Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Ezt honnan következtetted ki? Én ebből a szempontból utas vagyok, nekem segg mindegy, ki a járművezető munkáltatója. Ebből a szempontból nem tudom támogatni sem a belső szolgáltatói, sem a kiszervezett modellt. Laikus szemmel értem mindkettő szerepét a budapesti közlekedésben. Értem, hogy a BKV nem volt hitelképes, hogy vegyen 159 új Citarot. Nem hiszem el, hogy ezen nem lehetett volna segíteni, de minden esetre a VT állami és önkormányzati kezességvállalás nélkül szerzett forrást a buszokra. Aminek ára a magasan rögzített km díj, amire viszont már van önkormányzati kezesség :)
Naná, hogy támogatják ha ők is benne vannak. A kiflikanyarító már építgeti a karrierjét a Biokomnál. A vekés Dorner (Tarlós Habonya) adja nekik a tanácsokat. Ha lesz BKV sztrájk, nincs béremelés és jön a kiszervezés. Pécsen is ezt lebegtetik a Tüke soförjeinek. 276 milliót bukott eddig a Tüke a fonódó hálózatukon. Persze majd mindjárt jön a himihumi, hogy ez valójában nem is veszteség mert a pécsiek jól jártak.
Nem akarom a bamát védeni, de az ugye megvan, hogy tegnap nem a bamától linkelték a béna cikket, csak bendeguz nem tud olvasni? Elsőre én is benéztem, jóvanna :)
Alapjában véve igazat adok, de természetesen a Mecsekbuszos rendszert a VT-ARRIVA rendszerével kellene összehasonlítanod! Anno a Mecsekbusz kábé teljhatalmat kapott, míg a VT-ARRIVA Budapesten egy zsíros km pénzt kap, meg egy eléggé cizellált malus rendszert, magyarul a BKK ahol csak tudja, kötbérezi a szolgáltatást. Még azt sem mondom, hogy ugyanez a cél Pécsett, de ezt a két rendszert érdemes összehasonlítani, nem pedig a Mecsekbuszt a Mecsekbusszal.
A higgadt tud maradni és a leüti az két különböző dolog. A terhes nőt pofozó villamosvezetőt például ismerem személyesen is, mégis úgy gondolom, hogy a reakció érthető, de nem elfogadható. Egy facebookos reakciómban úgy fogalmaztam, hogy jogilag ugyanaz, ha az utas kurvaanyázza le a sofőrt, meg a sofőr az utast, mégis az utóbbi munkaszerződése fog megszűnni, nem az előbbié. Szóval egy hivatásos járművezetőnek nem dolga az önbíráskodás, az önbíráskodás pedig nem olyan elemi ösztön, mint a WC, vagy a bagó. A pofont természetesen többnyire megérdemlik, azonban ezt egyik cég sem vállalhatja fel!
Ez már vagy a hatodik verzió... Nekem mondjuk magas, hogy ha a sofőr hívta a mentőket és a rendőröket, miért akart volna elhajtani, bár ha megindult a família és az utasok is veszélyben voltak, akkor akár ez is érthető cselekedet.
Amúgy ha valóban a buszsofőr is ütötte meg először és a fejét az aszfalthoz verte (ahogy a pereputty állítja), akkor jó eséllyel már nem élne - ismerve őket. Azt is el tudom képzelni, hogy annyira volt agresszív vele, mint anno Szögi Lajos, vagy Marian Cozma a gyilkosaival...
De ha tényleg megütötte, azt sem tudnám teljes szívvel elítélni. Tegye fel a kezét, aki egy ilyen stresszes helyzetben, amikor egy szabálytalan részeg és feltehetően agresszív gyalogos miatt kockáztatja az utasai testi épségét, higgadt tud maradni.
A vidámsághoz még az is hozzájárul, hogy Budapestről 20:55-kor nem indul Pécs felé sebesvonat. (Sőt, máskor sem.) Pécs felé 20:55-kor személyvonat indul, egész pontosan Pusztaszabolcsra, abból viszont bajos lenne kihajolni meggyet dézsmálni, lévén NPV. Viszont ennek a vonatnak 70 perc a menettartama, annyi idő alatt meg még egy MIG-25-ös sem érne Dubai-ba, bár elég közel jutna hozzá. A többi stimmel, de legalábbis jól hangzik.:-))
Budapestről 20:55-kor Pécsre induló sebesvonat szinte percre pontosan annyi idő alatt teszi meg a két város közötti távot, mint a Budapest-Dubai között közlekedő repülőjárat. Annyi, hogy az Emirates utasai viszonylag ritkán szoktak útközben kihajolva friss meggyet dézsmálni, ha időnként belóg az ablakon egy-egy faág.
Amennyibe valóban ittas volt (várható volt...) nem kellett ütnie, más kérdés, hogy ezekhez gumikesztyűben sem...
A dobálózós a kis golyófejű, amelyik le szokta köpködni a szélvédőket is, gyanítom tudja azt is, hogy az elmúlt pár hétben hősök terén, meg meszesen kik dobálóztak... De az sem egyszer fordult elő már, hogy a családhoz tartozó erősen fiatal korú purdé ült a buszban az anyja/nővére ölében és közbe nemzetközi jelzéseket mutogatott kifelé. Ezek rendszeresen hátul szálnak fel, egy mákos kártyával nyóócan, teleszotyizzák a buszt, firkálnak, karcolnak stb, a sünök sem véletlenül találták meg rövid idő alatt, hiába a családi háttér a környéken.
egy buszon utazó ismerősöm viszont a bama verziót erősítette meg. a sofőr kiszállt és leütötte a gyalogost. utána még tovább is akart hajtani mikor bedobták az ablakot/ajtót.
A VDL-ek érkezésükkor is mozgó terráriumként funkcionáltak
Ide tényleg nem kell más, csak lovaskocsi (lehetőleg alacsonypadlós, de dobogó nélkül, de ne is döcögjön ha átmegy a csatornafedélen...) Tegnap 7900-as klíma hűt (!), de az össze budiablak nyitva. Pár nap alatt nem volt kedvem n+1-szer szólni/becsukni az összeset + magyarázni h mégis miért.