Keresés

Részletes keresés

hungeri Creative Commons License 2015.01.14 0 0 28025

Azért ne csináljunk úgy, mintha Keczerék az évtized lehetőségét hozták volna Pécsre. Ők egyszerű befektetők voltak, de ez egy veszteséges közszolgáltatás, hazánk még nem tart ott, hogy befektetésre érdemes legyen.

A 40 buszról is szívesen lemondok én, ha ez a mennyiség nem a flotta negyede, hanem a harmada (ld. Debrecen). De adja az Ég, hogy ne kerüljön több pénzbe az ügylet a pécsieknek, ez a legfontosabb.

Előzmény: trizs77 (28024)
trizs77 Creative Commons License 2015.01.14 0 0 28024

azért én azt mondom, adjunk egy esélyt az igazsászolgáltatásnak is, mielőtt prejudikálunk.

 

-----------------

 

Adtam.

Odaírtam (olvastad ??), hogy első- és másodfokon, idehaza a város fog nyerni.

 

A cég majd akkor nyer ha túllép a "független" magyar bíróságokon és nemzetközi bíróságokra viszi az ügyet.

 

Lásd Ferihegyi reptér ügye, vagy nálatok a vízmű.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Kevés pécsit vigasztal ha a cég 4,5 milliárdos követelése helyett, megegyezéssel csak 3,0 milliárdot kell majd a városnak fizetni.

 

Az is 40 db új, csuklós busz ára.

Szerintem a városlakók inkább az új buszokra szavaznának, szavaztak volna ha Pécs élhetősége szóba kerül, mint 1-2 hepciáskodó helyi potentát miatti bírságra/jóvátételre, megegyezéses kifizetésre, nevezzük akárminek az ablakon kidobott igen nagy összeget.

 

 

Előzmény: Svatopluk (28010)
JLW-470 Creative Commons License 2015.01.13 0 0 28023

Selejtnek még nem mondanám őket(rsz is rajtuk van),csak a selejtsoron voltak. De sztem még nagyobb baj esetén előfordulhatnak forgalomban.

Előzmény: lobbanórotor (28022)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.01.13 0 0 28022

A minap általad említett JOB-434, JOB-436 és KOX-892 még 2014-es selejtnek írható? 

Előzmény: JLW-470 (28014)
hungeri Creative Commons License 2015.01.13 0 0 28021

*****

 

Szomorú, hogy ma hazánkban annak van következménye, ha nem adsz blokkot, de ha ..., akkor annak nincs.

Előzmény: Svatopluk (28020)
Svatopluk Creative Commons License 2015.01.13 0 0 28020

A visszafoglalás már csak egy okozat volt. Bár kétségtelen, hogy lehetett volna ezt elegánsabban is végigvinni, de egy jogállamban azt sem fordulhat elő következmények nélkül, hogy egy stróman cégnek kiszervezik a város által vásárolt saját buszait és viszabéreltetik velük a piaci ár többszöröséért.

Előzmény: bendeguz90 (28012)
JLW-470 Creative Commons License 2015.01.13 0 0 28019

Tudtam,hogy elfelejtek valamit:EWS-819 is előkerült,az MPS-341 ex fordáján dolgozott.Akkor majd idővel kiderül,hogy végleg idekerül-e(itt eddig nem volt fix busz a 341 óta).Az viszont sztem biztos,hogy most már Pécshez tartozik.

Előzmény: JLW-470 (28014)
bendeguz90 Creative Commons License 2015.01.13 0 0 28018

"Viszont a végén mi fogunk fizetni..."

 

Részemről ez az izgalom tárgya.

Előzmény: JLW-470 (28013)
tip-tronic Creative Commons License 2015.01.13 0 0 28017

Sajnos nem láttam hogy leírtad a rendszámot, majd legközelebb jobban figyelek.

JOM-816 ma is az LUU-964 fordáján volt. :)

Előzmény: JLW-470 (28014)
tip-tronic Creative Commons License 2015.01.13 0 0 28016

A JOM-819 továbbra is a JOM-816 volt helyén van.

