Keresés

Részletes keresés

JLW-470 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 27737

Van még valami felújításon ezen kívül?Mert már a C56-ok is benne vannak a korban,azokra is ráférne a rendbetétel

(főleg,hogy nem mostanában lesznek selejtezve).

Előzmény: HSW-930 (27729)
BPO-105 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 27736

Vannak Credo VIN-ek is, de az már értelemszerűen nem a NAV-os oldalon - hanem a tukebusz.hu-n...

Előzmény: lobbanórotor (27731)
BPO-105 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 27735

Én inkább Romániát vagy Bulgáriát tippeltem volna be.

A szerbek - ha nem maradtam le időközben - mostanában a holland alacsonypadlósokra pályáznak.

Előzmény: lobbanórotor (27713)
Controlled* Creative Commons License 2014.12.12 0 0 27734

"(az autóbuszjárat Kaposvár, Szentjakab; Sántosi
elágazó; Sántos, felső; Teleki(Taszári) hegy elágazó; Gödre(Kiskeresztúr) elágazó; Gödre,
alsó; Baranyajenő, kh.; Baranyajenő, alsó; Palé bejárati út; Sásd, téglagyár;
Egerszegpuszta; Bakópuszta; Sikondai elágazó; Mánfa, kaposvári elágazó; Kőlyuk;
Árpádtető; Pécs, Fehérhegy és Pécs, Hősök tere megállóhelyeken nem áll meg)"

 

... És csak 5 perccel lesz rövidebb a menetidő...

Előzmény: BPV-093 (27733)
BPV-093 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 27733

Felébredt a Kapos is (vagy csak nagy a fejetlenség és a kapkodás): http://www.kaposvolan.hu/content/menetrendi-%C3%A9rtes%C3%ADt%C3%A9s-10

BPV-093 Creative Commons License 2014.12.11 0 0 27732
lobbanórotor Creative Commons License 2014.12.11 0 0 27731

Pontosítanék: ez egy lejárt árverés, 2 évvel ezelőttről. Nem szóltam. 

Előzmény: lobbanórotor (27730)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.12.11 0 0 27730

Akit érdekel, annak mondom, hogy fent van a NAV honlapján az elárverezendő buszok listája. (Az egyik Citaro VIN-jét gugliztam le és ez volt az egyetlen találat.) Közvetlenül az árverési oldalról nem tudtam elérni, de lehet, hogy csak én vagyok a hülye - mindenesetre most nem tudtam linkelni, de letöltöttem. 

Aki beírja egy tetszőleges, még forgalomban levő és nem a Tüke által beszerzett pécsi busz rendszámát a Google keresőjébe egybe, kötőjel nélkül, annak szerintem meglesz. 

HSW-930 Creative Commons License 2014.12.11 0 0 27729

Felújításon van,jelenleg a JLW-480 dolgozik azon a szászvári fordán.

Előzmény: Kuvik76 (27451)
HSW-930 Creative Commons License 2014.12.11 0 0 27728

"A JLW-474-et miért nem adják ki fordára?"

Visszament javításra.

Előzmény: JLW-470 (27432)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.12.11 0 0 27727

Nem biztos, hogy a konstrukció lehetővé teszi, és szerintem semmi értelme amúgy se. 

Előzmény: hungeri (27722)
Svatopluk Creative Commons License 2014.12.11 0 0 27726

Aham, kérdés, hogy megéri-e. De még az sem biztos, hogy ezeket veszik meg. :)

Előzmény: hungeri (27722)
trizs77 Creative Commons License 2014.12.11 0 0 27725

Állítólag nem példátlan negyedik ajtót vágni használt buszba.

 

 

--------------------

 

Lehet.

De minek ?

 

Mekkora a különbség a 3 ajtós és a 4 ajtós csuklós busz megállóhelyi tartózkodási (utascsere) ideje között ?

 

5 másodperc ?

10 másodperc ?

 

Itt egy 100.000 lelkes város közlekedéséről van szó, nem egy 8 milliós városéról.

 

 

 

 

Előzmény: hungeri (27722)
JLW-470 Creative Commons License 2014.12.11 0 0 27724

"Ezek a kétajtósok hol járnak? El sem tudom képzelni..."

 

Alacsonyabb forgalmú mecseki és külvárosba tartó vonalakon+pár forgalmas mecseki vonalon(31,33).Utóbbira sztem már nem valók(kellemetlen,amikor sokan vannak és hátul vagy,mivel a 2. ajtónál hátrébb nincs leszállásjelző)

 

"A háromajtós Econellek hol vannak?"

