Keresés

Részletes keresés

W007W Creative Commons License 2015.01.16 0 0 28045

Pénteken pedig van több gyorsjárat Budapest és Pécs között ami Szekszárdig autópályás 3:25 perces menetidővel. Van exPannonos és Volánbuszos is.

Előzmény: hungeri (28042)
W007W Creative Commons License 2015.01.16 0 0 28044

307. Műszakira készítik  fel. Szélvédő csere van épp folyamatban többek közt.

Előzmény: JLW-470 (28039)
Svatopluk Creative Commons License 2015.01.16 0 0 28043

Valahol ezzel szervezettséggel és bosszantással is az lehet a cél, hogy az embernek eszébe se jusson a buszt választani hosszabb utakon a vonat ellenében.

 

Előzmény: hungeri (28042)
hungeri Creative Commons License 2015.01.16 0 0 28042

Ma teszteltem a kétóránkénti Bp -> Pécs gyorsjárat kombinációt szekszárdi átszállással. Az is zseniális, már nem is tudom, miben higgyek. Majdnem annyit fizettem, mint IC-re (4605 Ft helyett 4500 körül), mert ugye Bp -> Szekszárd egyszer x km + emelt szint pótjegye, aztán Szekszárd -> Pécs y km + nemlétező emelt szint pótjegye (bonyhádi betérés, nádasdi, hidasi megállások mitől jelentenek emelt szintet?). Na most x + y az pontosan annyi ám, mint egy Bp -> Pécs a Szerénán, de hála a zónás jegyrendszernek, természetesen először x lett zónásítva, aztán y. Így lett 4500 Ft a 4000-ből (11:05, Szeréna). Éljen a háromszázféle Volán társaság kilencféle központba integrálva, gratulálok.

Előzmény: Svatopluk (28040)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.01.16 0 0 28041

A telepen felújítanak megint egy 260-ast.

 

Csak nem a JOB-385-öt? :D 

Előzmény: JLW-470 (28039)
Svatopluk Creative Commons License 2015.01.16 0 0 28040

http://www.pecsiujsag.hu/pecs/hir/helyi-hireink/egyesult-a-harom-del-dunantuli-volan-irany-a-xxi-szazad

 

Az utasok egyre több új, vagy újszerű autóbusszal találkozhatnak majd, amelyek korszerű, 21. századi technológiának megfelelő, kényelmes, környezetbarát és esztétikailag is igényes járművek lesznek.

 

Tehát valászínűleg épp most alakítják XXI. századivá azt a 260-ast is. :D

Egyébként megint előszedtek Szigetváron is olyan bontószökevényeket, amikről azt gondolná az ember, hogy már rég túl vannak a lángvágón.

Nagyon igényes és esztétikus és XXI. századi, ahogy ma az egyik tartalékként beugró 256-osban a a belső csomagtartó harmadán le volt szakadva vagy tépve a kárpit. A nem létező hanszigetelés, meg az az ocsmány retek ami borította belül is, már említésre sem érdemes.

Előzmény: JLW-470 (28039)
JLW-470 Creative Commons License 2015.01.16 0 0 28039

Már pár napja ez a divat. :)

A telepen felújítanak megint egy 260-ast.Nem gondoltam volna,hogy 2015-ben még ilyen fog történni.A műhelyben meg szét volt szedve az egyik emeletes,talán a GSM-306?

 

Vannak "új" Tüke járgányok is:MWH-729(a másik rsz-át nem láttam)

Előzmény: hory004 (28037)
hory004 Creative Commons License 2015.01.15 0 0 28038

Talán nem teljesen off :)

https://www.facebook.com/kisules

hory004 Creative Commons License 2015.01.15 0 0 28037

 :)

< R o d o l f o > Creative Commons License 2015.01.14 0 0 28036

Nem volt ráutaló jel rajta.

Előzmény: JLW-470 (28035)
JLW-470 Creative Commons License 2015.01.14 0 0 28035

Köszi.Elég körmönfontan fogalmaztál.Oktatóbusz lett talán?

Előzmény: < R o d o l f o > (28034)
< R o d o l f o > Creative Commons License 2015.01.14 0 0 28034

"JOM-858-at továbbra sem láttam."