 

Előzmény: tip-tronic (28015)
tip-tronic Creative Commons License 2015.01.13 0 0 28015

A JOM-816 már egy ideje a LUU-xxx helyett van. Sajnos a rendszám számaira nem emlékszem, de azt hiszem Marázai kintalvós a busz.

Előzmény: JLW-470 (28014)
JLW-470 Creative Commons License 2015.01.13 0 0 28014

Akkor végülis ez lett Mohácson:

MPS-346-->JOM-859

JOM-819-->KZX-008

JOM-816-->JOM-819

A JOM-816 sztem tartalék lett(LUU-964 helyén dolgozott),ami kicsit fura,mivel még van 2 Ik 200-as is fordán.JOM-858-at továbbra sem láttam.Állítólag a JOM-817 is régebb óta nincs,ahelyett pedig a JLZ-128 van kint.Érdekes,hogy számításaim szerint 10 tartalék gép(ez nem sok amúgy?) van Mohácson,és ma mégis csak 1 pihent munka nélkül a telepen.

A további 2 érkező(HAE-785,JLW-498) pedig fix sofőrös tartalék félék(többnyire azon a 3 fordán vannak,ahol nincs fordás gép).

Azt tudja valamelyikőtök,hogy a 14:00-as Pécs-Mohácsnak melyik járat a párja?Mert még ha a 6:25-ös Mohács-Pécsnél 3 járatot veszek,akkor sem jön ki a párja.Talán rezsiben jön be Pécsre?

JLW-470 Creative Commons License 2015.01.13 0 0 28013

Ne izguljatok,sztem a Vízműhöz hasonlóan megegyezés lesz.Viszont a végén mi fogunk fizetni...

Előzmény: bendeguz90 (28012)
bendeguz90 Creative Commons License 2015.01.13 0 0 28012

Azért valljuk be , ahogy "elfoglalták"  Páváék a céget az minden jogállami normával szembe ment. És most teljesen mindegy, hogy milyen indokkal, ez akkor is elfogadhatatlan volt.

Előzmény: Svatopluk (28010)
Svatopluk Creative Commons License 2015.01.13 0 0 28011

"mielőtt"

Előzmény: Svatopluk (28010)
Svatopluk Creative Commons License 2015.01.13 0 0 28010

Nem lett igaza.

 

Ezt egyelőre még csak te állítod, meg az offshore cég vezetője. Még ha a tízmillió szövetségi kapitány és közgazdász mellet a tízmillió jogász országában is élünk, azért én azt mondom, adjunk egy esélyt az igazsászolgáltatásnak is, mielőt prejudikálunk...

 

Előzmény: trizs77 (28009)
trizs77 Creative Commons License 2015.01.13 0 0 28009

Várható volt :

 

http://www.origo.hu/gazdasag/20150113-milliardos-karteritesi-pert-fontolgatnak-pecs-ellen.html

 

------------------------------

 

Ha jól csalódom a pécsi vízmű ügyben is elhangzott 5-7 pécsi vezető szájából, hogy :

 - nem, nem, soha,

 - nekünk van igazunk,

 - stb.

 

Azután mikor az ügy elhagyta a független/részlehajló magyar bíróságokat és tovább lépett nemzetközi szintre, akkor csendben kifizettek sok milliárd forintot az egykor nagy nyilvánossággal, nagy dérrel-durral kiebrudált külföldieknek.

 

A bánatpénz kifizetésekor valahogy nem állt ki a polgármester, és nagyhangú helyettesei, hogy :

 - miattam vesztett Pécs városa,

 - miattam fizettünk 3 milliárdot (50 új autóbusz árát) büntetésből.

 

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

 

 

Nem kell hozzá nagy jogász tudomány, hogy most is hasonló lesz a forgatókönyv.

 

Itthon (Pécsen) első- és másodfokon nyerni fog a város a bíróságon.

