A Vag-commal kellett csinálni egy gyári alapbeállítást (aminek egyben az első indításnak kellett volna lennie) és így járatta a program kb. fél órát és ezalatt kiírt mindenféle infót, hogy éppen mit tesztel és hogy milyen kapacitáson megy a kályha. 2-3 Perc után megszünt a füstölés és csak a meleg maradt hátra :). Most minden tökéletesen működik rajta, így aztán nagy az öröm. Jövőre jó lesz!!! Köszönöm az infókat és az önzetlen segítséget. Sziasztok, üdv:Balázs
Ha a másik pumpa jól feltöltötte és van benne el nem égett anyag jócskán az lehet hogy még gondot okoz. ( pl. mint aikor egy motor jól megszívja magát, de itt a bennlévő plussz anyag nem tud elégni mert a kályhában a lángőr nem jelzi a rendes égést a vezérlésnek, megszünteti az izzitást stb) .
Huzd le az üza vezetéket, - és úgy próbáld elindítani.Ha igy elindul akkor van benne "maradék" és adddig megy amíg ki nem ég belőle az anyag.
Lehet nem túl tudományos az elméletem de hátha....
Sziasztok Szetszedve se hasonlit a D3Wz-re mert az izzogyertya es az uzemanyagadagolo inkabb a D5wz-re hasonlit. Pont olyan mint itt: http://www.t4-wiki.de/wiki/Zuheizer a kepeken de a kozolt bekotesi rajz nem felel meg mert masok a szinek.
Lenne meg egy kerdesem, hogy ez a tipusu kalyha tesztelheto e a vag-com-al es ha igen akkor melyik labon ?
Sziasztok! Vettem egy D3WZ kalyhat ami VW T4 ben volt 25 2121 05 koddal. Az a gondom hogy ez ugy nez ki bekotesileg mint a D5WZ :( Szetszedtem es belul is 14 polusu csati van a 10 helyett.
Az lenne a kerdesem hogy bekothetem ugy mint a D5WZ vagy ez valami speci bekotest igenyel ? A szinek megernyeznek a D5WZ-vel 1:1 ben kivul belul.
De milyen Webastohoz való gyári pumpát vettél? Ha thermo top C-hez valót vettél, akkor 100% hogy nem jó. A TTV üzemanyagpumpa szállítási mennyísége kb. fele a TT C-ének!
Én a webastohoz való gyári pumpát vettem meg. Azt tudom, hogy a Thermo Top V az a gyárilag beépített állófűtés, de azt nem gondoltam, hogy más pumpa tartozik hozzá!! Ez tuti??
Látom sokan megfordulnak itt, akik hozzáértői az állófűtés témának. Tud esetleg valaki Thermo top C diesel kályhához izzító stiftet külön? A szervizek szerint csak égőkosárral együtt lehet venni kb 40 pénzért. A kosár nálam jó, csak a stift halt be. Akár használt is jöhetne.
Szia! Igen meg van,de még kérek egy kis időt,mert egy laptopra szeretnék minden progit felrakni,és most van a számítógépes emberkénél aki rendezni nekem ezt a dolgot...! Üdv: balu
szia Balu! örömmel olvasom hogy meglett a diag cuccod. elvinnénk valamikor az autót hozzád. vw T4 thermotop c. csak szellőztet egyet, azt is csak ha kedve van hozzá, aztán semmi.
Szia! Ok,jelentkezem ha tudok valamit,de kb. két hét mire jön az autó mert kint dolgoznak vele N.o.-ban..! De ha Neked előbb megoldódik akkor én is megköszönném ha szólnál,hogy mi volt a probléma tárgya!? Üdv: balu
A képernyőjén a menü Aux.Hietung alatt nem tudod beállítani?
Ha úgy nem indul el akkor BMW-service és állófűtés programot fel kell rá telepíteni....
De én úgy tudom,hogy azokon már gyárilag fent van!?
Most sz.....pok egy ugyan ilyen X5-tel,elindul azonnali indításra,vagy a beprogramozásra (klima panel is kigyulad,befuvó ventilátor elíndul)és kb 3-5sec után leáll,kiszelőztet és megáll...
Szerintem klíma vezérlő,vagy a kályhán az állófűtés progi ment el....,vagy felejtette el!?
Kisegítő-fűtésnél (hideg motor) viszont elíndul és fel is fűt rendesen!
Hali ! Megszeretném kérdezni,hogyan lehet elindítani az állófűtést bármikor egy X5 -nél? A lényeg az,hogy +5-10 fok felett is eltudnám indítani bármikor.
Sziasztok! Látom nagy a csönd,gondolom mindenki havat lapátol vagy a meleg állófűtéses autójában üldögél...))))). Na szóval,mükszik a Webasto diagnosztikám is tegnaptól kezdve.... Szép vasárnapot mindenkinek!
Nekem benzinesben van. Raadasul mostmar utasterfutessel kombinalva. Szerintem nagyon megeri. Ami aramot elfogyaszt, azt benzinben visszahozza. A jegmentes ablak luxusa pedig megfizethetetlen :)
Ja,és a Hiydronic II.-nek ugyanaz a bekötése mint a D3W Z-nek,csak a csatija más de az nem nagy ügy cserélni/átalakítani kell csak! Arra figyelni kell,hogy milyen a kazán vezérlőegysége a CAN(MAZDA)-BUS-os nem jó,mert nem fogjátok tudni elindítani! A régebbi ötös kazánban is van olyan pl. Mazdáé....
Sziasztok! Itt vagyok.......,csak lapátoltam a havat,hogy géphez jussak.....).). Belehet tenni az ötös kazánt a hármas helyére,csak akkor a 3-as kazán üz.pumpáját is cserélni kell,mert az 5-ös kazán pumpája kell,hogy a helyére kerüljön az ü.a.-g mennyiség miatt! Az ötös kazán vezérlőegységéből kijövő zöld vezetéket kell a pumpa egyik pólusára kötni(jó a kasznin lévő vezetékköteg is úgy ahogy a folytatásban leírom),a másikat meg a kasznira/testre (a polaritás tök mind1) A többi szál megegyezik,a kasznin lévő csati 2db zöld vezetékéből azt kell elcsípni amelyik nincs szemben az ötös vezérlő zöld vezetékével,majd a pumpánál kimérni egy próbalámpával,hogy melyik lesz az ami csatlakozik az ötös kazán zöld vezetékével... Utána adni neki testet,és ez a része kész! A vízszivattyú tök mind1,hogy hová rakod,csak NE a vízkör irányával szemben legyen a nyomó oldal(!),lehet az a motortérben is! A hőgombáról jövő vezetéket kell megcsapolni és egy 4-lábú relé indító száljaként alkalmazni...,ami a szivattyút indítja. Gondolom a relé bekötése nem okoz problémát!? Az ötös kazán nagyobb mint a hármas,de feltehető a hármas helyére! A vízkör a következő: kazánnál lévő alsó alucső ami a motor felé megy az az előre menő!!!! A másik össze van kötve egy gumicsővel gyárilag,az a ráfolyója a hátsó radiátoron keresztül. Hosszú volt így leírva,de nem olyan bonyolult... Jó munkát! balu