vagy eppen nem hogy legyen mit javitani es eladni felaron?? ;-(
Ez nagyon rosszindulatú megjegyzés, vagy pedig hogy finom legyek abszolút tájékozatlan vagy, akkor meg jobb ha inkább csendben maradsz!
Tájékoztatlak, hogy a Bzx ára 28 ezer Ft, a dekóder ára a digit változatban 7 ezer Ft ez így 35 ezer Ft.
Ennyiért adja a Digitools a digitális változatot, átkábelezve hogy rendsen működjön, ne legyen az ablakok előtt kábel, és villogásmentesítve nagyobb kondenzátorral ami egyébként gyárilag nem is működött digit üzemben.
Ezt megcsinálni a szét és összerakást is beszámítva elég sok munka, tényleg nagyon lehúzós ez a cég NULLA Ft felárral !!!
Hat ha a DigiTools hivatalos magyaroszagi forgalmazoja az MTB-nek, szolnanak nekik hogy kicsit gond van az elektronikaval es javitsak a masodik eresztest, vagy eppen nem hogy legyen mit javitani es eladni felaron?? ;-(
Úgy néz ki, hogy a Bzx elfogyott már majdnem mindenhol. Itt ugyan még akad, ha valakinek kellene és nem riad vissza a külföldi rendeléstől sem, bár én azt gondolom látva a Bzmot példáját előbb-utóbb érkezni fog.
És akkor emilre már nem is válaszolnak, vagy mi? Anno nekem se reagáltak semmit többszöri próbálkozásra se, aztán itt a fórumban válaszolt helyettük valaki, hogy lesz-e még Koszti-féle Bézé.
Probably most of the customers will buy the set even if it's not Epoch V. as it was announced, because who knows, when will be the next time under production. Actually for me really hard to understand what's going on at this company, what can be the reference of their decisions, like which model released, when, and why not as a single unit.
Yeah, I would personally prefer to see an epoch V set as well as that would match their previous release, 55109, and as i have a matching custom made WRR on the way. With that said, however, I will still buy it even if it is an epoch VI set.
Bár nem modellek, hanem nagyvasút, de talán nem szántják ki. Véletlenül találtam rá erre az oldalra, aki még nem ismeri, de a Ganz-Mávag járművei iránt érdeklődik, annak nagyon hasznos lehet:
A menükön érdemes végigmenni, nagyon sok hasznos infó, adat és fotó elérhető, sajnos a letölthető pdf-ekből már csak néhány él, de azok nagyon jók. Ha nem találod meg, írj egy levelet és elküldöm ezeket.
Akkor, ahogy ígértem, itt az első, a Ganz Hargita II. az 50-es évekből és a képen éppen 1958-ban indul a MÁV színeiben a Budapest Déli Pályaudvarról Keszthelyre a kora délutáni Helikon Express szerelvénye- ként.
Alatta, a következő képen gyakorlatilag a Ganz ugyanezen gyártmánya, mely a CsehSzlovák Államvasut számára készült és ott M 295.0 sorozat-számon közlekedett, ugyancsak az 50-es évektől. Ezen a képen a készülő szerelvény a szerelőcsarnokban látni.
A következő képen a Ganz gyár következő generációs dízel motorvonata látható, amely ugyancsak a CsehSzlovák Államvasutak számára készült és ott M 298.0 sorozatszámon közlekedett Budapest - Berlin és viszont, a Bp. Nyugati-ból és szemben Berlin Ostbf.-ról is ugyancsak, kora reggel (6 óra tájban) induló
és a végállomásra késő este érkező Hungária gyorsmotor-vonat - szerelvénye, amely általában, a képen látható, négyrészes egység meg-kettőzésével, azaz összesen nyolc egységgel közlekedett. Ezt követően a Hungária nem motorvonat - szerelvényként, hanem normál 1 - 2 o. kocsikból összeállítva közlekedett.
Az alul látható képek a vonat egyes részeinek enteriőrjét mutatják. Elsőként az étkezőkocsi kissé spártai egyszerűséggel berendezett utas - étkezőfülkéjét, majd egy 1. osztályú kocsi utasfülke - belsőjét, végül pedig az étkezőkocsi büfé - bárpult - részét. Akkoriban ez elegáns belsőtér - megoldásnak számított.
