Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
...részben ezért kérdeztem rá, mert még októberben (v. szeptemberben) jártam Komlón egy szombati napon, és 19.00-kor a JLW-480-al utaztam Pécsre (meg Kárászon is láttam 17.30 körül)
Érdekes,hogy a Gemenc,Kapos csinált vonalátszámozásokat,míg a Pannon nem(vagy csak hallgatnak róla).Ugye most munkanap-áthelyezés van,és a rásegítő járatokról sincs a honlapon semmi infó(melyik mikor közlekedik).Egyre lejjebb megy a színvonal...
Akit érdekel, annak mondom, hogy fent van a NAV honlapján az elárverezendő buszok listája. (Az egyik Citaro VIN-jét gugliztam le és ez volt az egyetlen találat.) Közvetlenül az árverési oldalról nem tudtam elérni, de lehet, hogy csak én vagyok a hülye - mindenesetre most nem tudtam linkelni, de letöltöttem.
Aki beírja egy tetszőleges, még forgalomban levő és nem a Tüke által beszerzett pécsi busz rendszámát a Google keresőjébe egybe, kötőjel nélkül, annak szerintem meglesz.
"Ezek a kétajtósok hol járnak? El sem tudom képzelni..."
Alacsonyabb forgalmú mecseki és külvárosba tartó vonalakon+pár forgalmas mecseki vonalon(31,33).Utóbbira sztem már nem valók(kellemetlen,amikor sokan vannak és hátul vagy,mivel a 2. ajtónál hátrébb nincs leszállásjelző)
"A háromajtós Econellek hol vannak?"
Budai állomásról induló vonalakon(főleg 25)+ van 1 Főpályás is(az meg mindenhová jár)
Legyen igazad.Mindenesetre én azt hallottam,hogy mivel az önkormányzat tulajdonos a PK-ban,akinek ugye a tartozása van a NAV felé,ezért ők nem licitálhatnak(önkormányzat a tartozást fizethetné meg).Lehet,hogy hülyeség,de van egy ilyen nézőpont is(lehet van ilyen ügyekben jártas olvtársunk,aki majd megmondja a tutit)