Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Ez pont olyan, mintha a Magyar Közutat döntenéd be, az aszfalt attól még marad a helyén, legfeljebb pusztul tovább.:-)
Viszont az adósságtól megszabadultak volna. Az más kérdés, hogy utána (a Malév-csődöt is figyelembe véve) a kutya nem adott volna hitelt állami cégeknek.
Neked most több esélyed van febtagnak lenni, bár a haverotok már közmunkásnak tanul. Látja a jövőt? :-) https://www.youtube.com/watch?v=21jANlh0kVU#t=21
A MÁV Zrt.-t bármikor be lehet dönteni, de attól még a lepusztult infrastruktúra, az elmaradt ezermilliárdos nagyságrendű fejlesztésekkel ott marad. Amúgy volt is ilyen elképzelés, egy új infrakezelő jött volna létre (illetve végül is létrejött egyszemélyes cégként), a MÁV-nál pedig maradt volna az adósság, aztán akár be is csődölhetett volna. Ez pont olyan, mintha a Magyar Közutat döntenéd be, az aszfalt attól még marad a helyén, legfeljebb pusztul tovább.:-)
Nem az a nem világos megfogalmazás, hogy mi lesz majd a Volán éppen aktuális neve, hanem az, hogy mit jelent az, hogy "alá sorolják". Ez nem igazán közszolgáltatási vagy polgárjogi szakkifejezés.
Így van, Te érted. ;-) Tehát egy csókosnak több esélye van egy zavaros átláthatatlan kompenzációkkal kiírt pályázaton elnyerni mint egy valódi tpasztalatokkal rendelkező tőkeerős cégnek aki teljes buszparkcserével szokott indítani. Nem értem Keresztes képviselő úr minek fejlesztené a járműparkot, így új buszokkal feltöltve adnák oda a cégeket a haveroknak.
Jogos, sokan még mindig nem képesek felfogni, hogy a nyugdíjas és a 65 éven felüli az nem ugyanaz. Különben mi fenének van a nyugdíjas bérlet?:-) Másrészt pedig nincs ingyenes utazás, legfeljebb díjmentes, a számlát valakinek állnia kell a végén, rosszabb esetben kénytelen a szolgáltató benyelni.