vagy csak azonnali fűtési funkciót tudsz róla indítani?
Addig "örülj" míg érzed azt a szagot.......
Van még esetleg megoldása a szagnak.....,meg kellene hosszabbítani a kipufogóját,mint a konkurens kocsikban csinálták gyári visszahívás alkalmával...!
Ha távirányítóval indítod,akkor ne felejtsd a levegőt a szélvédőre irányítani a kocsi leállítása előtt! Hálás dolog az ami van az autódban,és ha "megtanultad" kezelni,többet nem is fogsz olyan autót venni amiben ez nincs benne!
Hiba esetén nyugodtan keress!
Üdv: balu
Előzmény: koklok2.0 (3408)
balu.maci104 Creative Commons License 2010.01.02 0 0 3409
Szia!
Nem,van telepített gépen is kiolvasóm. A kézivel csak a D3W Z-t és külön trükkel a Hydronic II.-t (D5Z-F,D5Z-S) lehet olvasni,a többit a garázsomban lévő gépen,ami nem mobilis! Olyan "loptop" kéne hozzá ami soros portos .....
MS-DOS alapú a program,tehát régebbi technikáról beszélünk!
Előzmény: grandegabo (3406)
koklok2.0 Creative Commons License 2010.01.01 0 0 3408
Sziasztok,
Nemrég vásároltam egy Mazda5-öst, amiben van állófűtés. Azt, hogy milyen a típusa fogalmam sincs, de Eberspacher távirányítót kaptam hozzá. Lehetséges, hogy valami gyári cucc?
Az igazság az, hogy abszolút nem értek hozzá.
Elképzelhető az, hogy bizonyos külső hőmérséklet alatt automatikusan bekapcsol?
Ma kipróbáltam, hogy a fűtést se adom rá, de az állófűtés elindult.
Ez elég bosszantó. A gyerekekkel bent ülünk az autóban, a feleségemre várva (ami bizony elég sokszor előfordul), és jön be az olajkályha szag.
Hosszabb táv után is megy a kályha, amikor már az autó simán tudna fűteni.
Nem lehet ezt orvosolni valahogy?
Köszönet!
pet520 Creative Commons License 2010.01.01 0 0 3407
Rendben.köszönöm
Előzmény: grandegabo (3405)
grandegabo Creative Commons License 2010.01.01 0 0 3406
Balu, neked csak kézi olvasód van vagy van valami pc-s diag cuccod is az eberhez?
Előzmény: balu.maci104 (3404)
grandegabo Creative Commons License 2010.01.01 0 0 3405
Keressél nyugodtan. A számom valamelyik előző hsz.-ben..
Előzmény: pet520 (3403)
balu.maci104 Creative Commons License 2010.01.01 0 0 3404
Szia!
Azért megy mert széthúztad a csatiját és ilyenkor az törli a hibasort magában.A régebbi D3W Z nem kommunikál a VAG-COM-l,úgy tudom! Nekem kézi hibakód kiolvasóm van hozzá amivel törölni is lehet! Az gondolom 25 1864-s vezérlőjű,lehet cserélni a 25 2121-l,az már belső ovál csatlakozós. Mákod van ha megy,mert az elég hamar bedobja az unalmast! Várj még az örömmel egy hetet.....,vagy egy telet!
Ha gond van,szólj segítek,én csak ezekkel foglalkozom...
Előzmény: T.o.m.i (3402)
pet520 Creative Commons License 2010.01.01 0 0 3403
Van rajta.Akkor keresnélek ezzel kapcsolatban.
Szombat szóba jöhet?
Előzmény: grandegabo (3395)
T.o.m.i Creative Commons License 2010.01.01 0 0 3402

Sziasztok!

 

Előszöris BUÉK!

Ford Galaxy 1-em van, D3WZ kieg fűtéssel. Nem ment a kályha, pedig a külső feltételek rendben voltak, ezért szétszedtem, de belül is mindent rendben találtam.

Összeraktam, most működik :-), de hogy mi volt a baja, fogalmam sincs.

A diagnosztika sokat segíthetett volna, de nincs hozzá felszerelésem. Van viszont VAG-COM kábelem, nem lehetne azt "összeházasítani" valahogy a kályha diagnosztikai száljával? Szoftvernek ott lenne az EDITH, ránézésre nagyon sokat tud, és ismeri a D3WZ-t (is).

Ha ez a valóságtól nagyon elrugaszkodott ötlet, hol és mennyiért lehet kapni hibakódolvasásra, törlésre és lezárt vezérlő "kinyitására" alkalmas eszközt?

Tudom, menjek szakműhelybe:-), de 50 km-re van a legközelebbi, és egyébként is kissé macerás lenne.

 

SZT

Törölt nick Creative Commons License 2010.01.01 0 0 3401
A bmw -é kályhákkal nem komunikál a webasto hibaolvasó.bmw-é kályhával csak a bmw diag,inpa stb komunikál.
Előzmény: balu.maci104 (3396)
grandegabo Creative Commons License 2010.01.01 0 0 3400
A BMW-s rendszerről nekem sajnos halvány gőzöm sincs, tehát ha nem magával a kályhával van gond akkor biztos hogy nem fogok tudni segiteni egy diaggal.

Pont az újabb BMW-s kályhák azok amiket csak a gyári rendszerbe épitve lehet használni, többsége csak can buszon inditható és nem tudom hogyan, milyen értékek vagy jeladók alapján vezérli a gyári komputer. Ha ott van gond akkor a kályhából hiába olvasunk ki bármit.
Előzmény: balu.maci104 (3396)
568456 Creative Commons License 2010.01.01 0 0 3399
küldtem egy mailt.
Előzmény: balu.maci104 (3398)
balu.maci104 Creative Commons License 2010.01.01 0 0 3398
Bocsi..
balu pont maci száznégy kukac cit....
Előzmény: balu.maci104 (3397)
balu.maci104 Creative Commons License 2010.01.01 0 0 3397
Keress és megbeszéljük!
balu pont maci száznégy pont citrom....
Előzmény: 568456 (3391)
balu.maci104 Creative Commons License 2010.01.01 0 0 3396
Gyári BMW beépítésű! Az mit jelent nálad pontosabban,hogy több ismeretlenes az egyenlet??
Előzmény: grandegabo (3390)
grandegabo Creative Commons License 2010.01.01 0 0 3395
Ha van rajta diag szál, minden bizonnyal :-)
Előzmény: pet520 (3394)
pet520 Creative Commons License 2010.01.01 0 0 3394
Robi

ez nem bmw-s kályha.a típus u.a. mint a bmw-be,de nem onnan származik.

grandegabo

THERMO TOP T kályhát ki tudsz olvasni?


BUÉK
Előzmény: Vojnó (3381)
568456 Creative Commons License 2010.01.01 0 0 3393
A szivattyúmmal nincs gond az ha elinditom a programot mükszik,max nem gyujt be és csak dolgozik feleslegesen.Ja és nem webasto van benne hanem eberspracher.
Előzmény: GalloG (3392)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!