Keresés

Részletes keresés

Kuvik76 Creative Commons License 2015.05.18 0 0 29089

A "BZ-sedésnél" Szigetvár esetében is van egy érdekesség: a 266-osok "kezdődnek" BZ 14-67?-től, aztán újra kezdődik a sor BZ 14-91?-től.

Előzmény: BPO-105 (29086)
tip-tronic Creative Commons License 2015.05.18 0 0 29088

Melyik E98-ast húzták ma az M6-oson? 

Kuvik76 Creative Commons License 2015.05.18 0 0 29087

Mármint a 266-osokra (557-560): BZ 11-02,-16,-18,-19; S:'96, '02, '01, '01.

 

/...csak ez így, ebben a formában ö ö egy bagoly pingvintollakkal.../

Előzmény: Gábrisvitéz (29081)
BPO-105 Creative Commons License 2015.05.18 0 0 29086

Még mindig ezerszer kellemesebb, mint a Jászkun/Tisza/Körös-féle totális káosz, vagy a Vasi-féle kisebb káosz.

 

Amúgy elég sokáig azt gondoltam, hogy azért kérték pont a BPT/BPV sorozatot így az aktuális kockákból, hogy a T a távolságinak, a V a városinak feleljen meg. De inkább csak az történhetett, hogy nem volt akkor éppen egyben 320 rendszám...

Előzmény: Gábrisvitéz (29070)
BPO-105 Creative Commons License 2015.05.18 0 0 29085

Inkább a miskolci perverzió...azokkal mindig van valami furcsaság.

Ott volt pl. az AKD-597 is, megjött 1991-ben a Pannonhoz, majd átkerült a PK-hoz, majd 1994 legvégén visszavette a Pannon és elvitte Komlóra. Vagy a 612, bár annak az érdekesebb élete csak a pannonos korszak után kezdődött. Vagy a BV 89-45, ami kb. 2 évet futott a Volánnál, utána megyei tüdőszűrőbuszt csináltak belőle (a rendszámát nem tudom).

Előzmény: lobbanórotor (29082)
FOMA Creative Commons License 2015.05.17 0 0 29084

Közben olvasgattam kicsit a leírásokat, és kiderült, hogy igazából egyiket sem. Akkor így jártam.

Előzmény: FOMA (29083)
FOMA Creative Commons License 2015.05.17 0 0 29083

Mobiltelefóniában jártas olvtársak segítségét kérem.

  

Az idők szavára hallgatva kénytelen voltam a meghalt mobilom helyett egy androidost venni (Samsung Galaxy Trend Lite). Fel akartam rá telepíteni a Tüke oldalán ajánlott Transit alkalmazást, de azt írja, hogy nem kompatibilis a telefonomon lévő verzióval. Találtam két másikat, egy Czinder Gábor, és egy Werner Bálint által jegyzett szoftvert. Melyiket célszerű felraknom? (Már, ha egyáltalán müxik valamelyik a telefonomon.)

lobbanórotor Creative Commons License 2015.05.17 0 0 29082

Mert mostanság alacsonyan szállnak a negyvenöt-negyvenhármak? :D 

Előzmény: BPO-105 (29076)
Gábrisvitéz Creative Commons License 2015.05.16 0 0 29081

Az utolsó 4 BPT-re tudnál írni régi rendszámot, évjáratot, selejtezési évet? 

Előzmény: Kuvik76 (29072)
W007W Creative Commons License 2015.05.16 0 0 29080

Azért ennél még nekem is jobb ötleteim voltak/vannak :)

Előzmény: Galuska Galagonyovich (29077)
Gábrisvitéz Creative Commons License 2015.05.16 0 0 29079

Ez egyszer évekkel ezelőtt már felmerült a nem pontos adatokkal, csak említés szintjén, hogy AOB-634 egy volt miskolci csuklós kocsi. Ugyanígy a Roburok is meg lettek említve, azok ráadásul rendszámmal.

