Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Az 1987-ben érkezett 4 db helyi kocsi (ezek voltak az első bolygóajtós buszok: BX-97-15, BX-97-16, BX-97-41, BX-97-42) gondolom már rég az olvasztóban van.
Voltam ma átutazóban Mohácson:a pályaudvaron állt a JOM-816,de mintha nem a saját sofőrjével lett volna.A KZX-008 is fordás valamerre,kideríthetnéd,hogy minek a helyére került.
Nagyon érdekel a kocsi, mert tényleg sok mindent túlélt már, s megérdemelné, hogy az ilyen kivitelű helyi kocsiknak egyik utolsó hírmondójaként meséljen az utókornak.
Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy a tükének jelenleg hány ikarusa van és rendszám szerint melyek azok,mert itt mostanában voltak nagy változások.válaszokat előre is köszönöm.
OFF Ez van olyankor, ha az általános- és középiskolában nem sok olyan dolgot tanítanak, ami a hétköznapi életben való boldoguláshoz kell... (Ha rajtam múlna, lenne elsősegély óra is.) De az Árpád-házi királyokat álmodból felébresztve is fel kell tudnod sorolni. Az nyilván fontosabb. ON
Egy VDL volt még a műhelyben.Úgy tudom egy Sásd környékén van,akkor 1 még mindig hiányzik.Nem láttam a másik Conectot,a másik kockamercit,a másik újabb 260-ast és a 4. Sanyit.A JOB-434,JOB-436 és a KOX-892 a selejtsoron álltak.És amin még meglepődtem,hogy a helyközis kocsik beforgatása szinte teljesen megszűnt.
Helyköziben(amik még nem voltak írva):a műhelyben állt 1 C56.Nem dolgozott a JOM-905,ennek a helyén volt az ANS-631(ezek szerint akkor tartalék lett).
ANS-631 régi helyén a JOM-901 dolgozott.JLZ-147 még maradt fordás.Ez régebbi csere,de azt hiszem még nem volt:MKZ-429-->FLJ-031
LMH-t nem láttam most sem(azóta nem,amióta leváltotta az egyik IC12).Az EWS-819-et meg olyan fél éve nem láttam már(akkor is pécsi fordán volt).
Igen, és itt még a csúszós úttest is közrejátszott.
A tanúk szerint a buszsofőr minden dicséretet megérdemel, vérző sérülésekkel sem saját magával foglalkozott, hanem hátrament, és az utasokat kérdezte, hogy mi van velük.
Nem tudok újabb fejleményről, ami nem jelent semmit, mert egyelőre nem vagyok senki a történetben. Jövő hét második felében elvileg lesz rá alkalmam, hogy rákérdezzek.
"Mostanában egyre több saját hibás állítja, hogy előtte rosszul lett."
Ő sajnos nem állít semmit, mert azóta is kómában van. A történet kb. így zajlott:
A gépkocsi vezetője rosszul lett, ráborult a kormányra. Ekkor a mellette ülő utas - egyébként az édesapja - behúzta a kéziféket, mire a jármű megpördült, és nekicsapódott a busznak.
A Kapos Volán soha nem szokott alkalmazkodni az egyetemistákhoz munkanap-áthelyezésnél "menetrendileg". (A Pannon sem régóta, ez inkább a Gemencre volt jellemző általában.) Örvendetes, hogy ezek szerint nem kizárólag Kaposváron dől el minden. (Bár most a vizsgaidőszak miatt ennek a menetrendi_naptár-korrekciónak nincs olyan nagy jelentősége.)
Ismerősöm szerint a Mohács-Szigetvárt egy ideje az FSJ-909 csinálja.A JOM-859 pedig hosszabb ideje azon a fordán dolgozik,amelyen egy ideig a KZX-008 volt Mohácson.