Keresés

Részletes keresés

Tihanyi Zoltán Creative Commons License 2015.05.22 0 0 29126

A JOB-421 és JOB-423 helyiznek itt Komlón. A JLZ-147-et is láttam a napokban itt.

JOB-434 és a 451 üzemben vannak teszik a dolgukat. JOB-436 telephelyen dögsoron. Gondolom a 447 is, de az kintről nem látható helyen lehet.

Előzmény: Kuvik76 (29125)
Kuvik76 Creative Commons License 2015.05.22 0 0 29125

Lehet, h. Komlón nem kapkodják el. A kereső szerint még a JOB-421, JOB-423, JOB-446 is "életben" (A JLZ-147-et meg már írtam)...még élőnek hozza a BRZ-062-t, és a 4 régi 260.06-ot (JOB-434,436,447,451)

 

Ami pedig már nincs forgalomban:

AOB-633

BOR-764

BPT-432

JLZ-132

JLZ-145

JLZ-148

JOB-409

JOB-416

 

 

Előzmény: Tihanyi Zoltán (29124)
Tihanyi Zoltán Creative Commons License 2015.05.22 0 0 29124

pedig már jó ideje nem jár az ANS-631...

 

Előzmény: Kuvik76 (29123)
Kuvik76 Creative Commons License 2015.05.22 0 0 29123

A gépjármű nyilvántartásban lévő adata:

Rendszám: ANS-631
Gyártmány: IKARUS
Típus: 256.50
Szin: FEHÉR
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

 

A gépjármű nyilvántartásban lévő adata:

Rendszám: BPT-414
Gyártmány: IKARUS
Típus: 256.50 V
Szin: FEHÉR
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

 

A gépjármű nyilvántartásban lévő adata:

Rendszám: BRZ-244
Gyártmány: IKARUS
Típus: 256.50 V
Szin: FEHÉR
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban

 

A gépjármű nyilvántartásban lévő adata:

Rendszám: JLZ-950
Gyártmány: IKARUS
Típus: 260.32
Szin: FEHÉR
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van

Előzmény: SanyiM41 2187 (29121)
Tihanyi Zoltán Creative Commons License 2015.05.22 0 0 29122

ANS-631 biztosan

Előzmény: SanyiM41 2187 (29121)
SanyiM41 2187 Creative Commons License 2015.05.22 0 0 29121

JLZ-950,BPT-414,BRZ-244,ANS-631 is selejt lett?

Előzmény: JLW-470 (29117)
Tihanyi Zoltán Creative Commons License 2015.05.22 0 0 29120

Üdv!

 

JOM-962 motor nélkül pihen a komlói telephelyen

Törölt nick Creative Commons License 2015.05.22 0 0 29119

Kiflit se tudok sütni, de a 39B-t se én terveztem :D

 

Jó sok valóságtartalma volt annak a bejegyzésnek.

Előzmény: hungeri (29118)
hungeri Creative Commons License 2015.05.22 0 0 29118

Ha az öt évvel ezelőtti forgalomszervezés folytatódott volna, akkor nem lenne szükség ennyi járművezetőre. Gondolom elégedettséggel töltött volna el téged az érzés, hogy nincs égető létszám hiány!

 

Ha kerül téged a haverod, akkor nem egyre gondolunk. A lisztérzékenység egyenlő a pékfóbiával? :))))

Előzmény: Galuska Galagonyovich (29110)
JLW-470 Creative Commons License 2015.05.21 0 0 29117

Egyszerűbb,ha teszek fel egy várhatóan ezek maradnakot(ami legyen egy kiindulási pont,mert azért még nem mondanám teljesen véglegesnek):

250 és 256:ABF-504,AOB-876,BOU-609,JLZ-135,BPT-420,JOY-067,JLZ-128,BRZ-245,

260(helyközi):AFD-125,BPT-438,JLZ-146,JOB-475,JLZ-948,MKZ-429 és a JLZ-939

 

Előzmény: Kuvik76 (29116)
Kuvik76 Creative Commons License 2015.05.21 0 0 29116

A JLZ-135 lemaradt a "még élők" közül.

