Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Az utastér ez csak egy dolog, de ahogy látom megint költeni kell rá , hogy legyen ablakok a buszon. Az meg, hogy három ajtós arra meg inkább nem írok semmit.
A csuklós Volvo ugyanabból a garnitúrából van, aminek a nagy része Pécsre kerül hamarosan. Ha azoknak is ilyen lesz az utastere, "imádni" fogják a helyiek.
Ez pont olyan, mintha a Magyar Közutat döntenéd be, az aszfalt attól még marad a helyén, legfeljebb pusztul tovább.:-)
Viszont az adósságtól megszabadultak volna. Az más kérdés, hogy utána (a Malév-csődöt is figyelembe véve) a kutya nem adott volna hitelt állami cégeknek.
Neked most több esélyed van febtagnak lenni, bár a haverotok már közmunkásnak tanul. Látja a jövőt? :-) https://www.youtube.com/watch?v=21jANlh0kVU#t=21
A MÁV Zrt.-t bármikor be lehet dönteni, de attól még a lepusztult infrastruktúra, az elmaradt ezermilliárdos nagyságrendű fejlesztésekkel ott marad. Amúgy volt is ilyen elképzelés, egy új infrakezelő jött volna létre (illetve végül is létrejött egyszemélyes cégként), a MÁV-nál pedig maradt volna az adósság, aztán akár be is csődölhetett volna. Ez pont olyan, mintha a Magyar Közutat döntenéd be, az aszfalt attól még marad a helyén, legfeljebb pusztul tovább.:-)
Nem az a nem világos megfogalmazás, hogy mi lesz majd a Volán éppen aktuális neve, hanem az, hogy mit jelent az, hogy "alá sorolják". Ez nem igazán közszolgáltatási vagy polgárjogi szakkifejezés.