Keresés

Részletes keresés

hory004 Creative Commons License 2015.02.01 0 0 28145

A pár darab 2004-es kocsi még nem ilyen?

 

Az IWD és a JVU széria között van váltás. :)

Előzmény: lobbanórotor (28142)
hory004 Creative Commons License 2015.02.01 0 0 28144

Úgy, hogy az előző szériákban 4 sebességes váltó van. Szóval nem nevezném elővárosinak, csak az újabb szériáknak rövidebb az áttétele, de legalább jobban rángatnak.

Előzmény: ikarusman280 (28143)
ikarusman280 Creative Commons License 2015.01.31 0 0 28143

Nem mondanám hosszabbnak a sebességeket, csak az utolsó 6. fokozat nem kéne rá, mert szinte soha nem tud addig felkapcsolni. 2004-ig jöttek Voith váltóval, utána ZF. A 2004-esek még nem ilyenek.

Előzmény: lobbanórotor (28142)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.01.31 0 0 28142

Ezt hogy kell érteni? Jól lehet velük haladni országúton? Hosszabbak a fokozatok? 

A pár darab 2004-es kocsi még nem ilyen? 

Előzmény: ikarusman280 (28141)
ikarusman280 Creative Commons License 2015.01.31 0 0 28141

Na de ne felejtsük, hogy az összes KGR-es és JVU-s Merga is elővárosi váltóval jött,

ami 60-nál rakja a direktet.

Előzmény: bendeguz90 (28139)
ikarusman280 Creative Commons License 2015.01.31 0 0 28140

Ha jól tudom akkor a 280-asok közül ezek fordásak:

BPV-086

BPX-159

BPX-182

CCT-582

 

A 435-ösökkel meg variálnak, azokat nem tudom.

Előzmény: JLW-470 (28137)
bendeguz90 Creative Commons License 2015.01.31 0 0 28139

" eléggé meglepett, hogy egy ennyire látványosan helyközi járatra való buszt helyi közlekedésben használnak."

 

 

Valamelyik menetrend készítő Úr itt a topikban azt nyilatkozta, hogy jó lesz ide. Látható, hogy mennyire....

Előzmény: siófoki35 (28131)
JLW-470 Creative Commons License 2015.01.31 0 0 28138

"A Conecto-ban furcsa, hogy a kerékdobokon van ahol csak egy ülés van, mindkét oldalán csomó kihasználatlan térrel, lazán elfért volna dupla vagy másfeles ülés is"

 

2003-ig 2x2,utána 2x1 ülésesek a Conectók.Nekem is jobban tetszik a 2x2 üléses,de állítólag utasigény("nem férünk el") miatt váltottak 2x1-re.

 

"Egy VDL jött, eléggé meglepett, hogy egy ennyire látványosan helyközi járatra való buszt helyi közlekedésben használnak"

 

Ez a jövő Mo-on.Az nem baj,hogy helyközire lenne ideális,de legalább "fiatalabb és korszerűbb Euro normás".

 

"azokat a nagy kerek matricákat leszedhetnék az ablakról, mert zavarják a kilátást"

 

Politika...Amúgy biztos lesz majd hamarosan valamilyen bejelentés,mert Citadelleken nagyon reklámozzák megint a Buszcsere-programot(váltva mutatja ezt a járatszám,végállomással)

Előzmény: siófoki35 (28131)
JLW-470 Creative Commons License 2015.01.31 0 0 28137

Csuklósok még egyelőre járnak forda szerint.

Előzmény: Törölt nick (28135)
vt976 Creative Commons License 2015.01.31 0 0 28136

Köszönöm az infót! Így már egyértelmű a dolog.

Előzmény: siófoki35 (28134)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.31 0 0 28135

Az utolsó kép büntet, szép kis együttállás! :)

 

Milyen jó is lenne Pécsre kijutnom, vagy egy éve tervezem már. Mondjuk mire odaérek, Ikarus az nem marad, bár nem kötelező kellékei a fotózásnak. Jut eszembe: helyiben járnak még forda szerint Ikarusok (típustól függetlenül), vagy inkább tartalékok?