A többit meghaesetleg valaki "ráér"...

Előzmény: Kuvik76 (29108)
Kuvik76 Creative Commons License 2015.05.21 0 0 29115

Ha nem változott a hosszú évek során, akkor a babarci kocsinak 11.45-kor (amikor a JOM-858-at láttam a 6-oson), Komlón kell pihiznie egy Pécs-H.hetény-Komló és vissza forduló jóvoltából. Ellenben (ha ez sem változott) a 9.45-ös Mohács-Pécs járatnak a 13.05-ös visszaindulásig belefér.

Előzmény: JLW-470 (29112)
Galuska Galagonyovich Creative Commons License 2015.05.21 -1 1 29114

Mert a hatalom és ez a péklapát még ott tart agyilag, hogy százan állnak a kapuban kussolj és dolgozz rabszolga. Szólok! Üres az utca! Akik jönnének alkalmatlanok, a pszihológus már az elején kiszórja őket. A volánosok akik át jönnek sokkot kapnak a pék fonott kalácsától. A volánnál még nagyobb a baj. Kirúgott embereknek könyörögnek, hogy elfelejtik a múltat csak jöjjenek vissza.

Előzmény: JLW-470 (29113)
JLW-470 Creative Commons License 2015.05.21 0 0 29113

Mindenhol lehet hallani,hogy nagy hiány van sofőrökben.Én azt nem értem,hogy a cégek miért nem szerveznek tanfolyamokat,ahol határozott idejű szerződés aláírásáért cserébe ingyen lehetne jogsit szerezni?

Előzmény: Galuska Galagonyovich (29110)
JLW-470 Creative Commons License 2015.05.21 0 0 29112

JOM-858 elvileg tartalék lett Mohácson(JLZ-128 helyett),szóval nem lehet,hogy ez a járat az FLJ-032 fordájában van?

Ma visszatért a JLW-471. :)

Újabb gépek közül (biztos) tartalék lett Mohácson:JOM-817,JOM-858,KUA-451

Siklóson:JLW-447,JLW-449,

Szigetváron:FHG-657,LTE-047

Előzmény: Kuvik76 (29101)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.05.21 0 0 29111

A JLZ-143 és a JOB-387 kicsit meglep. 

Előzmény: Kuvik76 (29108)
Galuska Galagonyovich Creative Commons License 2015.05.21 -2 0 29110

Kerül engem mostanában. Kérdezd meg tőle ki lakik ott akinek ennyire kell az a taxibusz? Más adófizető pécsiek nem érdemlik meg ezt a Tüketaxi szolgáltatást? Többször hangoztatta a kiflikanyarító, hogy ha akar akkor akár minden nap kirugat egy sofőrt. Meséld el neki, hogy most ez a valóság  http://www.tukebusz.hu/tartalmak/Tarsasagunk_autobuszvezetoi_munkakor_betoltesere_felvetelt_hirdet

Tudok olyan volánt (Győr Veszprém Szombathely) ahol már akkora a létszámhiány buszsofőrből, hogy a meglévők 25 000 Ft fejpénzt kapnak ha hoznak a céghez jelentkezőt aki a próbaidőt ki is tölti. Ehhez képes a kiflisütő "szopatni fogom a sofőröket" kijelentése humorosan hangzik. Ha így folytatja ő fogja vezetni a buszokat, főleg ha egyszer nem lesz pénze a városnak a sofőrök fizetésére a "takarékos" fonódója miatt.

 

 

Előzmény: hungeri (29102)
FOMA Creative Commons License 2015.05.21 0 0 29109

"Egy vonal a Pecs-Bp él a tobbi halott."

 

Pont a 40-esen évről-évre csökken az utasok száma, - tapasztalatom szerint mindig egy-egy hosszabb vágányzár után volt látványos fogyás - hétköznapokon bőven elég a 10-67, 20-67, 20-67 szerelvény. Egyedül a 819-en van jóval több utas a korábbinál.

 

Pécs - Villány között viszont nőtt az utasszám.

