Nyilván olyat, amit a gyár, vagyis az MTB készít. Ezekből egy modell, a nálunk Bzmot-ként ismert motorkocsi*, meg a mellékkocsija, az nem éppen az a szint, amit megszoktunk ettől a gyártól.
Egyébként én is kapcsolatban állok egy csomó gyártóval. Csak én nem kereskedek, csak szervizelek. Azért van megállapodásom gyártókkal, hogy ezt a tevékenységemet tudjam akadályok, köztes lépcsők nélkül folytatni. És, hogy olyan dologban, amit én sem tudok megoldani, ott legyen a műhely mögött a gyártó.
*Nem vagyok egy nagy vasútgépész, sőt, egyáltalán nem értek ilyenekhez Ez a motorkocsi a cseh ipar szégyenfoltja volt. Már akkor korszerűtlen volt, amikor elkezdték gyártani, és a MÁV anno ezzel akart modernebb lenni. Hát, mit mondjak nem egy nagy előre lépés volt...
Jo hogy mutatod az MTB honlapjat: nincs magyar zaszlo feltuntetve, sem a magyar kereskedok. Pedig mar evek ota megy a kereskedelem, (hacsak nem volt nekik egy koztes ceg ami teritett a magyar piacon).
Most van DT, nyiltan kapcsolatban az MTB-vel, buszken kiallva. Rendben.
Viszonteladóinkkal külön megállapodást kötünk! Kérjük elérhetőségeinken vegyék fel velünk a kapcsolatot!
Magánszemélyeknek:
Termékeinket kérjük elsősorban a modellboltoknál szíveskedjék keresni!
Amennyiben a termékünket nem találja meg az üzletekben, keressen fel minket!
Fizetés előre utalással vagy készpénzzel lehetséges!
Bankkártyás fizetésre nincs lehetőség!
Csomagküldést nem tudunk vállalni, megértését köszönjük.
Evidens hogy nem az en szintemen (maganszmely vasarlo) operalnak hanem kereskedoi szinten. Az o feledatuk az MTB nimbuszat nem rontani. De ez folyik. Nyilvanvaloan buheraljak (javitjak) az uj termeket es learazzak a selejtet mert a gyari nem megfelelo. Mit kap a tobbi kereskedo ami nem DT-kezelt?
B-waren van a Modellbahnshop Lippe-nél, és az Elriwa-nál is. Hogy csak kettőt említsek. Igaz, valóban nem mindig, és nem lehet velük Dunát/Donau-t rekeszteni!:-)
Régen frissülhetett az MTB honlapja a jelek szerint. De csak kereskedői vannak mindenhol.
Egyébként az egész MTB-s társalgás (a lényeget kiszűrve) szerintem már régen az MTB-nél van, és kötve hiszem, hogy a DT nem említette nekik korábban, hiszen ők jóval előttem szembesültek ezzel.:-)
DE! Az MTB egy egészen jó kis gyártó. Ezt a Bzx-et elszúrták, mert kapkodtak. De távolról sem úgy rontották el, hogy kuka az egész.
Szállítási sérült, vagy festési hibás modellek meg vannak mindenhol. Az a gyártó és a kereskedő közötti megállapodás kérdése, hogy az ilyeneket szabad-e értékesíteni érték csökkentett árúként, vagy vissza kell küldeni. A Modelleisenbahn GmbH termékeit például nem lehet, mert szerintük ez rombolja a márkák értékét.
Tegyük félre az indulatokat, annyit nem ér az egész! :-)) Aki olyan MTB Bzx modellt vásárolt, amit a DT átalakított, és a saját dekóderét tette bele, az garanciát kap mindenestül rá. Pont úgy, ahogy én is szoktam, ha én építek át egy modellt. Mondjuk én a modellre nem tudok garanciát adni, csak a szerelésre, meg az általam beszerelt dolgokra.
Most páros lábbal beleszálltál a Digitoolsba, mint forgalmazóba.
