Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Még a végén az M6-osból is magyar sikertörténet lesz. Elcseszett belföldi vonalvezetés a nemzetközi úthálózatra való tekintettel, de aztán még a végén nem is épül meg a határig...
"A korábbi bácsos 8 óra körüli 'csabai járaton milyen autó volt? Mert múlthéten meglepték a népet egy 8900-val..."
Azzal nem nagyon szoktam találkozni,de szombaton én is 8900-at láttam.Amúgy sztem az FJU-809 volt(?) ott a főkocsi,a gyakorlatban meg bármelyik bácsos távolsági kocsi előfordulhatott.
Az egyik (valószínűleg a 352, mert én 325-re emlékszem :D ) pénteken elsőajtózva tette meg a 48-as tér - Mohácsi út távot. Ez a fotocella így nem tűnik működőképesnek. Am a zöld matricát ráragasztották a fehérre, vagy leszedték előbb.
---
Ezen a kerek lógón kívül lehetne még vmi cégjelzés, mert Fehérváron igen erősen néztek a tiszások szegediek, hogy ezmiez.
---
A korábbi bácsos 8 óra körüli 'csabai járaton milyen autó volt? Mert múlthéten meglepték a népet egy 8900-val...
A 351-es VIN-je YV3R7C91111000506, a 373-asé YV3R7C91211000563, a 316-osét nem tudom. Az 1-es karakter ellenére mindegyik 2000-es, csak ugyebár Volvóéknál a nyári leállás után már a következő év karakterét ütik be.
Igen, te is az ex-genfi flotta nagy szakértője vagy. :D
Esetleg ennyiből már fog menni neked, hogy svájci rendszámokat is párosítsunk a hollandokhoz? Annyira még nem néztem át a holland oldalakat, hogy az elő-előélet is világossá váljon.