Nem rossz ez a ryobi, de pár észrevételem van ami nem tetszik.
A képeket megnézve nekem úgy tűnik, hogy a fűrészlap egy teljesen zárt burkolatban fut, így nem hullik a gép alá olyan sok forgács. De ennek hátránya is van, ha bekap a fűrészlap mellé egy vékony leeső fadarabot amit az elszívó nem tud kiszívni, akkor lehet szétszedni.
Az asztal cm skálája nem állítható jobbra és balra, így ha más vastagságú fűrészlapot rak fel valaki akkor nem lehet nullázni a skálát.
A fűrészlap feletti védőnél nincs lehetőség forgács elszívásra.
Nincs lézeres vezető a felső pengevédőn.
Tetszik az asztallapja, meg a fűrészlap körüli kivehető betét, én ezt hiányolom a workzone gépemen.
Üdv, szeretnék egy asztali körfűrész csinálni házilag. Ezzel a villanymotorral, megfelelő áttétellel meg tudnám hajtatni? Keverőtárcsás mosógép motor volt...
a balról van a pontos darab módszer lényege, hogy balról van egy fix ütköző!!! nekitolod az anyagot, az anyagnak a párhuzamvezetőt, és rögzíted a vezetőt. Vágsz, majd elölről. Így a vezetőt nem kell méretre állítani sosem.
tuti szívatnak. konnektoros készülékbe, amibe bele lehet mászni, nem tesznek kétsarkú kapcsolót. már csak a mágneses reteszelés miatt is átmegy mind a két szál a kapcsolón.
Csak egyszer kell beállítani, baloldalra egy ütközőt tenni, és utána csak odáig tolni a vezetőt. (persze legyen a kettő között a deszka is amiből a lécet vágod)
A leállítós tényleg nagyon kellene a sarokvisítóba, a lágyindító viszont nem hiányozhat. Engem éppen az tud halálra kínozni, ha egyből berándul, bevisít üveghangon az elektromos szerszám, bármi is legyen az. (porszívó is)
Hosszabb deszkát tolj át, és amikor elájulsz az egyenes vágástól csapd le a kellő hoszt ott ahol tutira nincs beégés. Kicsit pazarolni fogsz, de a cél szentesíti a tűzrevalót.
A fotón egy szabványos levegőelőkészítő egység látszik. Alapvető indulási pont a legtöbb ipari gép levegőbetápjánál. A bemenő levegőt egy terelővel megpörgeti, kicsapja belőle a vándorló vizet, aztán átnyomja egy szűrőn, ami megfogja a szilárd szennyeződést. Hasznos dolog régi elrozsdásodott, vizes levegőrendszer mellett. A régi kompresszorunkon nem volt levegőszárító, csupa rozsda volt a csőrendszer. Na akkor nélkülözhetetlen alkatrész volt. Ma már új csőrendszer és hűtveszárító mellett nem nagyon van rájuk szükség. Leginkább a stabil kimenő nyomás biztosítása miatt kellenek. A központi levegőnyomás 7,5 bar, a gépeken a bemenő 6 bar-ra van állítva. A mai pneuszelepek és munkahengerek élettartamzsírzást kapnak, nem kell beléjük már olaj se. Egy háztáji kompresszoron hasznos dolog lehet, pláne ha közvetlenül a primer tartályból veszed a levegőt. Ebben ugyanis lehet víz és rozsdaszemcsék is. Sajnos csak azt a vizet választja le, ami már régebben kicsapódott, nem szárítja a levegőt. Arra figyelj, hogy milyen légáteresztéshez akarod használni. Vannak egészen picikék 1/8" cstlakozással, vannak 1/2 - 3/4" méretben, ezek már komoly légmennyiséget kezelnek. Az általad linkelt darabnál nincs megadva csatlakozóméret. Ha a kisebbik méretű szabványos ( kb. 30 mm átmérőjű ) a nyomásmérő, akkor ez max. 1/4" -os lehet, elég kicsike, mint az ára is. A nagyobbak általában 10 ropi felett vannak, ha csak nem valami abszolút gagyi a termék.
Szerintem szivatnak a boltban. Megnéztem a Bosch oldalán a lágyindítós meg a nem lágyindítós gép alkatrész listáját. Mindkettőben ugyanaz a kapcsoló illetve a kapcsolóhoz csatlakozó kábelköteg cikkszáma. Ezek alapján simán meg merném venni az indító modult, mert kompatibilisnek kell lennie az enyémmel. Mi a véleményetek?
"ma elhatároztam hogy megveszem a lágyindító modult,"
Ha ki tudnám szerelni a nagyobbik flexemből - akkor neked adnám ajándékba. Komoly.
Mert ritka undorító bír lenni egy flexnél - amikor pipere-melót csinál az ember - és minden indításkor végig kell várni a "műsorát", amig felgyorsít.
Ha már ilyen extrákat lehetne kérni, akkor én 100x jobban örülnék egy azonnal-leállító modulnak (féknek) - mert minden alkalommal amikor leteszem a gépet, jó sokat kell várjak, amig leáll a tárcsa.