T. betg. A belső műszer mutatoja also /kék/ 1/6-adon áll és a nagy ventillátor mégis pörög! nem érzem forronak a motort, szerintem tul hamar kezdi a +hűtést. A vizhűtő hideg, mégis csak ha ujra indítok akkor áll le a nagy ventillátor. Igy már képbe vagy?
Sziasztok, olyannal találkoztatok-e már, hogy első szériás sima cd-s rádió (persze gyári) szól egy darabig, aztán egyszercsak annyira lehalkul, hogy teljes hangerőn is alig hallatszik valami a hangszórókból, meg recseg is hozzá, ilyesmi?
Csatlakozókat megnéztem a rádión és a hangszóróknál is, de mindent rendben találtam, szóval vélhetően a rádió végfoka körül van valami.
Javítható ez, mi lehet?
Arra jól amklékszem, hogy ha másik, de ugyanilyen rádiót teszek bele, akkor ahhoz párosítani kell a computert is, különben nem lesz jó?
Ott ahol ki van vágva keletkezik egy kis él, akárhogyan is próbálja emberke kívülről szintbe hozni, belül nem fogja tudni eltüntetni. Ahogy a lapát közlekedik bent a házban, előbb-utóbb bele fog akadni. Ez jobb esetben csak hibás működést okoz, rosszab verzió, hogy ismét lehet szétszedni, mert eltört valami. Mindezt akkor lehetne elkerülni, ha a lapátot közben picit befelé tolná valami, hogy ne érhessen a kivágott részhez. Na ez a befelé tolás meg azért lehet problémás, mert ki lett vágva a lapát tengelyének a tartója is, azt is csak ragasztó tartja majd. Remélem érthető az elmélkedésem, meg azt is remélem, hogy nem lesz igazam. ;)
A sorjákat eldolgozni, a tengelyt meg miért tartaná ragasztó?? Visszakerül a kivágott darab. Egyébként még nem voltam érintett ilyen ügyben, azt sem tudom merre van ez a ketyere. Remélem nem is fogom megtudni..
Én nagyra értékelem az illető kreativitását!! Nekem is sokszor voltak már ilyen "szabadságharcos" megoldásaim, és a legtöbb bejött. Valóban elég ijesztőek a képek, de szerinten kicsit finomitva a vágás módján, kivitelezhetőnek tűnik. A pontos visszaillesztésre figyelni kell, a pillanatragasztó, pedig szerintem abszolute alkalmatlan erre a célra, több tulajdonsága miatt is. De van helyette sok más. Pl. olvadóstifttel először pár ponton rögziteni, majd FBS-sel körberagasztani, az tuti megfogja stabilan. Az hogy melyik tipusnál hogy lehet hozzáférni, az más kérdés. Én is a kettes szériára gondoltam, mert sok minden olyan benne mint a 407-ben. Gondolom ez a módszer csak saját használatra alkalmas, nyilván szakember nem nagyon vállalna ilyesmit :-)
Az sokkal nagyobb baj lesz, hogy állandóan el fog akadni a lapát a vágott éleknél. Különösebben feszíteni sem lehet majd befelé a lapátot hogy ez ne történjen meg, mert a tengelynél is ragasztó tartja majd...
Megnéztem de ez csak a 2 c5 re vonatkozik , szerintem elég barbár módszer de ha hatásos, kérdés hogy a c5 nél is hozzá férsz e ily módon műszerfalkivétel nélkül, a másik meg hogy szerintem van egy két ügyfelem aki agyfaszt kapna ha így javítanám az autóját.
A másik kérdés hogy a pillanatragasztó mennyire lesz tartós kötés, nem fog e szétesni egy idő után ,remélem nem.
Ez rengeteg dologtól függ. Egy 406 2.0HDI-t vettünk egy barátomnak, neki a hosszbordás szíj nem lett cserélve mert új volt, a többi alkatrész 34ezresbe került. Persze ez az összeg akár a duplája is lehet + munkadíj.
Hát én közlekedtem bőr üléssel nyáron. Hidd el, hogy egyáltalán nem kellemes a napon álló autóba beszálni... De persze a Te fogsz benne ülni, nem én. ;) Amúgy nekem is grafitszürke kombim van vonóhoroggal. Kicsit sem zőccsésegautós a kinézete, főleg mert a kivehető horog a csomagtartóban figyel.
pár hete kérdeztem a bajuszkapcsoló gomb javításról, úgy volt ahogy mondtad eltört az érintkező megjavítottam de akadt egy problémám kijött a szallagkábel, kérdésem kilehet pattintani a kart vagy teljessen szét kell szedni a kapcsolót a kábel visszarakásához? ha szét kell szedni hogylehet kivenni a légzsákot a kormány leszedéséhez?
Ja, még valami. Szerintem a c5-nek, a grafitszürke áll legjobban. Kevésbé kényes is mint a fekete, és társai. Nekem is volt már sötét autóm, hát állandóan mosni kellett, mert minden meglátszott rajta.
A második.Szebb a szine.:-) Meg nemtom, lehet hogy csak az én heppem, de valahogy ehhez az autóhoz nagyon nem megy a vonóhorog..Mint egy zőccségesautó, olyan lesz tőle. Ha meg ráadásul a legigénytelenebb fajtát teszik fel félbevágott teniszlabdával, hát az valami borzasztó. Meg aztán emiatt joggal feltételezheti a kedves vevő, hogy nem csak templomba jártak vele. A kilométeróra állás boncolgatásától most tekintsünk el.
Egy ismerösőm a Mohácsi ford szervízbe jár szervizeltetni kb 5-6 éve.Azt mondta nagyon korrektek semmi átverés,de gondolom ök beszámolták az autót,így nagyon sokat nem tudnak róla mondani.De minden esetre talán jó előjel,hogy nem fővárosi autópiac :)
Leonelnek gratula az új géphez, remélem szeretni fogod!
Én még keresgélek, de már sikerült kettőre szűkíteni a kört:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/citroen/c5/citroen_c5_2.0_hdi_exclusive-5305046
A másik:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/citroen/c5/citroen_c5_2.0_hdi_exclusive_118e.km.magyar.serment.sz.kony-5306033
Melyiket választanátok?
Az első pécs mellett van, remélem a Mester le tud jönni velem megnézni!
A 2.0HDi-t hány kilométerenként kell szervizelni?
Mikor mit kell cserélni? (Vezérlés vagy valami nagyobb)