Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Kösz.Engem elsősorban a volánnál működő rendszer érdekelt,mert azt tudtam,hogy a Tükések nem nagyon használják,mert nekik fizetni kellene a használatért.
Mosás?Napi borzalmak egyike.Először is jegy kell hozzá cégen belül,majd sok türelem és kiállási idő.Óránként 2-3 kocsi készül el.Sebaj,nem kopik a kefe,nem fogy a víz! Ha a helyettes a mosós dolgozik akkor 4-6 kocsi óránként.Gyengébb idegzetűek vödörből megoldják annyi idő alatt amíg bent a gépin egy kocsival elkészül az iparos.De ez így jó...valakinek.Költséghatékony.
A moso a Volane. Ok korlatlanul hasznalhatjak akar mindennap. Van aki meg is teszi. Van akinek a fordajaban sok ido van delelott az lemosatja, takaritja. De ilyenkor sokan osszejonnek igy neha sokat kell varni. A hosszu vonalasok altalaban minden nap lemosatjak es kitakaritjak a buszuk a szabad - (piheno) idejukben...
A Tukeseknek most epp nem tudom kell e mosojegy vagy csak beallnak. Volt mikor kellett. Es van mikor kiadjak utasitasba a mozgatoknak akkor egesz este hordjak a buszokat a mosora. (Valogatas nelkul, azokat is amiket a gazdajuk esetleg lemosott az allomason ott meg jol osszekeni a moso...)
Az ajtómozgatórúd törése nem hinném, hogy karban tartási problémákra lenne visszavezethető. Meg az se hétfő reggel elindulnak a gyárból és Fehérvárig sem jutnak el...
Csak mondjuk a projekt hirdetése mellett a projektben érkezett buszok karbantartására is lehetne kellő figyelmet fordítani:ugye a Credós dolgokról már sokszor beszéltünk,de pl a zöldségeknél is van olyan,amelyiknek október óta változatlanul jó pár dolog nem működik a műszerfalán(ebben a hátsó rész utastérfűtése is beszart már),meg ugye van olyan is,amit még azóta sem tudtak forgalomba helyezni. :( De persze amikor a Credoról lerohadt a buszcsere matrica,az már másnap cserélve volt. :)))
Fene tudja. Egy kellemes vasárnap délelőtt valszeg nem sokan veszik észre, hogy hiányzik a járatok egyharmada, de a hétfő reggeli csúcsban ez már kicsit feltűnőbb lehet.
"ha a munkáltatói oldal, a holnapi napon a Dél-dunántúli Közlekedési Központ Zrt. dolgozóinak béremelésére nem tesz legalább egy 3 %-os javaslatot, akkor 2015. március 23. napjától, március 28. napjáig 5 napos sztrájk megtartásával gyakorol majd nyomást a munkáltatóra"
A mostani időjárási viszonyok mellett nem kell sokat menni, hogy a frissen mosott autó újra tiszta dzsuva legyen - tehát lehet, hogy leálláskor, v. műszak kezdéskor le voltak gányolva.
Az is lehet, h. egy-két nap kimarad - "nálam ez belefér", és van akinél nem.
(Régen - ahogy olvastam -többet adtak erre, úgymond megkapta a magáét, aki koszos autóval állt ki - persze "garázsa válogatta"...)