Keresés

Részletes keresés

JLW-470 Creative Commons License 2015.01.14 0 0 28035

Köszi.Elég körmönfontan fogalmaztál.Oktatóbusz lett talán?

Előzmény: < R o d o l f o > (28034)
< R o d o l f o > Creative Commons License 2015.01.14 0 0 28034

"JOM-858-at továbbra sem láttam."

 

Ma Pécsett volt, nem Volán illetékességű helyen.

Előzmény: JLW-470 (28014)
tip-tronic Creative Commons License 2015.01.14 0 0 28033

LUU-964 holnap jön haza Kecskemétről, valamit a klímával csináltak rajta. A JOM-816 volt ma is a helyén.

Svatopluk Creative Commons License 2015.01.14 0 0 28032

Olvasd figyelmesebben végig amit írtam, mert én épp harmadfokról, nemzetközi bíróságról beszéltem. 

 

 

Arra blazírozni egy ítéletet, hogy úgy sincs pénzük jó ügyvédet fogadni, ezért bármit megtehetünk..................nos ez sok minden, csak nem jogbiztonság.

 

Te igen sajátosan értelmezed azt, amit írok. :)

Előzmény: trizs77 (28031)
trizs77 Creative Commons License 2015.01.14 0 0 28031

Attól függhet Pécs város, városi közlekedési társasága és a város közötti jogvita végeredménye, hogy mekkora cég a felperes ?

 

Ha így van, akkor az a "független" bíróság annyira független, mint egy pártkatona egy frakcióban.

 

----------------

 

Arra blazírozni egy ítéletet, hogy úgy sincs pénzük jó ügyvédet fogadni, ezért bármit megtehetünk..................nos ez sok minden, csak nem jogbiztonság.

 

 

Svatopluk Creative Commons License 2015.01.14 0 0 28030

Attól még, hogy számodra nem tetsző ítéletet hoz, még ne vádoljuk a bíróságokat elfogultsággal. Az esetek többségében első és másodfokon két teljesen ellentétes ítélet születik, többek közt ezért is demagógia azt állítani, hogy Magyarországon nincs független bíróság. Pláne egyetlen döntésből következtetve...

 

A Suez egy multinacionális nagyvállalat, egyértelmű, hogy ők már az elején is a nemzetközi bírósági tárgyalásra gyúrtak, olyan ügyvédi irodát bérelhetnek fel akár az ügyre, amit Pécs soha nem engedhetne meg magának. Persze, ettől még nem vitatom a döntést.

De a Mecsekbuszt, amit néhány ügyeskedő hívott életre azzal a céllal, hogy a város buszaira rátehesse a kezét, ne hasonlítsuk már össze vele.

Előzmény: trizs77 (28024)
hungeri Creative Commons License 2015.01.14 0 0 28029

Deal :)

Előzmény: trizs77 (28028)
trizs77 Creative Commons License 2015.01.14 0 0 28028

Mindent lehet.

 

Ki lehet ebrudálni a nekem nem tetsző szolgáltatót.

A jog már feltalálta ennek a módját.

Pécs városa alkalmaz épp elég jogászt.

Dolgozzanak.

 

Útonálló stílust bevinni egy jobb napokat is látott városi vezetésbe, nos az ami (nagyon) nem tetszik.

 

------------------------

 

 

A vízművek miatt kifizetett 3 milliárd HUF-ból is szívesebben láttam volna kb. 35-40 új csuklós buszt Pécs városában.

 

 

Előzmény: hungeri (28027)
hungeri Creative Commons License 2015.01.14 0 0 28027

Tegyük helyére a dolgot: a PK kiebrudalásának a _módját_ kifogásolni teljesen jogos (a cél nem mindig szentesíti az eszközt). Írásaidból nekem az jön át azobban, hogy maga a tény kerül kifogásolásra, ez pedig nekem kevésbé tetszik.

Előzmény: trizs77 (28026)
trizs77 Creative Commons License 2015.01.14 0 0 28026

Azért ne csináljunk úgy, mintha Keczerék az évtized lehetőségét hozták volna Pécsre.

 

---------------

 

Ki állított ilyet ?

Mutasd !

Én is elolvasom.

 

-------------------

 

Bármit lehet.

Csak betyárkodni, útonállni nem lehet.

 

Illetve azt is lehet, csak ha jön a pandúr akkor a betyár ne nyavajogjon, hogy:

 

.....Óóóó kedves pandúr úr, én csak jóindulatból csibészkedtem, betyárkodtam ott, akkor.............

