bele sem merek gondolni hogy ha ez milla, akkor mennyi lehet ami a melóhelyemen van. a lapok ahogy egymáshoz kapcsolódnak átmegy egy kupplung, és az utolsó lapon van egy kurbli ami hajtja az egészet. ha tekerem akkor alul felül kinyomódnak lécek, és hangmentesen befeszítik alul felül, meg az utolsó oldalra teleszkóposan kiszélesedik és oldalra is befeszíti szinte légmentesre a falat.
Ez nem a szerszámkell.hu fícsöre? Az Einhell szervizzel nekem ilyen jellegő pozitív tapasztalatom nem volt.
Ezt így "ügyintézés - tapasztalat" témakörben:
Mikor rendeltem volna alkatrészt, akkor hónapokig nem jött válasz az e-mailre. Elküldtem a német irodának is, azok kapásból visszairányítottak a magyarokhoz. Megint e-mail nekik, erre úgy két hónap után jött válasz. Kértem árajánlatot, az OK volt, meg is jött a cucc, majd a személyes átvételkor majdnem a dupláját kérte a fickó. Mondom, hogy a rendelés visszaigazolásban egészen más számok voltak - "Ja, akkor csinálok másik számlát annyiról..."
A sztorinak van egy hosszabb előzménye, de az sem az ügyfélközpontúságról szól... Szóval, meglepne, ha csak úgy állnak mindenféle szállítást, ráadásul gyorsan.
Én kifejezetten olyan cégeket keresek, ahol nem hülyének néznek kb. Sajnos kevés van, pláne, ha megtudják, hogy infos és szerszámot akar kézbe fogni, hjujjujj :D
Persze hozzá kell tenni, hogy sokat nem barkácsolok, de néha kell. Én per pillanat amikor meghallottam, hogy 250 és felette csinálnának garázskaput, akkor azt mondtam na neee, ennyiért bevásárolok normál szerszámokat és összerakom olyanra, amilyenre én szeretném. Így indult a garázskapu projekt. Igaz, először vasból akartam, de áttértem fára, könnyebb megmunkálás és könnyebb súly miatt főként.
Legnagyobb kihívás, hogy nincsenek otthon jó szerszámok, ezeket szerzem be szépen lassan, de még úgy, hogy csomó mindent vettem, hogy össze tudjam rakni, még így is max felénél se járhatok, mint amit mondtak árnak, ami azért számomra sok. Ráadásul így ki tudom használni azt az elszúrt garázstervezést is, ami nálunk van és oldalra nyíló garázskapu lesz, függőkapu, középen zsanérral megtörve :D
Legszebb, hogy a garázs alsó betonja se egyenes, hullámos végig, ez adja a legnagyobb fejtörést, mert még fektetve se tudok egyenesen ragasztani, hegeszteni :D
Azok a jó ismerős kőművesek.... Tőlük óvjon az ég :D
Ez az Einhell garancia! Én is csak azért vittem be személyesen, hogy megnézzek egy másik gépet náluk, de sajnos nem jött össze. Szerintem nyugodtan vedd meg, de remélem, hogy csak az enyém volt ilyen! Mellesleg nem hallottam más "klon" márkáról, aminek szervize lenne Magyarországon. Érdekes, hogy Németországban 3 év garancia van a piros Einhell gépekre!
Én attól tartok, hogy ez egy ilyen, mert biztos, hogy nem állítható! Max. azt tudom elképzelni, hogy elcsúszott a sablon a kivágásnál, vagy az öntvényen elfúrták a lyukat! De az is lehet, hogy mind ilyen, csak senki nem reklamált ezért! Gondoltam van valaki akinek ilyen gépe van! Már én is megnéznék egy ilyen gépet!
Ha tudnátok, hogy informatikában dolgozom, értékesítés :D
Mellette help desk is megy erősen. Mi is ezt látjuk, amit leírtok amúgy, a legtöbb helyre igaz. Kedvenc esetünk, hogy telepítsünk (feláras), de nem majd a rendszergazda megcsinálja. 2 nap eltelik, majd zokogva hív, hogy a fenébe kell telepíteni :D
majd minden nap van telefon, hogy ez és ez miért nem települ. Ez nem egyszerű eset viszont, mert nem tudjuk mit csinált az ügyfél, legál vagy nem legál rendszerrel van dolgunk, mert ugye telefonon minden legális :D oszt személyesen jön a black edition a képen :D
Már több alkalommal beszélek egy úrral, aki még csak nem is nálunk vette és elhajtották telepítéssel én meg segítek neki :)
Szal változó...
Egy biztos, hihetetlen sokan járnak vissza hozzánk, ami jelent valamit, hozzám mindenképp xd
Azt hiszem, ha a vásárlástól számított három napon belül beszarik az új termék, akkor kötelesek kicserélni, nem ítélhetnek mindjárt szervizre. Bár az, hogy megcsiszolgattad a szinterezést, hogy mozdulni tudjon az asztal, az szerintem nem használt igazán a projektnek. Így már nem orginal gyári állapot. Ha észreveszik, tagadj körömszakadtáig, nem te voltál. Ahol ilyen lógó asztallal kijöhet valami a gyárból, ott simán rájuk kenhető bármilyen gazemberség :-)
Én kétszer hívtam fel az Einhell szervizt, aztán úgy döntöttem, ha lehet, többet soha. A segítőkészség sajnos nem tartozik a munkaköri leírásba, úgy tűnik...
De ez nem azért van mert 1980 gipszkartonnal foglalkozol, hanem azért mert a T. Tulajdonos olcsón ilyen munkaerőt kap, aki nem sokkal okosabb mint egy cerkóf és ennyit tud.
Semmi, de semmi köze a te valós tudásodhoz a dolognak, ugyanúgy hülyének nézne engem is, aki semmit nem tud egyik hézagolóról sem.
A számtech meg ugye még speciálisabb eset bár ebben nem vagyok biztos, mert nem tudom, hogy a gipszkartonozás mennyit fejlődött 35 év alatt.
nem erről van szó. hanem hogy a konkrét kérdésben a vevő sokkal tájlkozottabb és hozzáértőbb (hiszen ezért vette meg a terméket) mint az eladó, az eladó a betanult folyamatábrán megy végig és abból indul ki hogy a vevőnek nincs igaza és nem is ért hozzá. bemegyek a boltba, és kérek gipszkarton hézagoló papírszalagot, mire ad üvegszálast. és közli hogy papírból ilyen nem létezik. miközben ott van a háta mögött a polcon. csak fingja nincs mi az, nem ért hozzá, nem is olvasott róla sosem. mégis engem néz hülyének, és ő akar nekem tanácsot adni hogy hogyan kell gipszkartont hézagolni.
Én közel sem olyan régóta, a gép amin most is írok bizonyos körök több havi kereset és még külön VGA sincs benne. Egy számtech boltban pl. VGA kártyával igenis hülyére tudnának venni, ha nem néznék utána, de még a gamer alaplapokkal kapcsolatban is csak hápogni tudnék...
Az hogy te már lyukkártyán is programoztál semmit nem jelent a mai számtech boltban és ezt pont neked is nagyon jól kellene tudnod, ha benne élsz.