 

Budai állomásról induló vonalakon(főleg 25)+ van 1 Főpályás is(az meg mindenhová jár)

Előzmény: Ivoa (27704)
JLW-470 Creative Commons License 2014.12.11 0 0 27723

Legyen igazad.Mindenesetre én azt hallottam,hogy mivel az önkormányzat tulajdonos a PK-ban,akinek ugye a tartozása van a NAV felé,ezért ők nem licitálhatnak(önkormányzat a tartozást fizethetné meg).Lehet,hogy hülyeség,de van egy ilyen nézőpont is(lehet van ilyen ügyekben jártas olvtársunk,aki majd megmondja a tutit)

Előzmény: bendeguz90 (27705)
hungeri Creative Commons License 2014.12.11 0 0 27722

Állítólag nem példátlan negyedik ajtót vágni használt buszba. Kérdezem a T. topiktársakat, hogy mi a tapasztalat?

Előzmény: JLW-470 (27721)
JLW-470 Creative Commons License 2014.12.11 0 0 27721

Arra gondoltam,hogy a csuklós Mercik+Ikarusok leváltására nem lenne elég 48 busz(meg a forgalmasabb vonalakon balhé lenne a 3ajtós kialakításból)

Előzmény: trizs77 (27719)
JLW-470 Creative Commons License 2014.12.11 0 0 27720

Gondolom a Merciket(a roncs Ikarusokért nem hiszem,hogy licitálna bárki is,max a MÉH-telep venné meg őket)

Előzmény: lobbanórotor (27707)
trizs77 Creative Commons License 2014.12.11 0 0 27719

48 csuklós nem lenne elég. (főleg 3ajtós kialakításban)

 

------------------

 

48 használt csuklós busz, pontosan elég, 48 db, még használtabb busz lecserélésére.

 

 

Előzmény: JLW-470 (27717)
trizs77 Creative Commons License 2014.12.11 0 0 27718

Szerintem meg nem.

Előzmény: Törölt nick (27714)
JLW-470 Creative Commons License 2014.12.11 0 0 27717

48 csuklós nem lenne elég(főleg 3ajtós kialakításban)

Előzmény: lobbanórotor (27711)
MCA-001 Creative Commons License 2014.12.11 0 0 27716
A ddkk.hu honlap mióta működik?
lobbanórotor Creative Commons License 2014.12.11 0 0 27715

Mondanám, hogy náluk legalább a csuklós nem jöhet szóba... de nem mondom. 

Előzmény: Törölt nick (27714)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.11 0 0 27714

Ajjaj, szerintem ezt a szóló Volvo flottát akarja megszerezni a BKV is. Legalábbis nagy részét.

Előzmény: lobbanórotor (27711)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.12.11 0 0 27713

A 4 Citarót leszámítva Pest ugyebár azonnal kiesik a magaspadló miatt, de van jó pár város/térség az országban, ahol a 8-10 éves Conecto is megváltás lenne a helyenként 28-30 éves 280-asok helyett... 

Persze ha Szerbiába vagy Ukrajnába kerülnek a buszok, az se baj, sőt, annál izgalmasabb lesz a történet. 

Előzmény: BPO-105 (27712)
BPO-105 Creative Commons License 2014.12.11 0 0 27712

Számomra inkább az a kérdés, hogy ki választ ki bármit is innen.

Nem hiszem, hogy esélyes, hogy belföldön maradnának ezek a buszok.

Előzmény: lobbanórotor (27709)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.12.11 0 0 27711

Ha tud valamit, megírom.

Volt tippje a holland ismerősömnek, meg is osztom veletek, ahogy ígértem. 

Na, szóval az van, hogy Noord-Brabant és Zeeland tartományokban az év végével lejár a Veolia közszolgáltatási szerződése, ami 2006 októbere óta volt érvényben, és mivel az Arriva jön a helyükre, ezért kuka a flotta. 

75 db Volvo 7700 kiesése gyakorlatilag borítékolható, mert ezek a brabanti koncesszióhoz tartoztak. Azt nem tudom, hogy mi lesz még kivágva, de van elvileg 48 db Volvo 7700A is - igaz, háromajtósak, de a célnak valószínűleg bőven megfelelnek majd. Ebből a két tételből bőven kijön a 110-115 körül emlegetett darabszám is, meg a 7-8 évre becélzott átlagéletkor is. 

Ha ezek jönnek Pécsre, nagyon jó üzletet köt a város. 

Előzmény: lobbanórotor (27706)
hungeri Creative Commons License 2014.12.10 0 0 27710

Jesszusom, ezt nem is tudtam... Ma elég nehéz börtönbe kerülni, úgy látom...

Előzmény: bendeguz90 (27705)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.12.10 0 0 27709

Csak kérdés, hogy ha mondjuk, teszem azt, kiválasztják a 15 db KGR-t, akkor az mennyire fog hiányozni a kocsikiadásból. Kétlem, hogy akkora járműtöbblet keletkezett volna a Tüke beszerzéseivel, hogy ne üssön vissza, ha a régi flotta egy-egy része kalapács alá kerül. 

Előzmény: bendeguz90 (27708)
bendeguz90 Creative Commons License 2014.12.10 0 0 27708

Gondolom, ami viszonylag jobb állapotban van. 

Előzmény: lobbanórotor (27707)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!