 

Előzmény: hungeri (28025)
hungeri Creative Commons License 2015.01.14 0 0 28025

Azért ne csináljunk úgy, mintha Keczerék az évtized lehetőségét hozták volna Pécsre. Ők egyszerű befektetők voltak, de ez egy veszteséges közszolgáltatás, hazánk még nem tart ott, hogy befektetésre érdemes legyen.

A 40 buszról is szívesen lemondok én, ha ez a mennyiség nem a flotta negyede, hanem a harmada (ld. Debrecen). De adja az Ég, hogy ne kerüljön több pénzbe az ügylet a pécsieknek, ez a legfontosabb.

Előzmény: trizs77 (28024)
trizs77 Creative Commons License 2015.01.14 0 0 28024

azért én azt mondom, adjunk egy esélyt az igazsászolgáltatásnak is, mielőtt prejudikálunk.

 

-----------------

 

Adtam.

Odaírtam (olvastad ??), hogy első- és másodfokon, idehaza a város fog nyerni.

 

A cég majd akkor nyer ha túllép a "független" magyar bíróságokon és nemzetközi bíróságokra viszi az ügyet.

 

Lásd Ferihegyi reptér ügye, vagy nálatok a vízmű.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Kevés pécsit vigasztal ha a cég 4,5 milliárdos követelése helyett, megegyezéssel csak 3,0 milliárdot kell majd a városnak fizetni.

 

Az is 40 db új, csuklós busz ára.

Szerintem a városlakók inkább az új buszokra szavaznának, szavaztak volna ha Pécs élhetősége szóba kerül, mint 1-2 hepciáskodó helyi potentát miatti bírságra/jóvátételre, megegyezéses kifizetésre, nevezzük akárminek az ablakon kidobott igen nagy összeget.

 

 

Előzmény: Svatopluk (28010)
JLW-470 Creative Commons License 2015.01.13 0 0 28023

Selejtnek még nem mondanám őket(rsz is rajtuk van),csak a selejtsoron voltak. De sztem még nagyobb baj esetén előfordulhatnak forgalomban.

Előzmény: lobbanórotor (28022)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.01.13 0 0 28022

A minap általad említett JOB-434, JOB-436 és KOX-892 még 2014-es selejtnek írható? 

Előzmény: JLW-470 (28014)
hungeri Creative Commons License 2015.01.13 0 0 28021

*****

 

Szomorú, hogy ma hazánkban annak van következménye, ha nem adsz blokkot, de ha ..., akkor annak nincs.

Előzmény: Svatopluk (28020)
Svatopluk Creative Commons License 2015.01.13 0 0 28020

A visszafoglalás már csak egy okozat volt. Bár kétségtelen, hogy lehetett volna ezt elegánsabban is végigvinni, de egy jogállamban azt sem fordulhat elő következmények nélkül, hogy egy stróman cégnek kiszervezik a város által vásárolt saját buszait és viszabéreltetik velük a piaci ár többszöröséért.

Előzmény: bendeguz90 (28012)
JLW-470 Creative Commons License 2015.01.13 0 0 28019

Tudtam,hogy elfelejtek valamit:EWS-819 is előkerült,az MPS-341 ex fordáján dolgozott.Akkor majd idővel kiderül,hogy végleg idekerül-e(itt eddig nem volt fix busz a 341 óta).Az viszont sztem biztos,hogy most már Pécshez tartozik.

Előzmény: JLW-470 (28014)
bendeguz90 Creative Commons License 2015.01.13 0 0 28018

"Viszont a végén mi fogunk fizetni..."

 

Részemről ez az izgalom tárgya.

Előzmény: JLW-470 (28013)
tip-tronic Creative Commons License 2015.01.13 0 0 28017

Sajnos nem láttam hogy leírtad a rendszámot, majd legközelebb jobban figyelek.

JOM-816 ma is az LUU-964 fordáján volt. :)

Előzmény: JLW-470 (28014)
tip-tronic Creative Commons License 2015.01.13 0 0 28016

A JOM-819 továbbra is a JOM-816 volt helyén van.

 

Előzmény: tip-tronic (28015)
tip-tronic Creative Commons License 2015.01.13 0 0 28015

A JOM-816 már egy ideje a LUU-xxx helyett van. Sajnos a rendszám számaira nem emlékszem, de azt hiszem Marázai kintalvós a busz.