 

Ma Pécsett volt, nem Volán illetékességű helyen.

Előzmény: JLW-470 (28014)
tip-tronic Creative Commons License 2015.01.14 0 0 28033

LUU-964 holnap jön haza Kecskemétről, valamit a klímával csináltak rajta. A JOM-816 volt ma is a helyén.

Svatopluk Creative Commons License 2015.01.14 0 0 28032

Olvasd figyelmesebben végig amit írtam, mert én épp harmadfokról, nemzetközi bíróságról beszéltem. 

 

 

Arra blazírozni egy ítéletet, hogy úgy sincs pénzük jó ügyvédet fogadni, ezért bármit megtehetünk..................nos ez sok minden, csak nem jogbiztonság.

 

Te igen sajátosan értelmezed azt, amit írok. :)

Előzmény: trizs77 (28031)
trizs77 Creative Commons License 2015.01.14 0 0 28031

Attól függhet Pécs város, városi közlekedési társasága és a város közötti jogvita végeredménye, hogy mekkora cég a felperes ?

 

Ha így van, akkor az a "független" bíróság annyira független, mint egy pártkatona egy frakcióban.

 

----------------

 

Arra blazírozni egy ítéletet, hogy úgy sincs pénzük jó ügyvédet fogadni, ezért bármit megtehetünk..................nos ez sok minden, csak nem jogbiztonság.

 

 

Svatopluk Creative Commons License 2015.01.14 0 0 28030

Attól még, hogy számodra nem tetsző ítéletet hoz, még ne vádoljuk a bíróságokat elfogultsággal. Az esetek többségében első és másodfokon két teljesen ellentétes ítélet születik, többek közt ezért is demagógia azt állítani, hogy Magyarországon nincs független bíróság. Pláne egyetlen döntésből következtetve...

 

A Suez egy multinacionális nagyvállalat, egyértelmű, hogy ők már az elején is a nemzetközi bírósági tárgyalásra gyúrtak, olyan ügyvédi irodát bérelhetnek fel akár az ügyre, amit Pécs soha nem engedhetne meg magának. Persze, ettől még nem vitatom a döntést.

De a Mecsekbuszt, amit néhány ügyeskedő hívott életre azzal a céllal, hogy a város buszaira rátehesse a kezét, ne hasonlítsuk már össze vele.

Előzmény: trizs77 (28024)
hungeri Creative Commons License 2015.01.14 0 0 28029

Deal :)

Előzmény: trizs77 (28028)
trizs77 Creative Commons License 2015.01.14 0 0 28028

Mindent lehet.

 

Ki lehet ebrudálni a nekem nem tetsző szolgáltatót.

A jog már feltalálta ennek a módját.

Pécs városa alkalmaz épp elég jogászt.

Dolgozzanak.

 

Útonálló stílust bevinni egy jobb napokat is látott városi vezetésbe, nos az ami (nagyon) nem tetszik.

 

------------------------

 

 

A vízművek miatt kifizetett 3 milliárd HUF-ból is szívesebben láttam volna kb. 35-40 új csuklós buszt Pécs városában.

 

 

Előzmény: hungeri (28027)
hungeri Creative Commons License 2015.01.14 0 0 28027

Tegyük helyére a dolgot: a PK kiebrudalásának a _módját_ kifogásolni teljesen jogos (a cél nem mindig szentesíti az eszközt). Írásaidból nekem az jön át azobban, hogy maga a tény kerül kifogásolásra, ez pedig nekem kevésbé tetszik.

Előzmény: trizs77 (28026)
trizs77 Creative Commons License 2015.01.14 0 0 28026

Azért ne csináljunk úgy, mintha Keczerék az évtized lehetőségét hozták volna Pécsre.

 

---------------

 

Ki állított ilyet ?

Mutasd !

Én is elolvasom.

 

-------------------

 

Bármit lehet.

Csak betyárkodni, útonállni nem lehet.

 

Illetve azt is lehet, csak ha jön a pandúr akkor a betyár ne nyavajogjon, hogy:

 

.....Óóóó kedves pandúr úr, én csak jóindulatból csibészkedtem, betyárkodtam ott, akkor.............