Amikor az ügy tovább kerül nemzetközi bírósági szintre, akkor meg a 4,1 milliárdos követelés helyett, megegyeznek, hogy Pécs városa megint fizet 3-3,5 milliárd forint (kb. 60 új busz ára) bánatpénzt.

 

Szomorú történet.

 

A két városi elbaszarintás (foglalások) miatt kifizethető bánatpénz cca. 6 miliárd forintból, kb. 90 db új, városi szóló, vagy 50 db új, városi csuklós buszt vehetett volna a város, polgárai számára.

 

Nem tette.

Helyette erősködött.

Igazam van-ot játszott.

Nem lett igaza.

 

 

 

 

W007W Creative Commons License 2015.01.12 0 0 28008

Mennyibe kerül máshol a közösségi közlekedés (2014 február)

 

pécsi ember Creative Commons License 2015.01.12 0 0 28007

Köszi... :)

 

Előzmény: < R o d o l f o > (28006)
< R o d o l f o > Creative Commons License 2015.01.11 0 0 28006

Létezni fog, még nincs állományban.

Előzmény: pécsi ember (28005)
pécsi ember Creative Commons License 2015.01.11 0 0 28005

Szia. És azt lehet tudni hol van a MVS-549? vagy létezik e?

Előzmény: Zavarkeltö (27907)
FOMA Creative Commons License 2015.01.11 0 0 28004

Majd lesz frissebb a 2014-es beszámolónál.:-) Az viszont beszédes szám a komlói üzem illetékeseinek szakmai hozzáállásáról, hogy egy-egy helyi kivitelű kocsi, az üzemidejének 0,52 illetve 0,597 %-át töltötte a helyi forgalomban.

Előzmény: JLW-470 (28001)
M41 2305 Creative Commons License 2015.01.11 0 0 28003

Nem baj, majd eljő a nap, mikor mindenre fény derül. :-)))

Előzmény: JLW-470 (28001)
htibor Creative Commons License 2015.01.11 0 0 28002

Azt, hogy az olvtárs mit szeretne az egy dolog.

Az hogy ez a Pannon Volán önkormányzatnak nyújtott 2013. évről adatszolgáltatása egy megint egy dolog.

Az hogy a 2014. évi beszámoló kb. 2015. április vége felé lesz talán elérhető, az meg egy másik.

Az, hogy nem található fent neten publikus formában napi szintű frissítéssel nyolc féle szempontú szűrő alkalmazásával az adott társaság állománylistája az megint egy másik dolog :)

 

Ha ennyire oda van a témáért írhat levelet Komló Önkormányzat és a DDKK-nek, hogy ő mit szeretne megtudni, Ha megtudja egészségére. ha nem, akkor is.

Előzmény: JLW-470 (28001)
JLW-470 Creative Commons License 2015.01.11 0 0 28001

Mondjuk sztem az olvtárs ennél frissebbet szeretett volna(ez óta már eléggé megváltozott minden). :)

Ráadásul ez a táblázat hibás is: pl. MNY-781 Mohácshoz tartozik,így valószínűleg nem járhatott Komló helyiben(még Pécsre is csak javítani jár be).

Előzmény: htibor (27996)
htibor Creative Commons License 2015.01.11 0 0 28000

Magáncég is simán megbírná... ;)

Előzmény: trizs77 (27999)
trizs77 Creative Commons License 2015.01.11 0 0 27999

Évente 100 millió forintot bukik csak Komló helyi közlekedésén a Pannon Volán.

 

 

Előzmény: htibor (27996)
W007W Creative Commons License 2015.01.11 0 0 27998

    

Előzmény: W007W (27997)
W007W Creative Commons License 2015.01.11 0 0 27997

Erdekesseg Kecskemetrol: kedvezmenyes jegy 8:00-12:59 es 20:00-22:56 kozott indulo jaratokra! :)

htibor Creative Commons License 2015.01.11 0 0 27996

Voilá:

 

2014. május 15.

Pannon Volán Zrt. 2013. évi beszámolója:

http://komlo.ekisterseg.hu/letoltes.php?d_id=10188

 

Előzmény: trizs77 (27995)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!