Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Valahol ezzel szervezettséggel és bosszantással is az lehet a cél, hogy az embernek eszébe se jusson a buszt választani hosszabb utakon a vonat ellenében.
Ma teszteltem a kétóránkénti Bp -> Pécs gyorsjárat kombinációt szekszárdi átszállással. Az is zseniális, már nem is tudom, miben higgyek. Majdnem annyit fizettem, mint IC-re (4605 Ft helyett 4500 körül), mert ugye Bp -> Szekszárd egyszer x km + emelt szint pótjegye, aztán Szekszárd -> Pécs y km + nemlétező emelt szint pótjegye (bonyhádi betérés, nádasdi, hidasi megállások mitől jelentenek emelt szintet?). Na most x + y az pontosan annyi ám, mint egy Bp -> Pécs a Szerénán, de hála a zónás jegyrendszernek, természetesen először x lett zónásítva, aztán y. Így lett 4500 Ft a 4000-ből (11:05, Szeréna). Éljen a háromszázféle Volán társaság kilencféle központba integrálva, gratulálok.
Az utasok egyre több új, vagy újszerű autóbusszal találkozhatnak majd, amelyek korszerű, 21. századi technológiának megfelelő, kényelmes, környezetbarát és esztétikailag is igényes járművek lesznek.
Tehát valászínűleg épp most alakítják XXI. századivá azt a 260-ast is. :D
Egyébként megint előszedtek Szigetváron is olyan bontószökevényeket, amikről azt gondolná az ember, hogy már rég túl vannak a lángvágón.
Nagyon igényes és esztétikus és XXI. századi, ahogy ma az egyik tartalékként beugró 256-osban a a belső csomagtartó harmadán le volt szakadva vagy tépve a kárpit. A nem létező hanszigetelés, meg az az ocsmány retek ami borította belül is, már említésre sem érdemes.
A telepen felújítanak megint egy 260-ast.Nem gondoltam volna,hogy 2015-ben még ilyen fog történni.A műhelyben meg szét volt szedve az egyik emeletes,talán a GSM-306?
Vannak "új" Tüke járgányok is:MWH-729(a másik rsz-át nem láttam)
Olvasd figyelmesebben végig amit írtam, mert én épp harmadfokról, nemzetközi bíróságról beszéltem.
Arra blazírozni egy ítéletet, hogy úgy sincs pénzük jó ügyvédet fogadni, ezért bármit megtehetünk..................nos ez sok minden, csak nem jogbiztonság.
Attól függhet Pécs város, városi közlekedési társasága és a város közötti jogvita végeredménye, hogy mekkora cég a felperes ?
Ha így van, akkor az a "független" bíróság annyira független, mint egy pártkatona egy frakcióban.
----------------
Arra blazírozni egy ítéletet, hogy úgy sincs pénzük jó ügyvédet fogadni, ezért bármit megtehetünk..................nos ez sok minden, csak nem jogbiztonság.
Attól még, hogy számodra nem tetsző ítéletet hoz, még ne vádoljuk a bíróságokat elfogultsággal. Az esetek többségében első és másodfokon két teljesen ellentétes ítélet születik, többek közt ezért is demagógia azt állítani, hogy Magyarországon nincs független bíróság. Pláne egyetlen döntésből következtetve...
A Suez egy multinacionális nagyvállalat, egyértelmű, hogy ők már az elején is a nemzetközi bírósági tárgyalásra gyúrtak, olyan ügyvédi irodát bérelhetnek fel akár az ügyre, amit Pécs soha nem engedhetne meg magának. Persze, ettől még nem vitatom a döntést.
De a Mecsekbuszt, amit néhány ügyeskedő hívott életre azzal a céllal, hogy a város buszaira rátehesse a kezét, ne hasonlítsuk már össze vele.
Tegyük helyére a dolgot: a PK kiebrudalásának a _módját_ kifogásolni teljesen jogos (a cél nem mindig szentesíti az eszközt). Írásaidból nekem az jön át azobban, hogy maga a tény kerül kifogásolásra, ez pedig nekem kevésbé tetszik.
Azért ne csináljunk úgy, mintha Keczerék az évtized lehetőségét hozták volna Pécsre. Ők egyszerű befektetők voltak, de ez egy veszteséges közszolgáltatás, hazánk még nem tart ott, hogy befektetésre érdemes legyen.
A 40 buszról is szívesen lemondok én, ha ez a mennyiség nem a flotta negyede, hanem a harmada (ld. Debrecen). De adja az Ég, hogy ne kerüljön több pénzbe az ügylet a pécsieknek, ez a legfontosabb.
Kevés pécsit vigasztal ha a cég 4,5 milliárdos követelése helyett, megegyezéssel csak 3,0 milliárdot kell majd a városnak fizetni.
Az is 40 db új, csuklós busz ára.
Szerintem a városlakók inkább az új buszokra szavaznának, szavaztak volna ha Pécs élhetősége szóba kerül, mint 1-2 hepciáskodó helyi potentát miatti bírságra/jóvátételre, megegyezéses kifizetésre, nevezzük akárminek az ablakon kidobott igen nagy összeget.
A visszafoglalás már csak egy okozat volt. Bár kétségtelen, hogy lehetett volna ezt elegánsabban is végigvinni, de egy jogállamban azt sem fordulhat elő következmények nélkül, hogy egy stróman cégnek kiszervezik a város által vásárolt saját buszait és viszabéreltetik velük a piaci ár többszöröséért.
Tudtam,hogy elfelejtek valamit:EWS-819 is előkerült,az MPS-341 ex fordáján dolgozott.Akkor majd idővel kiderül,hogy végleg idekerül-e(itt eddig nem volt fix busz a 341 óta).Az viszont sztem biztos,hogy most már Pécshez tartozik.