 

Előzmény: hungeri (28025)
hungeri Creative Commons License 2015.01.14 0 0 28025

Azért ne csináljunk úgy, mintha Keczerék az évtized lehetőségét hozták volna Pécsre. Ők egyszerű befektetők voltak, de ez egy veszteséges közszolgáltatás, hazánk még nem tart ott, hogy befektetésre érdemes legyen.

A 40 buszról is szívesen lemondok én, ha ez a mennyiség nem a flotta negyede, hanem a harmada (ld. Debrecen). De adja az Ég, hogy ne kerüljön több pénzbe az ügylet a pécsieknek, ez a legfontosabb.

Előzmény: trizs77 (28024)
trizs77 Creative Commons License 2015.01.14 0 0 28024

azért én azt mondom, adjunk egy esélyt az igazsászolgáltatásnak is, mielőtt prejudikálunk.

 

-----------------

 

Adtam.

Odaírtam (olvastad ??), hogy első- és másodfokon, idehaza a város fog nyerni.

 

A cég majd akkor nyer ha túllép a "független" magyar bíróságokon és nemzetközi bíróságokra viszi az ügyet.

 

Lásd Ferihegyi reptér ügye, vagy nálatok a vízmű.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Kevés pécsit vigasztal ha a cég 4,5 milliárdos követelése helyett, megegyezéssel csak 3,0 milliárdot kell majd a városnak fizetni.

 

Az is 40 db új, csuklós busz ára.

Szerintem a városlakók inkább az új buszokra szavaznának, szavaztak volna ha Pécs élhetősége szóba kerül, mint 1-2 hepciáskodó helyi potentát miatti bírságra/jóvátételre, megegyezéses kifizetésre, nevezzük akárminek az ablakon kidobott igen nagy összeget.

 

 

Előzmény: Svatopluk (28010)
JLW-470 Creative Commons License 2015.01.13 0 0 28023

Selejtnek még nem mondanám őket(rsz is rajtuk van),csak a selejtsoron voltak. De sztem még nagyobb baj esetén előfordulhatnak forgalomban.

Előzmény: lobbanórotor (28022)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.01.13 0 0 28022

A minap általad említett JOB-434, JOB-436 és KOX-892 még 2014-es selejtnek írható? 

Előzmény: JLW-470 (28014)
hungeri Creative Commons License 2015.01.13 0 0 28021

*****

 

Szomorú, hogy ma hazánkban annak van következménye, ha nem adsz blokkot, de ha ..., akkor annak nincs.

Előzmény: Svatopluk (28020)
Svatopluk Creative Commons License 2015.01.13 0 0 28020

A visszafoglalás már csak egy okozat volt. Bár kétségtelen, hogy lehetett volna ezt elegánsabban is végigvinni, de egy jogállamban azt sem fordulhat elő következmények nélkül, hogy egy stróman cégnek kiszervezik a város által vásárolt saját buszait és viszabéreltetik velük a piaci ár többszöröséért.

Előzmény: bendeguz90 (28012)
JLW-470 Creative Commons License 2015.01.13 0 0 28019

Tudtam,hogy elfelejtek valamit:EWS-819 is előkerült,az MPS-341 ex fordáján dolgozott.Akkor majd idővel kiderül,hogy végleg idekerül-e(itt eddig nem volt fix busz a 341 óta).Az viszont sztem biztos,hogy most már Pécshez tartozik.

Előzmény: JLW-470 (28014)
bendeguz90 Creative Commons License 2015.01.13 0 0 28018

"Viszont a végén mi fogunk fizetni..."

 

Részemről ez az izgalom tárgya.

Előzmény: JLW-470 (28013)
tip-tronic Creative Commons License 2015.01.13 0 0 28017

Sajnos nem láttam hogy leírtad a rendszámot, majd legközelebb jobban figyelek.

JOM-816 ma is az LUU-964 fordáján volt. :)

Előzmény: JLW-470 (28014)
tip-tronic Creative Commons License 2015.01.13 0 0 28016

A JOM-819 továbbra is a JOM-816 volt helyén van.

 

Előzmény: tip-tronic (28015)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!