Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Lehet, h. Komlón nem kapkodják el. A kereső szerint még a JOB-421, JOB-423, JOB-446 is "életben" (A JLZ-147-et meg már írtam)...még élőnek hozza a BRZ-062-t, és a 4 régi 260.06-ot (JOB-434,436,447,451)
Rendszám: ANS-631 Gyártmány: IKARUS Típus: 256.50 Szin: FEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
A gépjármű nyilvántartásban lévő adata:
Rendszám: BPT-414 Gyártmány: IKARUS Típus: 256.50 V Szin: FEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
A gépjármű nyilvántartásban lévő adata:
Rendszám: BRZ-244 Gyártmány: IKARUS Típus: 256.50 V Szin: FEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
A gépjármű nyilvántartásban lévő adata:
Rendszám: JLZ-950 Gyártmány: IKARUS Típus: 260.32 Szin: FEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
Ha az öt évvel ezelőtti forgalomszervezés folytatódott volna, akkor nem lenne szükség ennyi járművezetőre. Gondolom elégedettséggel töltött volna el téged az érzés, hogy nincs égető létszám hiány!
Ha kerül téged a haverod, akkor nem egyre gondolunk. A lisztérzékenység egyenlő a pékfóbiával? :))))
Ha nem változott a hosszú évek során, akkor a babarci kocsinak 11.45-kor (amikor a JOM-858-at láttam a 6-oson), Komlón kell pihiznie egy Pécs-H.hetény-Komló és vissza forduló jóvoltából. Ellenben (ha ez sem változott) a 9.45-ös Mohács-Pécs járatnak a 13.05-ös visszaindulásig belefér.
Mert a hatalom és ez a péklapát még ott tart agyilag, hogy százan állnak a kapuban kussolj és dolgozz rabszolga. Szólok! Üres az utca! Akik jönnének alkalmatlanok, a pszihológus már az elején kiszórja őket. A volánosok akik át jönnek sokkot kapnak a pék fonott kalácsától. A volánnál még nagyobb a baj. Kirúgott embereknek könyörögnek, hogy elfelejtik a múltat csak jöjjenek vissza.
Mindenhol lehet hallani,hogy nagy hiány van sofőrökben.Én azt nem értem,hogy a cégek miért nem szerveznek tanfolyamokat,ahol határozott idejű szerződés aláírásáért cserébe ingyen lehetne jogsit szerezni?
Tudok olyan volánt (Győr Veszprém Szombathely) ahol már akkora a létszámhiány buszsofőrből, hogy a meglévők 25 000 Ft fejpénzt kapnak ha hoznak a céghez jelentkezőt aki a próbaidőt ki is tölti. Ehhez képes a kiflisütő "szopatni fogom a sofőröket" kijelentése humorosan hangzik. Ha így folytatja ő fogja vezetni a buszokat, főleg ha egyszer nem lesz pénze a városnak a sofőrök fizetésére a "takarékos" fonódója miatt.
Pont a 40-esen évről-évre csökken az utasok száma, - tapasztalatom szerint mindig egy-egy hosszabb vágányzár után volt látványos fogyás - hétköznapokon bőven elég a 10-67, 20-67, 20-67 szerelvény. Egyedül a 819-en van jóval több utas a korábbinál.
Rendszám: JOB-378 Gyártmány: IKARUS Típus: 266.25 /82 FŐ/ Szin: FEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
Tényleges adatot tud valaki a Credok rendelkezésre állásáról?
A 2013-tól folyamatosan megújuló pécsi buszállomány sikerében az új automata váltók is nagy szerepet kapnak.
A Tüke Busz Zrt. három hullámban összesen harmincöt új (két Credo Citadell 19 csuklós, öt Credo Econell City és huszonnyolc Credo Citadell 12 szóló) autóbuszt állított forgalomba, egyetlen jármű kivételével mind az Allison automata sebességváltóját használja.
Az autóbuszok meghibásodásának, a kieső járatoknak a száma 2013 első negyedévéhez képest 98,8 százalékkal csökkent, az új járművek már forgalomba állásuk után nem sokkal, 2013 szeptemberében másfélszer nagyobb futásteljesítményt tudtak felmutatni, az átlagos üzemanyag-felhasználás a szóló buszoknál 13–30, a csuklósoknál 6 százalékkal csökkent.
-AOB-nál csak a számokat nézték a sorrendnél, a bötűt nem.
-ANS-nél meg (gondolom) a 266-osoknál beszerzés idejét (BX 74-74 a BY-ok között)
-Mohácsnál csak '91-'92 a zűrös, '82-ben szíp sorba osztották, igaz a GC-k a végére kerültek
-Pécs: '82-ben a helyis 260-asok sorba lettek kiosztva GF 02-től GF 22- fejbőlnemtommeddig (BZ 12-05...54), a 280-asok persze nem - hajkurászhatom is azt tízenX-et ami hiányzik...