Keresés

Részletes keresés

hory004 Creative Commons License 2015.02.04 0 0 28227

Mitől négyzet alakú minden kép? Zindex?

Tihanyi Zoltán Creative Commons License 2015.02.04 0 0 28226

Parancsolj!

 

Előzmény: M41 2305 (28225)
M41 2305 Creative Commons License 2015.02.04 0 0 28225

Ambassadorokról esetleg nincs ilyen sorozat?

Előzmény: Tihanyi Zoltán (28223)
M41 2305 Creative Commons License 2015.02.04 0 0 28224

Köszönöm! :-)

Előzmény: Tihanyi Zoltán (28223)
Tihanyi Zoltán Creative Commons License 2015.02.04 0 1 28223

Egy kis képcsokor a kedvencedről

 

JOB-430 R.I.P

 

Előzmény: M41 2305 (28222)
M41 2305 Creative Commons License 2015.02.04 0 0 28222

Tudtam, tudtam! Van egy nagyon régi (1986-os) fotóm a BX-97-16-ról, egy éves sem volt. :-) R.I.P. 

Előzmény: Tihanyi Zoltán (28221)
Tihanyi Zoltán Creative Commons License 2015.02.04 0 0 28221

Az én kedvencem a JOB-445 (CDA-539) volt.

Sajna tavaly év vége felé selejtezték és már vaskocka lett belőle...

 

Előzmény: M41 2305 (28220)
M41 2305 Creative Commons License 2015.02.04 0 0 28220

Köszönöm. Hű ezt rossz látni, a kedvenc kocsim volt. Még anno vezettem is kicsit Zobák-aknán. 

Előzmény: Tihanyi Zoltán (28219)
Tihanyi Zoltán Creative Commons License 2015.02.04 0 1 28219

JOB-434

JOB-436

JOB-447

JOB-451

 

ezek dolgoznak.

A többi selejt.

 

JOB-430-al ma találkoztam a Murafém telephelyén.

A fotó engedéllyel készült

itt egy fotó.

Előzmény: M41 2305 (28218)
M41 2305 Creative Commons License 2015.02.04 0 0 28218

Azt lehet tudni, hogy ezek közül (bolygóajtós beszerzések) melyik dolgozik még Komlón?

 

JOB-448 < ANS-640 < BX 97-15 (1985) eredeti szín: sárga
JOB-430 < ANS-641 < BX 97-16 (1985) eredeti szín: sárga
JOB-429 < ANS-642 < BX 97-41 (1985) eredeti szín: sárga
KOX-892 < ANS-643 < BX 97-42 (1985) eredeti szín: sárga
JOB-447 < ANS-644 < BY 07-55 (1986) eredeti szín: sárga

JOB-435 < ANS-645 < BY 07-56 (1986) eredeti szín: sárga
JOB-432 < ANS-646 < BY 23-20 (1986) eredeti szín: kék
JOB-447 < ANS-647 < BY 23-24 (1986) eredeti szín: kék
JOB-478 < ANS-648 < BY 49-76 (1989) eredeti szín: sárga

JOB-451 < ANS-649 < BY 49-77 (1989) eredeti szín: sárga
JOB-434 < BOS-258 (1991) eredeti szín: kék
JOB-436 < BOS-259 (1991) eredeti szín: kék

M41 2305 Creative Commons License 2015.02.04 0 0 28217

Gondolom akkor már a BX-97-16 > ANS-641 > JOB-430 is az örök vadászmezőkön van. Maláj Misi gépét nagyon szerettem anno. 

Előzmény: Tihanyi Zoltán (28216)
Tihanyi Zoltán Creative Commons License 2015.02.04 0 0 28216

Igen az volt.

 

Teliablakos és ráncajtós volt. Aztán a beosztott gazdája kért ablakcserét, h legyen jobb oldalon is elhúzható ablak, és később kapot bolygóajtókat. 

Előzmény: M41 2305 (28207)
M41 2305 Creative Commons License 2015.02.04 0 0 28215

Később kapott bolygóajtót. 

Előzmény: siófoki35 (28211)
siófoki35 Creative Commons License 2015.02.04 0 0 28214

ja :) ez volt a másik tippem... :)

Előzmény: M62,306 (28212)
FOMA Creative Commons License 2015.02.04 0 0 28213

Történelmi korszaka válogatja.:-) Az "én időmben" az volt a ritkaság, ha nem volt, és egy időben még a hátsó is szokásban volt. 

Előzmény: M41 2305 (28208)
M62,306 Creative Commons License 2015.02.04 0 0 28212

Valóban, de ez a kocsi kapott egy felújítást, amikor az ajtók cserélve lettek.

Előzmény: siófoki35 (28211)
siófoki35 Creative Commons License 2015.02.04 0 0 28211

az NDK-s buszok (KÉP) tudtommal teliablakos, ráncajtós masinák voltak, Mór ülésekkel. Ez eléggé magyar, Volános kivitelnek nézett ki.

Előzmény: M41 2305 (28207)
siófoki35 Creative Commons License 2015.02.04 0 0 28210

most is ilyen? :/

 

Többször jártam Komlón, 2007 és 2012 közt, mert nagyon tetszik a komlói vasútvonal, meg hangulatosak a helyi járatok. Persze legtöbbször megvártam amíg IK260 indul.