Megvádolod őket, hogy nem javíttatják a hibát az MTB-vel (gyakorlatilag közölted, hogy nem jelezték a hibát). 1.) Honnan vagy benne biztos, hogy nem jelezték a gyártónak? 2.) A modell gyári állapotban sem használhatatlan, csak kissé buta, és látszanak a madzagok. Ilyenre csinálta a gyártó, és kész. Biztos, hogy a gyártó szakmai hiányosságát a viszonteladón kell leverni? Miért veszed természetesnek, hogy ha Magyarországon van az MTB-nek egy viszonteladója, akkor annak kötelessége a forgalomba hozatal előtt a konstrukción javíttatni? Nem tudom, vásároltál már vasútmodellt? Voltak itt még cifra dolgok, amiket a legkülönfélébb gyártók követtek el, a forgalmazók meg csak pingvineztek, válogattak, szétszedtek, javítottak, legóztak, akcióztak.
Számonkéred Digitoolsékat, hogy nem árulják külön a javítást, mint szolgáltatást, csak dekóderrel együtt. A Digitools döntése, hogy ha 7.000-ért hajlandó vagy tőlük venni a dekódert, akkor elvégeznek mellé még egy rakat plusz melót (szétszedik a kocsit, javítják a NYÁK-ot, eltüntetik a madzagokat, cserélik a kondit). Fogd fel ajándékként. Nem tudom, hogy ha beballagsz egy boltba, mennyiért kapsz egy NEM651-es dekódert, de ha még megfejeled a fenti beavatkozás munkadíjával, mérget vennék rá, hogy a 7.000 nem sok, és a Digitools nem fogja halálra keresni magát az ügyleten (sőt, még azt is megkockáztatom, hogy a presztízs miatt csinálják, és hasznuk sincs rajta).
Felrovod, hogy nem küldik vissza a festéshibás darabokat, hanem olcsóbban eladják. 1.) Mitől vagy annyira biztos magadban, hogy a két üzleti modell (leértékelés kontra gyártónak visszaküldés) közül nem próbálták az utóbbit? És mondjuk nem az jött ki, hogy nem éri meg 3-szor hacukáztatni Csehországig és vissza (valahol azt is Te fizetnéd meg)? Vagy csak szimplán nemet mondott a gyártó? 2.) Meg egyáltalán, milyen alapon írod elő (felkiáltójellel) az üzleti modelljüket?
És ezek után még leírod, hogy te okos és nagyvonalú vagy, mert nem érdekel, hogy a Digitools az ügyleten keres.
Ne haragudj, de az ékes példája vagy annak az embernek, akinek a sz*r sem elég büdös. Hogy megértsd: ha nem a Digitools intézi az ügyet, akkor nagy valószínűséggel kaptál volna egy mellékkocsit úgy, ahogy van, aztán intézd a NYÁK javítását, meg a dekódert bele úgy, ahogy akarod. Mérget vennék rá, hogy rosszabbul jártál volna. És a legviccesebb: ezt az utat is meghagyta Neked a Digitools.
B-waren nem elfogadhato propozicio ebben az esetben: uj termek az MTB Bzx, a DT a gyarto hivatalos magyarorszagi kepviseloje. Vissza kell kuldeni az arut es a fejlesztenivalokat tetelesen leirni a gyarnak.
A kiskereskedo/ viszontelado donti el mi legyen a selejtes aru ara es sorsa a fogyaszto/vasarlo viszonylataban, nem a gyar "kepviseloje".
A modellek vilagaban B-waren minosites szinte nincs, nem letezik. Nagyon kiveteles esetekben talan, Nyugaton ez letezik: Caveat emptor.
Jo volna egy kis becsuletes kaizen es egyenes beszed hogy lassuk tortenik-e javitas az alaptermekben, nem pedig az hogy ki hogyan farikcsal, buheral, learaz, mellebeszel.
