Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Akit érdekel, annak mondom, hogy fent van a NAV honlapján az elárverezendő buszok listája. (Az egyik Citaro VIN-jét gugliztam le és ez volt az egyetlen találat.) Közvetlenül az árverési oldalról nem tudtam elérni, de lehet, hogy csak én vagyok a hülye - mindenesetre most nem tudtam linkelni, de letöltöttem.
Aki beírja egy tetszőleges, még forgalomban levő és nem a Tüke által beszerzett pécsi busz rendszámát a Google keresőjébe egybe, kötőjel nélkül, annak szerintem meglesz.
"Ezek a kétajtósok hol járnak? El sem tudom képzelni..."
Alacsonyabb forgalmú mecseki és külvárosba tartó vonalakon+pár forgalmas mecseki vonalon(31,33).Utóbbira sztem már nem valók(kellemetlen,amikor sokan vannak és hátul vagy,mivel a 2. ajtónál hátrébb nincs leszállásjelző)
"A háromajtós Econellek hol vannak?"
Budai állomásról induló vonalakon(főleg 25)+ van 1 Főpályás is(az meg mindenhová jár)
Legyen igazad.Mindenesetre én azt hallottam,hogy mivel az önkormányzat tulajdonos a PK-ban,akinek ugye a tartozása van a NAV felé,ezért ők nem licitálhatnak(önkormányzat a tartozást fizethetné meg).Lehet,hogy hülyeség,de van egy ilyen nézőpont is(lehet van ilyen ügyekben jártas olvtársunk,aki majd megmondja a tutit)
A 4 Citarót leszámítva Pest ugyebár azonnal kiesik a magaspadló miatt, de van jó pár város/térség az országban, ahol a 8-10 éves Conecto is megváltás lenne a helyenként 28-30 éves 280-asok helyett...
Persze ha Szerbiába vagy Ukrajnába kerülnek a buszok, az se baj, sőt, annál izgalmasabb lesz a történet.
Volt tippje a holland ismerősömnek, meg is osztom veletek, ahogy ígértem.
Na, szóval az van, hogy Noord-Brabant és Zeeland tartományokban az év végével lejár a Veolia közszolgáltatási szerződése, ami 2006 októbere óta volt érvényben, és mivel az Arriva jön a helyükre, ezért kuka a flotta.
75 db Volvo 7700 kiesése gyakorlatilag borítékolható, mert ezek a brabanti koncesszióhoz tartoztak. Azt nem tudom, hogy mi lesz még kivágva, de van elvileg 48 db Volvo 7700A is - igaz, háromajtósak, de a célnak valószínűleg bőven megfelelnek majd. Ebből a két tételből bőven kijön a 110-115 körül emlegetett darabszám is, meg a 7-8 évre becélzott átlagéletkor is.
Ha ezek jönnek Pécsre, nagyon jó üzletet köt a város.
Csak kérdés, hogy ha mondjuk, teszem azt, kiválasztják a 15 db KGR-t, akkor az mennyire fog hiányozni a kocsikiadásból. Kétlem, hogy akkora járműtöbblet keletkezett volna a Tüke beszerzéseivel, hogy ne üssön vissza, ha a régi flotta egy-egy része kalapács alá kerül.