Keresés

Részletes keresés

FOMA Creative Commons License 2015.01.07 0 0 27955

Tudod mi az abszolút szólásszabadság? Szabad országban, szabad ember, azt írhat/mondhat amit szabad.:-)

Előzmény: Törölt nick (27954)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.07 0 0 27954

Ez egy szabad ország.

Előzmény: W007W (27952)
bendeguz90 Creative Commons License 2015.01.06 0 0 27953

Tudom, de ez az én véleményem volt.

Előzmény: Svatopluk (27948)
W007W Creative Commons License 2015.01.06 0 0 27952

Orulok hogy latom kedves irasaid mar azt hittem felvettek a Tukehez es elhallgattatak ;)

Előzmény: Törölt nick (27949)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.06 0 0 27951

Engem az érdekelne, hogy mikor lehet már végre ütemes menetrendet bevezetni.... a név ötödleges szerintem.

Itt súlyos bajok vannak, százmilliókat, milliárdokat égetünk el olyan menetrendekkel, melyeknek a hatékonysághoz közük sincsen, miközben az utasok egy ótvar rendszert vesznek igénybe, ahol leginkább az ő igényük az utolsó szempont.

Előzmény: FOMA (27950)
FOMA Creative Commons License 2015.01.06 0 0 27950

Tkp. igen, a Pannon név túlmutat Baranyán. Persze a Kapos sem csak Somogyország partjait mossa.:-)

Előzmény: bendeguz90 (27947)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.06 0 0 27949

Ez egy picit sok volt nekem végigolvasva.

 

Az MVK rossz példáját senki se követte. A rossz példa az lett volna ha 29-30-án is szabadnap szerint járnak a buszok, ahogy ezt Miskolcon bevállalták. Ettől égnek meredt volna a pár szál hajam nekem is. Minden meg volt hirdetve.

 

 - Buszokon

 - Hangos utastájékoztatás

 - Kiadvány is volt

 - Újság

 - Rádió

 - Webes felület

 - A face hiányzik még, de pótolni kell!

 

Azt gondolom, hogy az utasok nagy része előre tájékozódik. Volt egyes vonalakon zsúfoltság, ez várható is volt, de nem érdemes ilyenkor kiállni dupla teljesítménnyel egy olyan városban ahol feltehetően az utasok nagy része szabadságon van.

 

Ami tanulság, hogy lehet ilyenkor Patacsról többletjáratokat indítani reggel, de ennyi. Dolgozni be lehet járni minden városrészből hétvégén is.

 

Azt ne feldd, hogy idén először nem állt le 31-én a közlekedés 21 órakor, illetve, voltak éjjeli járatok a nagyobb városrészek fele. A tömegjelenet éjfél után volt megfigyelhető a városban és nem reggel 7-kor ;)

 

 

Előzmény: JLW-470 (27892)
Svatopluk Creative Commons License 2015.01.06 0 0 27948

Ezt nem mondtam.

Előzmény: bendeguz90 (27947)
bendeguz90 Creative Commons License 2015.01.05 0 0 27947

Vagyis akkora a Pannon Volán lett volna a legmegfelelőbb név. 

Előzmény: Svatopluk (27942)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.01.05 0 0 27946

Na és? Nem nemzetközileg eladható márkanevekre volt szükség, hanem olyan cégnevekre, amik nyelvtanilag helyesen, az értelmezhetőség szempontjából pontosan kifejezik, hogy az adott cég hol szolgáltat és mit csinál. Jól is néznénk ki, ha kreatívok által kitalált, nem egy esetben a magyar nyelvtant megerőszakoló fantázianeveket kaptak volna az egyesített cégek (a korábbi egyesítési szisztémában lett volna például a Nordbusz meg a Rónabusz, kész katasztrófa mindkettő). 

Előzmény: Svatopluk (27942)
archlinux Creative Commons License 2015.01.05 0 0 27945

Nem tudom, anyám szokott olyanokat mondani anno, hogy "ma a Vasival jöttem haza".

 

Egyébként igazad van, de az akkor is egy tájékozódási pont sokszor, hogy tudod, hogy milyen cégjelzésű buszt keresel (miután a járatot kinézted a menetrendben). Például ha kimész valaki elé egy állomásra, vagy ha rohansz a buszra.

 

De az tény, hogy ezeket a KK-honlapokat a kutya nem fogja nézegetni. ;-)

Előzmény: lobbanórotor (27941)
EKM-765 Creative Commons License 2015.01.05 0 0 27944

Teljesen igazad van. Eddig is mindegy volt nekik kié csak menjen oda ahova ők tartanak. Nekik egyszerűen volán volt mind oszt' kész. Az egyszeri újságírónak is csak volánbusz.

Előzmény: lobbanórotor (27941)
Svatopluk Creative Commons License 2015.01.05 0 0 27943

Mindenesetre érdekes lesz így nekiindulni a tömegközlekedési piac liberalizációjának.

Előzmény: lobbanórotor (27941)
Svatopluk Creative Commons License 2015.01.05 0 0 27942

Gondolom túl bonyolult feladat lett volna egy, a régióra jellemző tájegységet, történelmi vagy akár latin nevet használni megnevezésnek, hogy az egyszeri ember meg tudja jegyezni és ki is tudja mondani.

