Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
ANS-628 ex BZ 13-45 ex GF 16-25, 256.50V, 1978 - 1994
ANS-629 ex BZ 13-46 ex GF 51-12, 256.50V, 1981 - 1992
ANS-630 ex BX 45-43, 256.50V, 1984 - 1992
Utóbbi kettő el lett adva Oroszországba.
ANS-650 első rendszáma meg BY 45-43 volt, ami vicces, mert így kétféle 45-43 volt nemcsak ugyanannál a Volánnál, de ugyanannál az üzemegységnél is. :)))) Ha nem gond, akkor a 266-osokkal kapcsolatos kérdéseidre nem válaszolnék, de azt még megmondhatom, hogy a fentebb említett 256-os előtt nem volt más volános kocsi a sorban, az ANS-mező ugyanis 628-tól 695-ig tartott.
KZX-008-->MYR-708(ezt mondjuk jobb helyre is el tudtam volna helyezni)
Sztem a JLZ-128-at is elvitték Mohácsról,a JOM-817-et meg nagyon rég nem láttam,lehet azzal is van valami.Úgy tűnik,hogy a JLZ-948 megmarad fordásnak. :)
Köszi szépen! Ámde a két BZ-s rendszám újabb kérdéseket vet fel bennem. Mikori évjáratúak (a BX 45-ös sorozat '84-es, ezt már tudom)? Ha '82. március 16. előttiek, akkor mi volt a G-s frsz-uk? Sötétíts fel légy szíves még ez ügyben is, különben álmatlanul fogok hánykolódni.
És hadd kérdezzek még néhány régi rendszámot, amit nem találtam meg az ANS-sorozatból. Van néhány, aminek nem találtam nyomát egyáltalán. Ezek a következők: ANS-656, 659, 660, 661, 663, 665, 667, 669, 671, 676, 677, 678, 682, 688. Ilyenek léteztek-e egyáltalán (ha voltak, 266-osoknak kellett lenniük)? Aztán van pár, aminél csak a régi rendszámokra nem sikerült rábukkannom. Ezek pedig a következők: ANS-650, 662, 668, 670, 674, 681, 683, 686, 689.
Ezekre keresem még a választ. Ja, még egy: ANS-628 előttiek lehetséges, hogy 211-esek voltak? Ez csak egy halvány feltevés.
No, de most már beleesek a kisujj és a kar közötti problémába, annyi kérdést tettem fel. Azért, ha tudsz, kérlek segíts, és még egyszer köszönöm az eddigieket is.
Egyre több Tüke járgányban cserélik az üléshuzatot(már a "donyeckiekbe" is :D).Félreértés ne legyen,örülök neki,de ha nemsokára elmennek,akkor meg már minek?
A GSM 306 forgalmi rendszámú autóbusz vázrendszer korrózió miatt szintén felújításra vár és a műhely szabad kapacitásának függvényében készül el. Forgalomba állásának időpontját még nem ismerjük.
Én inkább Siklóst tippelném arra,de majd idővel kiderül.
Mohácson meg a KUA-451 helyére kerülhetett valami,mert az szokatlanul sokat van mostanában Pécsen.
Meg az érdekes még,hogy kicsit változtattak az utóbbi években a kocsiosztáson,mert korábban szinte mindig a sokat dolgozó,kirakatfordákra tették az új buszokat,mostanában meg azért máshová is kerülnek(pl MNY-781,MNY-782 fordájára sohasem gondoltam volna,hogy arra valaha új busz kerül).Meg azt is jegyezzük meg,hogy a megyén belüli hosszabb vonalakon most már sokon valóban odaillő kocsi jár(pl Sellye felé)