Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Azt lehet tudni, hogy ezek közül (bolygóajtós beszerzések) melyik dolgozik még Komlón?
JOB-448 < ANS-640 < BX 97-15 (1985) eredeti szín: sárga JOB-430 < ANS-641 < BX 97-16 (1985) eredeti szín: sárga JOB-429 < ANS-642 < BX 97-41 (1985) eredeti szín: sárga KOX-892 < ANS-643 < BX 97-42 (1985) eredeti szín: sárga JOB-447 < ANS-644 < BY 07-55 (1986) eredeti szín: sárga
JOB-435 < ANS-645 < BY 07-56 (1986) eredeti szín: sárga JOB-432 < ANS-646 < BY 23-20 (1986) eredeti szín: kék JOB-447 < ANS-647 < BY 23-24 (1986) eredeti szín: kék JOB-478 < ANS-648 < BY 49-76 (1989) eredeti szín: sárga
JOB-451 < ANS-649 < BY 49-77 (1989) eredeti szín: sárga JOB-434 < BOS-258 (1991) eredeti szín: kék JOB-436 < BOS-259 (1991) eredeti szín: kék
Többször jártam Komlón, 2007 és 2012 közt, mert nagyon tetszik a komlói vasútvonal, meg hangulatosak a helyi járatok. Persze legtöbbször megvártam amíg IK260 indul.
Az évek során utaztam 1-es, 2-es, 5-ös, valamelyik 8-as, meg asszem a 13-as járaton.
olyan szintű szervizszolgáltatást kapott az üzemideje során, amit Magyarországon egy üzemeltető sem tud megfizetni
És akkor ezentúl mi lesz? Úgy fognak esni, kelni, ahogy a VDL-ek és a 7000A-k kezdték?
Tilburgban szakszerviz volt nekik, itt marad a házi barkács, amivel ártani nem használ.
-----------------
Senki sem tiltja Csizi úrnak, hogy a szakszervíz szolgáltatást megrendelje ezekhez a buszokhoz.
Már ha van a pécsi városházán 1=egy olyan ember aki 40 perces felkészítés után el tudja magyarázni Csizinek, hogy mi a különbség egy szakszervízzel felügyelt flotta üzemkészsége és a házi barkácsok......háténmostmitcccinájjjak............által biztosított üzemkészség között ?
Ha annyira szuperek, miért nem üzemeltetik tovább a hollandok őket?
Ez a helyi buszüzemeltetési modell sajátossága. Elnyeri egy cég valamelyik tartomány közlekedési koncesszióját 8-9 évre, hozzák a 0 kilométeres flottát, megrendelik hozzá a prémium szervizcsomagot (mert gondolom, szarrá kötbérezik őket, ha bizonyos százalék alá esik a kocsikiadás), aztán ha lejár a szerződés, viszontlátásra, jön a következő flotta, esetenként szolgáltatóváltással együtt. Ott megéri ebbe befektetni.
Ez amúgy elég extrém modell, még a németeknél se nagyon jellemző (a belgáknál meg aztán végképp nem, Hollandiához képest Belgium egy guruló roncstelep).
Amúgy tudhatod, hogy én minden használt beszerzést ellenzek. :)
Credózz még egy keveset, aztán majd nem fogod annyira ellenezni. :D
Egészen pontosan, ezek nélkül a pécsi tömegközlekedésnek annyi. :) Mit gondolsz, még évekig használhatja a Tüke a NAV által lefoglalt járműparkot?
Tényleg borzasztó, hogy hosszú évek után először lesz egy nagyjából homogén és viszonylag fiatal, jó állapotú buszparkja a városnak, amit nem bérel, és nincs offshore-cégek tulajdonában sem.