Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
-AOB-nál csak a számokat nézték a sorrendnél, a bötűt nem.
-ANS-nél meg (gondolom) a 266-osoknál beszerzés idejét (BX 74-74 a BY-ok között)
-Mohácsnál csak '91-'92 a zűrös, '82-ben szíp sorba osztották, igaz a GC-k a végére kerültek
-Pécs: '82-ben a helyis 260-asok sorba lettek kiosztva GF 02-től GF 22- fejbőlnemtommeddig (BZ 12-05...54), a 280-asok persze nem - hajkurászhatom is azt tízenX-et ami hiányzik...
"Még egy darabig biztosan várni kell arra, hogy igazán komoly vasúti fejlesztés valósuljon meg Baranyában: a 2014 és 2020 közötti időszak tervei között a megyét érintő sajnos nem szerepel. "
Még mindig ezerszer kellemesebb, mint a Jászkun/Tisza/Körös-féle totális káosz, vagy a Vasi-féle kisebb káosz.
Amúgy elég sokáig azt gondoltam, hogy azért kérték pont a BPT/BPV sorozatot így az aktuális kockákból, hogy a T a távolságinak, a V a városinak feleljen meg. De inkább csak az történhetett, hogy nem volt akkor éppen egyben 320 rendszám...
Inkább a miskolci perverzió...azokkal mindig van valami furcsaság.
Ott volt pl. az AKD-597 is, megjött 1991-ben a Pannonhoz, majd átkerült a PK-hoz, majd 1994 legvégén visszavette a Pannon és elvitte Komlóra. Vagy a 612, bár annak az érdekesebb élete csak a pannonos korszak után kezdődött. Vagy a BV 89-45, ami kb. 2 évet futott a Volánnál, utána megyei tüdőszűrőbuszt csináltak belőle (a rendszámát nem tudom).
Az idők szavára hallgatva kénytelen voltam a meghalt mobilom helyett egy androidost venni (Samsung Galaxy Trend Lite). Fel akartam rá telepíteni a Tüke oldalán ajánlott Transit alkalmazást, de azt írja, hogy nem kompatibilis a telefonomon lévő verzióval. Találtam két másikat, egy Czinder Gábor, és egy Werner Bálint által jegyzett szoftvert. Melyiket célszerű felraknom? (Már, ha egyáltalán müxik valamelyik a telefonomon.)
Ez egyszer évekkel ezelőtt már felmerült a nem pontos adatokkal, csak említés szintjén, hogy AOB-634 egy volt miskolci csuklós kocsi. Ugyanígy a Roburok is meg lettek említve, azok ráadásul rendszámmal.
Kiflisütő barátunk elcsendesedett mióta a Biokom alkalmazza. Nem, sajnos nem kukásnak. Forgalomszervező az a drága ember.
Nem tudom mennyi valódi közlekedési szakember olvassa ezt a fórumot de kiváncsi lennék a véleményükre a kiflisütő új ötletével kapcsolatban. Ez a 39B járat. Reggel kiraknak egy mikrobuszt a gyükési végállomásra amibe mindig át ül a 39. járattal érkező sofőr és tovább viszi az utasokat a zergeösvényen a hegyoldalba és vissza. Van a városnak több ilyen városrésze, akkor miért csak Gyükés? Ki lakik ott aki ennyire fontos pénz nem számít alapon?
Tudja valaki a választ? Talán a villanybuszos cikkben szakértőként közreműködö ptke tag. Elvégre hobbivillamosvezető, ért a villanybuszhoz is hiszen az is csak egy gumikerekes villamos.