Előzmény: siófoki35 (28131)
siófoki35 Creative Commons License 2015.01.31 0 0 28134

Az a három szóló Credo, amivel utaztam, biztosan Citadell volt, a vezetőfülke-hátfal felirata alapján :D Ami a képen van, azzal nem utaztam, csak lefotóztam a Budai állomáson; emiatt lehetett a tévesztés. Köszönöm a kiegészítést! :)

Előzmény: vt976 (28133)
vt976 Creative Commons License 2015.01.31 0 0 28133

"Visszafelé 33-as busszal mentem, egy Credo Citadell képében."

 

Ez egy Econell City3:

http://hbweb.hu/jarmu/pecs_ecocity_cim.htm

Én amúgy a baloldali leghátsó ablakról vettem ezt észre (a Citadelleknél ott hűtőrács van), azután a kis kerekekből, és végül rákerestem a rendszámra.

 

Ettől kis tévesztéstől eltekintve szerintem jó kis összefoglaló / úti élménybeszámoló lett.

Előzmény: siófoki35 (28131)
via ironia Creative Commons License 2015.01.31 0 0 28132

"Itt 10 percet áll a busz a visszaindulásra várva, nem értem, hogy miért."

 

A 4-4Y vonalak ezáltal felezik egymást ellenkező (Uránváros) irányba.

Előzmény: siófoki35 (28131)
siófoki35 Creative Commons License 2015.01.31 0 0 28131

Na akkor íme, merre is jártam.

 

A Budai állomásnál kezdtem az utamat:

 

    

 

Innen egy szóló Conectoval kimentem Újhegyre. Itt 10 percet áll a busz a visszaindulásra várva, nem értem, hogy miért. A Conecto-ban furcsa, hogy a kerékdobokon van ahol csak egy ülés van, mindkét oldalán csomó kihasználatlan térrel, lazán elfért volna dupla vagy másfeles ülés is...

 

 

Visszafelé a 4Y-ról a Zsolnay-negyednél szálltam le, a negyedet megnéztem, majd egy régebbi fajta Conectoval (14-es vonal) mentem a Zsolnay szoborig. Ennek némileg jobb az üléselrendezése mint a sárga-kék szólóknak. (nem pont ezzel mentem, de nincs róla kép)

 

 

Itt a 37-es buszt vártam, de nem jött meg, helyette a 31-es buszra szálltam fel. Egy VDL jött, eléggé meglepett, hogy egy ennyire látványosan helyközi járatra való buszt helyi közlekedésben használnak. Amúgy kényelmes buszok, de nem tudom, hogy csúcsidőben mennyire van rajtuk tülekedés. A zöld szín amúgy jól áll nekik. Érdekes a vonalvezetése a 31-es vonalnak, tetszett. A végállomás klassz helyen van, a kis kápolnáig el is sétáltam.

 

 

Visszafelé 33-as busszal mentem, egy Credo Citadell képében. Jók ezek a buszok, de azokat a nagy kerek matricákat leszedhetnék az ablakról, mert zavarják a kilátást :/

 

 

Majd a 44-essel mentem egy kört. Érdekesek ezek a kicsi VanHool buszok, de nem rosszak. A járat útvonala igazán klassz, a megállótáblák is nagyon tetszenek.

 

A Főpályaudvarra visszatérve egy újabb Citadellel a 4Y vonalon elmentem Uránvárosba, innen a 2-es vonalon közlekedő csuklós Citadellel mentem visszafelé a Petőfi utcáig (Magasház). A csuklós Citadellnek sokkal jobb az elrendezése, mint a szólónak, jóval több az alacsonypadlós ülőhely is.

Remélem a buszok színezése egy idő után egységesítve lesz ;)

 

A Magasháznál felszálltam a 37-esre Donátus felé, majd visszafelé a Zsolnay szobornál szálltam le, de erről kép sajnos nem készült.