Ennél még a szocializmusban is több fantáziájuk volt a döntéshozóknak.

Előzmény: archlinux (27940)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.01.05 0 0 27941

Szerintem a marinénik szempontjából teljesen indifferens, hogy hogyan hívják a céget. 

Előzmény: archlinux (27940)
archlinux Creative Commons License 2015.01.05 0 0 27940

Illetve az új cégek elnevezései is nagyon fantáziadúsak. Mari néni legyen a talpán, aki ezeket a sokszor csak egy betűben eltérő mozaikszavakat mozaikszókat meg tudja majd különböztetni.

Előzmény: Svatopluk (27939)
Svatopluk Creative Commons License 2015.01.05 0 0 27939

Igen, és természetesen minden zavarbaejtően kaposvolánzöld. Csak a miheztartás végett, hogy ki a főnök a háznál. :)

Mi lett volna, ha nincs két évük ezt így megszervezni? :D

Előzmény: JLW-470 (27938)
JLW-470 Creative Commons License 2015.01.05 0 0 27938

Mindjárt milyen értelmes szöveg fogadja ott az embert:"Kedves Utasaink! Aktuális információkról a beolvad leánytársaságok honlapjairól tájékozódhatnak! A leánytársaságok menüpont alatt"

A céghonlapokról átirányítanak ide,itt meg semmi info nincs(az esélyegyenlőség jegyében meg csak somogyi képek vannak). :)))

Előzmény: Svatopluk (27937)
Svatopluk Creative Commons License 2015.01.05 0 0 27937

Én reménykedtem, hogy az a logó valami kezdetleges munkaanyag, de úgy látszik, ezt tényleg komolyan gondolták. Bár a weboldal is egy katasztrófa.

Nem tudom, a sok milliárdos átszervezősdibe miért nem fért volna bele egy haveri arculattervező cég bevonása, hogy legalább kinézzen valahogy a hófehér buszokon, mint pl. a minimalista trendet követő Volánbusznál.

Minden írott és íratlan arculattervezési, tipográfiai szabállyal szembe megy ez, és olyan, mintha ceruzával csinálták volna és beszkennelve paint-ben kiszínezték volna. :O

Előzmény: JLW-470 (27928)
JLW-470 Creative Commons License 2015.01.05 0 0 27936

Sztem akkor a javítandó dolgokat kikalapálták rajta,és ment is vissza a forgalomba.Nem látszódott rajta,hogy akkor felújították volna(2006 körül volt felújítva amúgy).

Előzmény: tip-tronic (27934)
tip-tronic Creative Commons License 2015.01.05 0 0 27935

Nyáron, istenem. de hülye vagyok. :))

Ja, 2013 nyarán, ami szeptemberbe volt... :)))

 

Előzmény: tip-tronic (27934)
tip-tronic Creative Commons License 2015.01.05 0 0 27934

Amikor nyáron összetört és felújították, megcsinálták, akkor már nem kellet volna visszarakni a hokiütőt, szerintem.

Előzmény: JLW-470 (27933)
JLW-470 Creative Commons License 2015.01.05 0 0 27933

Műszakis vagy DDKK-sítják vagy rossz vagy...

Előzmény: tip-tronic (27931)
JLW-470 Creative Commons License 2015.01.05 0 0 27932

Volt egy ilyen megérzésem. :)

Előzmény: < R o d o l f o > (27930)
tip-tronic Creative Commons License 2015.01.05 0 0 27931

Engem meg a JOM-816 érdekelne, merre jár az? JOM-819 van még mindig helyette, bár szerintem maradni fog már.

< R o d o l f o > Creative Commons License 2015.01.05 0 0 27930

Visszakerült Szolnokra.

Előzmény: JLW-470 (27929)
JLW-470 Creative Commons License 2015.01.05 0 0 27929

A Plasmával mi van,hogy nincs hetek óta?

Előzmény: Zavarkeltö (27907)
JLW-470 Creative Commons License 2015.01.05 0 0 27928

Vicces lenne,ha ez a pici matrica maradna a végleges cégjelzés.Közelről is alig lehet észrevenni,nem még távolról...

Ha jól láttam,akkor a 260-asok kivételével már csak a JZL-428-ban maradt Fok-Gyem.

Előzmény: Svatopluk (27926)
tip-tronic Creative Commons License 2015.01.05 0 0 27927

Ezen már én is gondolkodtam. Legalább lett volna olyan mint az ÉNYKK-nak. Az még valahogy kinéz.

A legszebb az benne, hogy arra a nagy fekete részre rakták az ablak alatt, mondjuk E94-nél máshova elől nem is tudták volna rakni. :/

 

Előzmény: Svatopluk (27926)
Svatopluk Creative Commons License 2015.01.05 0 0 27926

Azért kíváncsi lennék, azt a DDKK-logót melyik főfejesnek a 10 éves gyereke tervezte egy szabad negyedórájában.

Előzmény: tip-tronic (27925)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!