aha...te csak a 2 ft-os tranyót nézed....hát elárulom h csak c és e panelből majdnem 40 féle van.....és elárulom h 4 rétegű a nyákjuk....és elárulom h kb 35%-a javítható ezek is azok amik olyan típushibák amik az idők folyamán fel lettek már fedezve.
szóval ha te ekkora májer vagy és tudod javítani az összeset akkor itt a piaci rés.....sztem jelenleg tudok adni 3 talicskányit....így elsőre.
azért kiváncsi lennék h te mennyiért dolgozol ha mondjuk 3-4 órád elmegy h megtaláld a hibát...majd teszteled próbapadon...és ha tartósan jó akkor öröm,ha nem akkor új bekezdés...
Lecseréltem a thermo top s BW50 kályhámat. Többször nem indult el, de ha olyanja van, akkor elindul és szépen végig is megy, tökéletesen üzemel (én 25 percre állítottam).
Ha valakit érdekel, esetleg alkatrésznek, akkor eladnám.
Persze értem :) De kb 10 alaplapból 9 javítható és a következő kuncsaft a tiédet kapja 50 ezerért. 40 éve foglalkozom elektronikával tudom mit mennyiért lehetne javítani :)
Uzemanyag pumpa merrol merre tolja az uzemanyagot? Elektromos csati feloli oldalon be vagy kifele? Jeloles mar nem lathato rajta, mert korrodalodott, de tokeletesen mukodik, csak leszedtem h befessem es elfelejtettem hogy allt :-/
nem fogod tudni diagolni.....a mazda progival is csak az autó hibatároló pufferének a kályhához rendelt részét olvasod,nem a kályhát.
az a baj h az autógyártok nemigen vették a fáradtságot h összefésüljék a kályha szotverével az autóét,ezért aztán olyan fals hibák vannak 90%-ban hogy égnek áll tőle a hajunk sokszor.
ha kiszeded lediagolom neked...utána lehet továbbgondolni.
ha egy másik adóval jó minden akkor nyílván a tiéd a rossz....de a kocsi mellett állva illene azért indítani mégha gyenge pl az elem benne.biztos h jól van párosítva az adó a vevőegységhez?
naponta hallom a telefonba h duplán megfizetnek csak foglalkozzak az autójukkal...hát nem fogok,már csak azért sem.
megértem a gondodat,de neked is meg kell érteni a kiénket...ami igazából nekünk nem gond csak neked.a kapcításunk felső határát elértük....sőt.
és ugye egy seggel két lovat....a bővülés meg rendszerint aminőség rovására megy....tehát ha vannak elvei az embernek és nem telhetetlen,akkor elég neki az elért eredmény.nálam ez a helyzet évek óta.
és attól h szabad szemmel nem látható a buborék kiindulása attól még lehet mondjuk egy nyakban eltörött T leág is...félig van eltörve pl...láttam ilyet már.de a lerohadt ac-d is lehet ludas.vegyél egy ac-t és próbáld ki mi változik....
A képen látható távirányítóm van az állófűtéshez, de egyszer gondolt egyet és úgy csinál mintha nem látna rá az autóra.
Audi A4 B8 2009
Menüből kapcsolható és időzíthető is.
De nem vagyok egyedül ezzel a problémával, mert egy oldalon az alábbiakat írták:
Esti kérdés.... Adott egy a4 b8 gyári állòfűtéssel szerelve! Tökéletesen működik a műszerfalròl illetve kivezérelve, de a távirányítòra nem reagál!Távirányitò rendbe,hozzátanítva újra...!.....?hiba,hibakòd nincs ! Valakinek ötlet?
Valaki régebben írta, hogy távirányító csere és tanítás megoldotta a problémát.
Valakinek van valami ötlete, hogy mi tévő legyek???
a mazda kályháknál gyakori h a szar gyertya megeszi apanelt is sajnos...de webasto próbapad és utána lesz biztos.viszont ha egy jó gyertyát beleraksz és az ecu még csak részben fosta össze magát akkor a jó gyertya is kuka lesz és az ecu is teljesen pár indítás után.de erről már lejebb írtam néhányszor.
Nem mukodik az kalyham es szeretnem megcsinaltatni ennyi.
Nem vagyok korlatolt csak nem birom megerteni azt, hogy egyetlen muhely sem tudja vallalni. En meg fagyoskodok az autoban mert masnak budos a munka. En ma szabadnapos voltam, a zsebemben penzzel odamentem volna barmelyik muhelybe hogy tegyenek ra diagot es nezzek meg mi lehet adjanak tanacsot stb. Semmi! Az egvilagon semmi ....
Igen megy a butykoles, de pl sehol nem talalok 4.5/9mm csovet...
Illetve arra sem kaptam meg a valaszt hogy miert mennek visszafele a buborekok a lekapcsolas elotti masodpercekben...
Mindegy
Csalodtam ebben is, ugyanugy mint a futes es viz szerelo szakmaban es az autoszerelokben illetve a karosszerialakatosokban is...
Ilyen ez a vilag ha az ember nem primitiv es nem hagyja magat atverni.