Előzmény: JLW-470 (28014)
JLW-470 Creative Commons License 2015.01.13 0 0 28014

Akkor végülis ez lett Mohácson:

MPS-346-->JOM-859

JOM-819-->KZX-008

JOM-816-->JOM-819

A JOM-816 sztem tartalék lett(LUU-964 helyén dolgozott),ami kicsit fura,mivel még van 2 Ik 200-as is fordán.JOM-858-at továbbra sem láttam.Állítólag a JOM-817 is régebb óta nincs,ahelyett pedig a JLZ-128 van kint.Érdekes,hogy számításaim szerint 10 tartalék gép(ez nem sok amúgy?) van Mohácson,és ma mégis csak 1 pihent munka nélkül a telepen.

A további 2 érkező(HAE-785,JLW-498) pedig fix sofőrös tartalék félék(többnyire azon a 3 fordán vannak,ahol nincs fordás gép).

Azt tudja valamelyikőtök,hogy a 14:00-as Pécs-Mohácsnak melyik járat a párja?Mert még ha a 6:25-ös Mohács-Pécsnél 3 járatot veszek,akkor sem jön ki a párja.Talán rezsiben jön be Pécsre?

JLW-470 Creative Commons License 2015.01.13 0 0 28013

Ne izguljatok,sztem a Vízműhöz hasonlóan megegyezés lesz.Viszont a végén mi fogunk fizetni...

Előzmény: bendeguz90 (28012)
bendeguz90 Creative Commons License 2015.01.13 0 0 28012

Azért valljuk be , ahogy "elfoglalták"  Páváék a céget az minden jogállami normával szembe ment. És most teljesen mindegy, hogy milyen indokkal, ez akkor is elfogadhatatlan volt.

Előzmény: Svatopluk (28010)
Svatopluk Creative Commons License 2015.01.13 0 0 28011

"mielőtt"

Előzmény: Svatopluk (28010)
Svatopluk Creative Commons License 2015.01.13 0 0 28010

Nem lett igaza.

 

Ezt egyelőre még csak te állítod, meg az offshore cég vezetője. Még ha a tízmillió szövetségi kapitány és közgazdász mellet a tízmillió jogász országában is élünk, azért én azt mondom, adjunk egy esélyt az igazsászolgáltatásnak is, mielőt prejudikálunk...

 

Előzmény: trizs77 (28009)
trizs77 Creative Commons License 2015.01.13 0 0 28009

Várható volt :

 

http://www.origo.hu/gazdasag/20150113-milliardos-karteritesi-pert-fontolgatnak-pecs-ellen.html

 

------------------------------

 

Ha jól csalódom a pécsi vízmű ügyben is elhangzott 5-7 pécsi vezető szájából, hogy :

 - nem, nem, soha,

 - nekünk van igazunk,

 - stb.

 

Azután mikor az ügy elhagyta a független/részlehajló magyar bíróságokat és tovább lépett nemzetközi szintre, akkor csendben kifizettek sok milliárd forintot az egykor nagy nyilvánossággal, nagy dérrel-durral kiebrudált külföldieknek.

 

A bánatpénz kifizetésekor valahogy nem állt ki a polgármester, és nagyhangú helyettesei, hogy :

 - miattam vesztett Pécs városa,

 - miattam fizettünk 3 milliárdot (50 új autóbusz árát) büntetésből.

 

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

 

 

Nem kell hozzá nagy jogász tudomány, hogy most is hasonló lesz a forgatókönyv.

 

Itthon (Pécsen) első- és másodfokon nyerni fog a város a bíróságon.

Amikor az ügy tovább kerül nemzetközi bírósági szintre, akkor meg a 4,1 milliárdos követelés helyett, megegyeznek, hogy Pécs városa megint fizet 3-3,5 milliárd forint (kb. 60 új busz ára) bánatpénzt.

 

Szomorú történet.

 

A két városi elbaszarintás (foglalások) miatt kifizethető bánatpénz cca. 6 miliárd forintból, kb. 90 db új, városi szóló, vagy 50 db új, városi csuklós buszt vehetett volna a város, polgárai számára.

 

Nem tette.

Helyette erősködött.

Igazam van-ot játszott.

Nem lett igaza.

 

 

 

 

W007W Creative Commons License 2015.01.12 0 0 28008

Mennyibe kerül máshol a közösségi közlekedés (2014 február)

 

pécsi ember Creative Commons License 2015.01.12 0 0 28007

Köszi... :)

 

Előzmény: < R o d o l f o > (28006)
< R o d o l f o > Creative Commons License 2015.01.11 0 0 28006

Létezni fog, még nincs állományban.

Előzmény: pécsi ember (28005)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!