"ahogy nézem ez a Kádár vonat rokona valamennyire"
Szerintem ebben most kissé tévedsz. Már csak amiatt is, mert, amit Bad Schandau kolléga úr 43212 sz.,
némileg korábbi hsz. - a alatt linkelt, az egy klasszikus (hosszas törzsfejlődés eredményeként, az 50-es
évekre (ep. III.) kifejlődött Ganz termék, míg a Kádár - szerelvény (és az előfutója is) győri Rába termék
és inkább a korábbiakan - későbbiekben is az ott születettekre (például a "Rába - Balaton"-ra) hajaznak, formailag legalábbis. De annyi bizonyos, hogy a kifejezetten anno a Cseh-Szlovák Államvasút számára tervezett és gyártott, későbbi Hungária szerelvények már sok küllemi vonásukban is az idézett győri-ekkel hasonló vonásokat mutattak. A Helikon (és mind a Csehek, mind pedig az egykori NDK is rendelt-vásárolt ezekből is) sokkal inkább tekinthető (legalábbis formatervezés - megjelenés szempontjából a háborút is megelőző argentin exportre szánt, gyártott, szállított "testvéreik", illetve a Hargita későbbi rokonának.
Yes, it's not completely obvious, but on the pictures that ACME used in the cataloge, also you can see the Start versions, I personally would prefer more the Epoch V. but I guess in this case Gabor has right, and they just made a mistake at the definition of the era.
More important question, when they will finally release the set?
Similar topic the Epoch V. V63, still no usable information about it.
Interesting, I didn't notice that before. Will be interesting to see what the final models look like when they arrive, cause you are both right. It says epoch V, but also Apee and Bpee, so...
Nem. Amiről én az előbbiekben írtam, az a CsehSzlovák Államvasutaknál M 298 lajstromszámon futott.
Ez itt, az általad belinkelt képen ugyancsak egy Ganz dízel-motorvonat, csak egy generációval korábbi.
Ebből például a keletnémet vasút (a ReichsBahn) is vásárolt és egy nem is túlságosan korábbi időben a
Mehano még tervezett (ha jól emlékszem egy külországban élő, dolgozó és tevékenykedő honfitársunk indíttatása alapján) egy H0- szériát kiadni, ha jól emlékszem éppen a keletnémet festésű verzióból.
Szerintem a mostani polémia során "alkotásu" topiktársunk említette is ezt a típust és az itthoniak közül
ez leginkább a "Helikon"-ra hajazott, ami nálunk 1958-ban mutatkozott be és a nevének is megfelelően
Bp. Déli pu. - Keszthely és viszont viszonylatban, kora - délutáni budapesti indulással és késő - délutáni Keszthelyről történő vissza - indulással közlekedett. Csak éppen ez itt, az általad belinkelt képen a Cseh- Szlovák vasutak részére, 1954-évben szállított verzió volt.
Az előző hsz.-omban hivatkozott irodalom szerint a Ganz 125. évi jubileumi kiadványban ennek a Ganz - szerelvénynek a fényképe a könyv 34. oldalán 12. képszám alatt található, míg az "Atlas Lokomotív" c.
cseh nyelvű kiadványban a képe ugyanott található, mint a korábbiakban hivatkozott M 298.-é, illetve a szöveges ismertetése pedig - M 295.0 tipus / lajstromszám alatt a könyv 64. oldalán kerül ismertetésre. Egyebekben pedig mind a M 298.0, (Hungária), mind pedig a korábbi (a szövegben a hivatkozási dátum 1955) M 295.0 (Helikon) dízel gyors-motorvonat gyári műszaki - forgalmi adatai a cseh nyelvű kiadvány
végén, a 111. és 117. oldalakon mellékelt táblázatban megtalálhatók.
Hogy majd minden a helyére kerülhessen, e hét végén megpróbálok majd a 125 - éves Ganz jubileumi kiadványban foglalt képekből ide feltenni képeket. Ebben a könyvben ugyanis a cseh nyelvű kiadvány képtárában megtalálhatóknál lényegesen jobb minőségű, szines fényképek találhatók.