 

Összességében tetszett a nap, sokféle busszal utazhattam, érdekes, változatos útvonalakon. Hajrá TükeBusz! ;)

Előzmény: siófoki35 (28117)
JLW-470 Creative Commons License 2015.01.30 0 0 28130

JOM-963 is elkészült,újra dolgozik immár a DDKK flottaszínében. :)

EWS-824-->LMH-672

BSF-127 Creative Commons License 2015.01.30 0 0 28129

Értem,persze ha el is vinnék netán őket,akkor mindenképpen pótolni kéne őket szintén csuklósokkal!

Előzmény: lobbanórotor (28128)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.01.30 0 0 28128

Nyilván kapnátok helyette mást. Kaposváron feleslegesek lesznek a Hessek, van 9 darab, nem is öregek, és a gépészet is Scania. :D Vagy négyajtós Conecto, Pécsről/Kaposvárról. Vagy új beszerzés. 

Úgyse lesz amúgy semmi az egészből, de nem haszontalan eljátszani a gondolattal. 

Előzmény: BSF-127 (28127)
BSF-127 Creative Commons License 2015.01.30 0 0 28127

Az betenné a kaput,mikor itt is csuklós hiány van így is és már a BSE-039 selejt a JLZ-412 is az lesz hamarosan és a JLZ-418 is már 29 éves!:(

Az erőműves FSJ-241 is sokat elromlik ráadásul!:(

Előzmény: lobbanórotor (28120)
bendeguz90 Creative Commons License 2015.01.30 0 0 28126

 fogalamaztam  fogalmaztam 

 

 

Előzmény: bendeguz90 (28125)
bendeguz90 Creative Commons License 2015.01.30 0 0 28125

Elnézést, hogy rosszul fogalamaztam:

 

jav.

 Főleg úgy, hogy most olyan vonalakon(3,6) egyre gyakoribb a szóló , ahol gyakran még egy csuklós sem elég. 

Előzmény: hungeri (28123)
JLW-470 Creative Commons License 2015.01.30 0 0 28124

Mind(hollandok) 3ajtós?Akkor az lesz még a fasza ráadás. :)

Valamiért a Volvo gépészet nem volt népszerű a Dél-Dunántúlon(Alfából is csak Mohácson van 1db).Meg lehet a pár db MAN-tól sem lenne rossz megszabadulni.

Előzmény: lobbanórotor (28120)
hungeri Creative Commons License 2015.01.30 0 0 28123

Ritka?

Előzmény: bendeguz90 (28121)
MCA-001 Creative Commons License 2015.01.30 0 0 28122
A 60 darabos DDKK busz vásárlási pályázat beadási határidejét kitolták 2015. február 16-ra.
bendeguz90 Creative Commons License 2015.01.30 0 0 28121

Főleg úgy, hogy most olyan vonalakon sem gyakori a szólók látványa (3, 6) , ahol néha még egy csuklós sem elég. 

Előzmény: JLW-470 (28118)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.01.30 0 0 28120

El kell hozni Szekszárdról a 7700A-kat. Öt van. Azok is 2007-esek, azok is háromajtósak, és adott esetben nagyon szívesen tudnák őket nélkülözni, mert nincs más Volvo gépészetes busz a DDKK-nál. :D 

Előzmény: JLW-470 (28118)
JLW-470 Creative Commons License 2015.01.30 0 0 28119
JLW-470 Creative Commons License 2015.01.30 0 0 28118

http://forum.index.hu/Article/jumpTree?a=133550458&t=9102734

Az zseniális lesz,ha így lecsökken majd a csuklósok száma...

siófoki35 Creative Commons License 2015.01.29 0 0 28117

Megvolt a túra, sokféle buszt kipróbáltam :) Majd írok beszámolót is.

Előzmény: JLW-470 (28116)
JLW-470 Creative Commons License 2015.01.29 0 0 28116

Már csak nagy szerencse esetén találkozhatsz vele.

Előzmény: siófoki35 (28113)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!