Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Főpályán próbálkozz, ott biztosan találsz 280-ast és 435-öst. Meg mostanában van kint 415-ös* is.
Vonalakra én időtől függően a 4G-27/40, 31-33 köröket, a 22/23/24 és a 34/35/37-ből szabadon választottan és merészeknek a 15-ös, ha nagyon ráérsz, akkor egy 121-es is :)
* Remek, hogy pár hónapra betették a kijelzőket, de hamár kiszedték, akkor legalább táblatartót meg világítást kaphattak volna, hamár az Emkét nem rakták vissza. (amelyikben van azt meg nem tudják használni...)
Az 1950-es nyári menetrendben már szerepel a 2453 Pécs - Berkesd - Pécsvárad - Máriakéménd - Szederkény vonal. Hétfőtől - szombatig napi egy járatpárral, Pécs felé a mai 5637/4 járattal gyakorlatilag megegyező fekvésben, vissza 13:55-ös indulással. Pécsváradon oda- és visszaútban is csatlakozott a pécsi vonathoz.
1960-ban volt már ezen kívül napközben egy Szederkény - Pécsvárad - Szederkény járatpár is.
Segítséget szeretnék kérni az alábbi témában. (Egy tanulmány írásához kellene.) Mikor indult meg az autóbusz-közlekedés Máriakéménden? 1984-es menetrendkönyvem van, abban szinte a maival megegyező, illetve nagyon hasonló a menetrend. Úgy vélem valamikor a az 1960-as években indulhatott meg a buszközlekedés, de lehet, hogy előbb.
Készül a nagy lista, aztán egy szép napon felkattintja valaki egy bizonyos oldalon a TPG-t, és kilistázódik mind a 90 kocsi utóélettel. De addig is elárulom, hogy ezeket bizony (szinte) kivétel nélkül elkapkodták.
Még a végén az M6-osból is magyar sikertörténet lesz. Elcseszett belföldi vonalvezetés a nemzetközi úthálózatra való tekintettel, de aztán még a végén nem is épül meg a határig...