Én nem megszabni akarom ki mennyiért dolgozzon de ha elolvasod a történetem szerintem nem reális sem a hozzáállás sem a matek.
Amit ha jól értelmeztelek te felvázolod a kedves megrendelőnek a lehetőségeket aztán ő dönt mit választ ez normális.
Saját területemen én így kezelem az ügyfeleimet...
De azt nehezen fogadom el, hogy rá sem néz a fáradtságot sem veszi (amiért fizetek-fizetnék ha odajutnék) és mond egy kövéret. Elhiszem ha azt mondja egy teszt után hogy sajnos ennek a részegységnek a cseréje nem kifizetődő , csak az úgysem lehet tipusú emberből túl sok van manapság.
- De nem baj lesz még itt olyan mint volt nemrég, fognak még sokan munkáért könyörögni meg lehúzni a rolót...
Közben feltettem egy szakmai kérdést, ha van ötleted örömmel veszem a segítséget.
a ttc kályhát meg tudod főzni mivel pont a víztér tetején csücsül az ecu a közepén egy szép procival...és egy sima ntc-vel nézegeti a szoftver a kályha hőmérsékletét...de ha nincs víz ami elvigye a hőt akkor mikor eléri a 80 fokot a kályha alu háza akkor lekapcsolja az ac-t...na a párologtatós kályhában még ég az a kis 5 kw-os lángocska olyan 3-8 mp-ig...és ezalatt simán felmegy az alu hőmérséklete 200 fok főlé.ha van vmi kis vízkeringés akkor az nyílván csillapítja ezt a hősokkot.
Ez idáig mind tiszta, can-busos autóhoz típusától is függő kályha kb. reális árat írtam.
Megfőzni nem tudod ugyanis erre azért gondoltak a webastonál...
Valamint bármilyen okból egymás után háromszori hibánál automatikusan biztonsági okból kikapcsol a kályha és nem próbálkozik újra indulni amíg nem törlöm a hibát.
Egyébként a szóban forgó kályha azóta két éve hibátlanul üzemel.
Viszont segíthetnél esetleg egy Mazda 6 kályha forscannel olvasva "B2450 izzítógyertya áramkör szakadása" hibát jelez. De előfordul hogy szépen végig felfűt .
Lehetséges hogy elegendő lehet izzítóstiftet (esetleg égőkosárral együtt?) cserélni vagy ez valószínűleg a panelen valami áramköri hiba?
Hogyan tudom kideríteni próbálkozgatás nélkül?
Olvastam angol fórumokon hogy 25C fokon 0.36ohm a stift ellenállás vagy ezt kár méregetni.
TTC Diesel kályha can bus vezérlésű a mazdában ha jól tudom
ne tudom kivel beszéltél....de én is pl szezonban kérem h építsék ki a kályhát....és ez tisztán matek....mert ha odahozod az autót mi kiépítjük,majd próbapadra rakom,majd megjavítom ha kéred és utána visszaépítjük...na ennyi idő alatt pont beépítünk egy fűtést egy autóba....szóval ha van itt olyan aki eljön most dolgozni havi 150 nettóért ezt a szakmunkát akkor tudom olcsóbban is csinálni a kiépítősdit....na szóval van jelentkező? gondolom nincs....tehát ha én megmondom mennyibe kerül a ki és visszaépítés akkor jobban jársz a saját autószerelőddel....
nem szoktam távútra vinni a kérdezőt,elmondom mi miért van és ő dönt,de aki meg akarja szabni h mennyit kérjek egy munkáért annak én is megszabnám ugyanezt...ahhoz mit szólna a delikvens?
én adtam meg neki a kegyelemdöfést azzal h nem tudtam nagyon rövid időn belül fogadni....de az a baj h a fajtája nem érti meg,mert korlátolt,hogy nem tudok többet dolgozni ha megfeszülök sem....és nem is akarok.van csalárom,van magánéletem és ha nem baj akkor nem felétlen dobnám oda egy számomra idegen embernek ezeket.nem orvosnak esküdtem fel h nekem kötelességem mindenki baját megoldanom....
az a probléma hogy nem ugrik neked az az ember akinek tele a naptára olyanokkal akik időben jelezték h kell nekik beépítve kályha?
szted mit kellene tennem adott esetben? küldjem el azt akinek már rég megigértem valamit,mert te most azonnal szeretnéd a problémád megoldását! megmondtam h diagban szivesen segítek,de ha javítani kell akkor azt én rövid határidővel nem tudom vállani.
azért sikerült nyitott szemmel járni ebben az országban??? sztem nem...ha nem tünt volna fel alig maradt ember itthon aki tud és akar is dolgozni....és ez mindenhol igaz.
és még vmi...ha megy az otthonbuherálás,akkor sztem elvárható h egy nyavajás levegősödést fel lehessen deríteni,nem egy űrhajóról beszélünk.
ha én a pénzt nézném akkor lenne ezen a téren is jövedelmezőbb út....hidd el.csak te megkérdőjelezed azt a becsületet amitől én pl nem küldöm el azt az ügyfelet akit már beírtam a naptáramba....de gondolom nálad ez a küszöb aacsonyabb hisz nem véletlen van a mondás:mindenki magából indul ki!