 

Előzmény: W007W (29106)
Kuvik76 Creative Commons License 2015.05.21 0 0 29108

...és a többi S:

 

AFD-102

FKF-631

JLW-434

JLZ-142

JLZ-143

JOB-380

JOB-381

JOB-387

JOB-389

JOB-453

 

(Ha valaki "keresőzne": BPT-420, BRZ-245, JLZ-128, JLZ-147, JOB-475 még meg vanik.)

Előzmény: Kuvik76 (29104)
hungeri Creative Commons License 2015.05.21 0 0 29107

Él? Én a háromkocsis szerelvényt, amiből egy 1, kettő 2-od osztályú, nem nevezném élésnek. Egy szar az egész egy valag pénzért.

Előzmény: W007W (29106)
W007W Creative Commons License 2015.05.21 0 0 29106

Mit szeretnel lassan senki nem utazik vonattal. Egy vonal a Pecs-Bp él a tobbi halott.. 

Előzmény: bendeguz90 (29091)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.05.21 0 0 29105

Vége.

Előzmény: Kuvik76 (29104)
Kuvik76 Creative Commons License 2015.05.21 0 0 29104

A gépjármű nyilvántartásban lévő adata:

Rendszám: JOB-378
Gyártmány: IKARUS
Típus: 266.25 /82 FŐ/
Szin: FEHÉR
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban

 

)-;

MCA-001 Creative Commons License 2015.05.21 0 0 29103

Tényleges adatot tud valaki a Credok rendelkezésre állásáról?

 

A 2013-tól folyamatosan megújuló pécsi buszállomány sikerében az új automata váltók is nagy szerepet kapnak.

A Tüke Busz Zrt. három hullámban összesen harmincöt új (két Credo Citadell 19 csuklós, öt Credo Econell City és huszonnyolc Credo Citadell 12 szóló) autóbuszt állított forgalomba, egyetlen jármű kivételével mind az Allison automata sebességváltóját használja.

Az autóbuszok meghibásodásának, a kieső járatoknak a száma 2013 első negyedévéhez képest 98,8 százalékkal csökkent, az új járművek már forgalomba állásuk után nem sokkal, 2013 szeptemberében másfélszer nagyobb futásteljesítményt tudtak felmutatni, az átlagos üzemanyag-felhasználás a szóló buszoknál 13–30, a csuklósoknál 6 százalékkal csökkent.

http://iho.hu/hir/az-allison-a-pecsi-buszcsereprogramban-150520

hungeri Creative Commons License 2015.05.21 0 0 29102

Ha már megszólítottál! A haverod intézte a 39B-t, tőle kérdezd.

Előzmény: Galuska Galagonyovich (29077)
Kuvik76 Creative Commons License 2015.05.21 0 0 29101

Szombaton a  11.30-as Pécs-Kővágószőlős járaton láttam a JOM-858-at...

 

Kuvik76 Creative Commons License 2015.05.19 0 0 29100

Még egy-két apróság:

-AOB-nál csak a számokat nézték a sorrendnél, a bötűt nem.

-ANS-nél meg (gondolom) a 266-osoknál beszerzés idejét (BX 74-74 a BY-ok között)

-Mohácsnál csak '91-'92 a zűrös, '82-ben szíp sorba osztották, igaz a GC-k a végére kerültek

-Pécs: '82-ben a helyis 260-asok sorba lettek kiosztva GF 02-től GF 22- fejbőlnemtommeddig (BZ 12-05...54), a 280-asok persze nem - hajkurászhatom is azt tízenX-et ami hiányzik...

Előzmény: BPO-105 (29069)
BPO-105 Creative Commons License 2015.05.19 0 1 29099

Anyád :D

Előzmény: lobbanórotor (29098)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.05.19 0 0 29098

vannak ott is bajok

 

Meg BAH-ok is... :D 

Előzmény: BPO-105 (29096)
Komlósfecskés Creative Commons License 2015.05.19 0 0 29097

OFF

 

Orosháza egész jól indult, persze minimális erőfeszítéssel végignyomhatták volna 470-től 50x-ig, úgy lett volna patent :)

Előzmény: BPO-105 (29096)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!