Van ám olyan a "fejlettebb" nyugaton is, hogy "B-waren". Sokszor kényelmesebb leértékelten, szépséghibásan "elkótya-vetyélni" egy-egy modellt, mint vesződni a visszaküldéssel. Ha funkcionalitásában hozza azt, amit a gyár ígért, akkor lehet, hogy annak pont jó lesz, aki amúgy is antikolni, vagy eleve átfesteni akar egy ilyet. Vagy csak nem zavarja, hogy foltos a festés, vagy valami ilyesmi baja van.
A DT-t megértem, hogyha beleteszi a saját dekóderét, és így adja el, akkor garanciát kell vállalnia a modellre, a dekóderre meg a szerelésre is. Nagyon rosszul venné ki magát, ha az általunk is kitárgyalt hibákat nem javítaná ki. Én is ezt tenném a helyükben.
Hogy ebből hogyan jönnek ki haszonnal, az rájuk tartozik, de nem csinálnák, ha valamilyen szinten nem érné meg.
Nem vagyok tajekozatlan mert kommentem elott itt minden elozo hozzaszolast elolvastam mar elrol a temarol.
Akkor tehat a DigiTools arul total natur gyari Bzx-et 28 ezerert hogy hozza sem nyul, es 7 ezerrel tobbel de csak akkor ha megveszem a dekoderuket is. Azt nem vitatom hogy az utobbi rossz propozicio, csak santit hogy muszaj. Az MTB allitolagos hivatalos distributorja a ceguk, ha analog jo ugy ahogy van, ha DigiToolos dekoderes akkor at van buheralva "normalisnak", ahogy mar ecseteltek masok (csikos-haTTu is) lehetett volnagyarilag kijonnie ugyanannyi koltsegbol.
Az arazastol nem vagyok meghatodva, minden ceg annyi profitot probal kihozni a propoziciobol amennyit akar vagy tud!
Egyetértek. Pláne, hogy kb be is mutattam, hogy mit kell csinálni, ha visszaolvasnának páran egy kicsit, akkor a képekből kiderül, hogy mennyi munka rendet csinálni benne.
vagy eppen nem hogy legyen mit javitani es eladni felaron?? ;-(
Ez nagyon rosszindulatú megjegyzés, vagy pedig hogy finom legyek abszolút tájékozatlan vagy, akkor meg jobb ha inkább csendben maradsz!
Tájékoztatlak, hogy a Bzx ára 28 ezer Ft, a dekóder ára a digit változatban 7 ezer Ft ez így 35 ezer Ft.
Ennyiért adja a Digitools a digitális változatot, átkábelezve hogy rendsen működjön, ne legyen az ablakok előtt kábel, és villogásmentesítve nagyobb kondenzátorral ami egyébként gyárilag nem is működött digit üzemben.
Ezt megcsinálni a szét és összerakást is beszámítva elég sok munka, tényleg nagyon lehúzós ez a cég NULLA Ft felárral !!!
Hat ha a DigiTools hivatalos magyaroszagi forgalmazoja az MTB-nek, szolnanak nekik hogy kicsit gond van az elektronikaval es javitsak a masodik eresztest, vagy eppen nem hogy legyen mit javitani es eladni felaron?? ;-(
Úgy néz ki, hogy a Bzx elfogyott már majdnem mindenhol. Itt ugyan még akad, ha valakinek kellene és nem riad vissza a külföldi rendeléstől sem, bár én azt gondolom látva a Bzmot példáját előbb-utóbb érkezni fog.
És akkor emilre már nem is válaszolnak, vagy mi? Anno nekem se reagáltak semmit többszöri próbálkozásra se, aztán itt a fórumban válaszolt helyettük valaki, hogy lesz-e még Koszti-féle Bézé.
Probably most of the customers will buy the set even if it's not Epoch V. as it was announced, because who knows, when will be the next time under production. Actually for me really hard to understand what's going on at this company, what can be the reference of their decisions, like which model released, when, and why not as a single unit.