Előzmény: lobbanórotor (29071)
tip-tronic Creative Commons License 2015.05.16 0 0 29078

Még az átadásnál.. :) 

https://scontent-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/10361404_828821153864103_5151908965087167783_n.jpg?oh=0a49deac60f8359ced1500365b8f85e9&oe=55D1916F

Galuska Galagonyovich Creative Commons License 2015.05.16 -1 1 29077

Üdv mindenkinek. Fejlemény van! http://www.pecsistop.hu/regio/miert-nem-allt-birosag-ele-arki-sandor/1323943/   Mennyibe fog kerülni ez a móka a pécsi adófizetőknek?

Kiflisütő barátunk elcsendesedett mióta a Biokom alkalmazza. Nem, sajnos nem kukásnak. Forgalomszervező az a drága ember.

Nem tudom mennyi valódi közlekedési szakember olvassa ezt a fórumot de kiváncsi lennék a véleményükre a kiflisütő új ötletével kapcsolatban. Ez a 39B járat. Reggel kiraknak egy mikrobuszt a gyükési végállomásra amibe mindig át ül a 39. járattal érkező sofőr és tovább viszi az utasokat a zergeösvényen a hegyoldalba és vissza. Van a városnak több ilyen városrésze, akkor miért csak Gyükés? Ki lakik ott aki ennyire fontos pénz nem számít alapon?

Tudja valaki a választ? Talán a villanybuszos cikkben szakértőként közreműködö ptke tag. Elvégre hobbivillamosvezető, ért a villanybuszhoz is hiszen az is csak egy gumikerekes villamos.

BPO-105 Creative Commons License 2015.05.16 0 0 29076

Na jó, elvitted a napi überbrutál címet...:D

Előzmény: lobbanórotor (29071)
BPO-105 Creative Commons License 2015.05.16 0 0 29075

Ó igen, nagy hamarjában lefelejtettem, hogy a 125 az egyetlen 260.32-esük volt...

A Roburt én se tudtam...

Előzmény: Kuvik76 (29072)
Dante001 Creative Commons License 2015.05.16 0 0 29074

2 elem csere, szerintem már holnapután utcán lesz.

Előzmény: ikarusman280 (29073)
ikarusman280 Creative Commons License 2015.05.16 0 0 29073
Kuvik76 Creative Commons License 2015.05.16 0 0 29072

AFD-103-124=266.25

AFD-125=260.32

AOB-636-639= Robur

BPT-452-560=266.25

 

Előzmény: BPO-105 (29069)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.05.16 0 0 29071

634-ről fogalmam sincs milyen

 

AOB-634 ex BV 89-17 ex GF 45-43 (lololol, még egy :)), 280.15, 1981, 1987 - 1994. 

Előzmény: BPO-105 (29069)
Gábrisvitéz Creative Commons License 2015.05.16 0 0 29070

Pfűű... Nagy köszönet neked is és lobbanórotornak is. Hát azt már látom, hogy a '90-91-es és a '82-es átrendszámozással is meg fogok szenvedni. Már ha egyáltalán valaha is sikerül összebogarásznom. Na mindegy, egyelőre még nem adom fel :-)

Előzmény: BPO-105 (29069)
BPO-105 Creative Commons License 2015.05.16 0 0 29069

A komlói sorozat a következőképpen van tagolva: ANS-628...632 = 256.50V, 633...649 = 260.06, 650...652 = 260.32, 653...695 = 266.25. A buszok sorrendben lettek átszámozva.

Hasonló rend figyelhető meg még Siklóson (AFD-101 = 255.70, 102 = 256.50V, 103...125 = 266.25), Szigetváron (AOB-601...624 = 266.25, 625...628 = 255.70, 629...630 = 260.06, 631...632 = 260.32, 633 = 256.50V, 634-ről fogalmam sincs milyen, 635 = 280.23).

Pécsett kissé eltérő a rendszer (BPT-401...431 = 256.50V, 432...451 = 260.32, 452...556 = 266.25, 557...560-ról fogalmam sincs, milyen, 561...565 = 280.23, BPV-001...052, 155 = 260.06, BPV-053...139, 141...154 = 280.06/15/23/33/47/52, 140 = 284.00). Itt az eltérés oka abban keresendő, hogy a GC/GF > BZ átszámozás nem sorrendben, hanem vonali alapon lett osztva, ez a koncepció maradt a BPV-nél is, a BPT-nél viszont már sorrendi alapon számoztak.

A mohácsi részleg meg egy káosz.