 

Az évek során utaztam 1-es, 2-es, 5-ös, valamelyik 8-as, meg asszem a 13-as járaton.

Előzmény: M41 2305 (28209)
M41 2305 Creative Commons License 2015.02.04 0 0 28209

Alul, a bal szélső kép is arról tanúskodik, hogy milyen igényes a komlói pályaudvar. Leszakadt kuka, mindenhol szemét... :-(

Előzmény: siófoki35 (28202)
M41 2305 Creative Commons License 2015.02.04 0 1 28208

Történelmi ritkaság, hogy helyi buszon (JOB-447) van oldalsó viszonylatjelző tábla. 

Előzmény: siófoki35 (28201)
M41 2305 Creative Commons License 2015.02.04 0 0 28207

JOB-445 korábban CDA-539 volt igaz? És anno Németországból "jött vissza".

Előzmény: Tihanyi Zoltán (28205)
trizs77 Creative Commons License 2015.02.04 0 0 28206

olyan szintű szervizszolgáltatást kapott az üzemideje során, amit Magyarországon egy üzemeltető sem tud megfizetni

 

És akkor ezentúl mi lesz? Úgy fognak esni, kelni, ahogy a VDL-ek és a 7000A-k kezdték?

Tilburgban szakszerviz volt nekik, itt marad a házi barkács, amivel ártani nem használ.

 

-----------------

 

Senki sem tiltja Csizi úrnak, hogy a szakszervíz szolgáltatást megrendelje ezekhez a buszokhoz.

 

Már ha van a pécsi városházán 1=egy olyan ember aki 40 perces felkészítés után el tudja magyarázni Csizinek, hogy mi a különbség egy szakszervízzel felügyelt flotta üzemkészsége és a házi barkácsok......háténmostmitcccinájjjak............által biztosított üzemkészség között ?

 

 

Előzmény: hory004 (28188)
Tihanyi Zoltán Creative Commons License 2015.02.04 0 0 28205

ANS-680 selejt.

BPT-501 selejt. 2 éve balesetben totálkár

JOB-420 selejt.

JOB-445 selejt. 

JLZ-138 selejt. szintén balesetes.

Előzmény: siófoki35 (28202)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.02.04 0 0 28204

Ha annyira szuperek, miért nem üzemeltetik tovább a hollandok őket?

 

Ez a helyi buszüzemeltetési modell sajátossága. Elnyeri egy cég valamelyik tartomány közlekedési koncesszióját 8-9 évre, hozzák a 0 kilométeres flottát, megrendelik hozzá a prémium szervizcsomagot (mert gondolom, szarrá kötbérezik őket, ha bizonyos százalék alá esik a kocsikiadás), aztán ha lejár a szerződés, viszontlátásra, jön a következő flotta, esetenként szolgáltatóváltással együtt. Ott megéri ebbe befektetni. 

Ez amúgy elég extrém modell, még a németeknél se nagyon jellemző (a belgáknál meg aztán végképp nem, Hollandiához képest Belgium egy guruló roncstelep). 

 

Amúgy tudhatod, hogy én minden használt beszerzést ellenzek. :)

 

Credózz még egy keveset, aztán majd nem fogod annyira ellenezni. :D 

Előzmény: JLW-470 (28192)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.02.04 0 0 28203

Lehet, hogy rosszul tudom, de mintha szolgáltatóváltás miatt váltak volna feleslegessé ezek a buszok.

 

De igen, jól tudod. 

 

Amúgy semmivel sem rosszabb ezekre építeni a flottát, mint mondjuk a kapagyár szemeteire, sőt. :)

 

Hát nem akartam pont így kimondani, de lényegében egyre gondolunk. :) 

Előzmény: Svatopluk (28195)
siófoki35 Creative Commons License 2015.02.04 0 0 28202

Mikkel utaztunk 2008 nyarán? (na ezek meg főleg pocsék képek :( )

 

    

 

A komlói helyis 260-asok megvannak még? :)

siófoki35 Creative Commons License 2015.02.03 0 0 28201

Mikkel utaztunk szinte napra pontosan négy éve? (nem a legjobb fotók sajnos :( )

 

      

 

Svatopluk Creative Commons License 2015.02.03 0 0 28200

Ezekkel a Pécsi tömegközlekedésnek annyi....

 

Egészen pontosan, ezek nélkül a pécsi tömegközlekedésnek annyi. :)  Mit gondolsz, még évekig használhatja a Tüke a NAV által lefoglalt járműparkot?

Tényleg borzasztó, hogy hosszú évek után először lesz egy nagyjából homogén és viszonylag fiatal, jó állapotú buszparkja a városnak, amit nem bérel, és nincs offshore-cégek tulajdonában sem.

Előzmény: kez-577 (28176)
Svatopluk Creative Commons License 2015.02.03 0 0 28199

Pedig ugye, az Econell valamiféle zászlóshajó lenne...

Azért valahol röhej, hogy a használt VanHool-okra sokkal jobb érzéssel tölt el ránézni, mint ezekre.

Előzmény: JLW-470 (28197)
JLW-470 Creative Commons License 2015.02.03 0 0 28198

Ilyenre is lehet már jelentkezni:http://www.ddkk.hu/hirlevel/

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!