Hello. 200 D 124-esem van és a vízhőfok csak akkor megy fel kb 80-85 fokig ha a hűtő elé egy kartonlapot teszek.Egyébbként 50 foknál nem megy feljebb.MI LEHET SZERINTETEK A PROBLÉMA. Üdv. Sanyi.
Sziasztok ! Segítségeteket szeretném kérni, mert volna lehetőségem, venni egy 200-as diesel W-124est,(86os az autó) de soha nem volt még Mercim sem, egyik tipusról sem tudok semmt. Kérdezősködtem ismerősöktől, de nagyon megoszlanak a vélemények, volt aki nagyon panaszkodott rá, és volt aki nagyon dicsérte. Minden érdekel az autóval kapcsolatban, mik a gyenge pontjai, mik a jó tulajdonságai, mire kell figyelni, stb. ? Ahogy időm engedi, visszaolvasgatom majd az eddigi hozzászólásokat is. Előre is kösz.
Egy 124-es 2.5 dízel mercim van. Ezzel kapcsolatban zavarnálak titeket, hátha tudtok nekem segíteni.
Az a problémám, hogy 1-2 hete az autóm fordulatszám-mérője rosszalkodik. A tünetek: először annyi volt, hogy 3000-nél a mutató leesett 500 ra, úgy hogy az autó majdnem egyenletesen mozgott, nem fékeztem, nagyon lassan gyorsítottam. Azután, mostanában már azt teszi, hogy nem simán leesik a fordulatszámmérő szerint a fordulat, hanem egyenletes sebesség esetén, a fordulatszámmérő mutatója ugrál 700 és az aktuális fordulat ( pl 3000 ) között.
Várom válaszotokat, esetleg jár-e így valaki?
A fordulatszám-mérő milyen elven működik, ezekben az autókban ?
Végül is az derült ki, hogy meghaltak az izzók, és az egyik trafó is szarakodott. Így komplett szett csere lett. 24+6 javítási költség. :-( Hát ez van.
És még egy kérdés. A vezető oldali oszlop tetejénél be-be csöppen egy pici víz nagyobb esőben. A fejemnél jelenik meg, (az oszlop és a tetőkárpit találkozásánál) és lefolyik az oszlop feléig, majd lecsöppen a vezetőülésre. Hogy tudom azt én házilag szétszedni. Ki lehet azt ott nyomni valamivel, hogy ne ázzon be? Gondolom a lemeznek sem tesz nagyon jót a nedvesség.
Köszi a válaszokat. Az az igazság, hogy ezek a xenonok az előző tulaj szerint kb 3 éve vannak benne. Úgyhogy akkor lehet, hogy annyi volt. És új izzókat, vagy szettet vagy trafót kell bele vennem. :-(
Valószínűleg a trafó halt meg. Az égőkre általában 1 év, a többire 2 év gari van. Nekem is volt ilyen problémám még 2 hónapos korában, de cserélték az egészet.
Van egy 124-esem. Utólag lett beleépítve a xenon. Először elment a bal oldali. Csak vibrált de nem izzott be. Aztán 1 nap múlva a jobb oldali is. Amikor bekapcsolom beizzik, de 3 másodperc múlva kialszik. Létezik, hogy egyszerre égett ki mindkét oldali izzóm? Vagy lehet, hogy valami biztosítékosdi lesz a bibi? Tudd valaki olyat, ami alapján betudom azonosítani, hogy melyik bizti melyik elektromos részhez tartozik? A biztosítéktáblán németül van rajta minden, de sajna nem tudok németül. A wasserpumpon kívül nem értek belőle semmit.