Előzmény: Gábrisvitéz (29063)
hory004 Creative Commons License 2015.05.16 0 0 29068

Kukuccs :)

BPO-105 Creative Commons License 2015.05.15 0 0 29067

Erről a BKV-s 66-07-ek jutnak eszembe. Pár éven belül három olyan is volt, ráadásul egyszerre mindig kettő...

Előzmény: lobbanórotor (29066)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.05.15 0 0 29066

ANS-628 ex BZ 13-45 ex GF 16-25, 256.50V, 1978 - 1994

ANS-629 ex BZ 13-46 ex GF 51-12, 256.50V, 1981 - 1992

ANS-630 ex BX 45-43, 256.50V, 1984 - 1992

 

Utóbbi kettő el lett adva Oroszországba. 

ANS-650 első rendszáma meg BY 45-43 volt, ami vicces, mert így kétféle 45-43 volt nemcsak ugyanannál a Volánnál, de ugyanannál az üzemegységnél is. :)))) Ha nem gond, akkor a 266-osokkal kapcsolatos kérdéseidre nem válaszolnék, de azt még megmondhatom, hogy a fentebb említett 256-os előtt nem volt más volános kocsi a sorban, az ANS-mező ugyanis 628-tól 695-ig tartott. 

Előzmény: Gábrisvitéz (29063)
tip-tronic Creative Commons License 2015.05.15 0 0 29065

JOM-817 helyére NBF-113 került. Egyébként nemrég még lehetett látni Mohács helyiben. 

Előzmény: JLW-470 (29064)
JLW-470 Creative Commons License 2015.05.15 0 0 29064

Nem inkább az EGG helyére került?

KZX-008-->MYR-708(ezt mondjuk jobb helyre is el tudtam volna helyezni)

Sztem a JLZ-128-at is elvitték Mohácsról,a JOM-817-et meg nagyon rég nem láttam,lehet azzal is van valami.Úgy tűnik,hogy a JLZ-948 megmarad fordásnak. :)

Előzmény: AFC-658 (29042)
Gábrisvitéz Creative Commons License 2015.05.15 0 0 29063

Köszi szépen! Ámde a két BZ-s rendszám újabb kérdéseket vet fel bennem. Mikori évjáratúak (a BX 45-ös sorozat '84-es, ezt már tudom)? Ha '82. március 16. előttiek, akkor mi volt a G-s frsz-uk? Sötétíts fel légy szíves még ez ügyben is, különben álmatlanul fogok hánykolódni.

És hadd kérdezzek még néhány régi rendszámot, amit nem találtam meg az ANS-sorozatból. Van néhány, aminek nem találtam nyomát egyáltalán. Ezek a következők: ANS-656, 659, 660, 661, 663, 665, 667, 669, 671, 676, 677, 678, 682, 688. Ilyenek léteztek-e egyáltalán (ha voltak, 266-osoknak kellett lenniük)? Aztán van pár, aminél csak a régi rendszámokra nem sikerült rábukkannom. Ezek pedig a következők: ANS-650, 662, 668, 670, 674, 681, 683, 686, 689.

Ezekre keresem még a választ. Ja, még egy: ANS-628 előttiek lehetséges, hogy 211-esek voltak? Ez csak egy halvány feltevés.

No, de most már beleesek a kisujj és a kar közötti problémába, annyi kérdést tettem fel. Azért, ha tudsz, kérlek segíts, és még egyszer köszönöm az eddigieket is.

 

Előzmény: BPO-105 (29062)
BPO-105 Creative Commons License 2015.05.15 0 0 29062

BZ 13-45, BZ 13-46, BX 45-43.

Előzmény: Gábrisvitéz (29061)
Gábrisvitéz Creative Commons License 2015.05.15 0 0 29061

Üdv!

 

ANS-628 ... 630 régi rendszámait keresem. Tudna valaki segíteni? Előre is köszönöm!

hory004 Creative Commons License 2015.05.14 0 0 29060

Vajon honnan fognak leakasztani 2 tucat elektromos buszt pár hónapon belül? Ez vagy már le van zsírozva, vagy ebből sem lesz semmi. :)

 

 

A kiemelt tulajdonságú gyártónak nincs villany busza.  :) Sajnos másik igen...

Előzmény: Svatopluk (29017)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!