Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Nemrég még azt állítottad, hogy semmi közötök nincs hozzá, most pedig meg fogjátok akadályozni? Egy ptke tag a Tükénél menetrendi főelőadó, egy másik a Biokomnál (kukás) forgalomszervező. Nekem már van acélbetétes bakancsom ;-)
Arra én is kiváncsi leszek. Tény, hogy a város arcvesztés nélkül nem tud visszalépni egy ésszerű és megfizethető hálózathoz. Azért akarják a volánba olvasztani mert az állammal (és a sofőrök bércsökkentésével ahogy a volánoknál is történt) akarják finanszíroztatni a hatalmas veszteséget (eddig 276 millió) amit a ptke féle fonódó hálózat okoz. Két éves Credókban 200 000km van.
Úgy legyen.Viszont sztem annyi csuklós nem lesz,hogy minden most csuklós járatra jusson csuklós.Így pedig sűríteni kellene,amire kérdés,hogy lesz-e pénz(ha már a Volvokra is elég nehezen gyűlt össze,meg ugye le van írva a Bamán,hogy miért is úszott el további 10 db...).
Az MNY-901-et az FLZ-251-el, az FDC-182-őt a HXT-641-el, a GOW-294-et a KCK-042-el, az FHD-274-et a GBG-120-al, a KCR-990-et a HLD-872-el, a GBS-078-at a FEZ-887-el cserélném meg.
Ha rajtunk múlik, nem lesz kapacitás csökkentés, hiszen nem is lehet, hacsak vissza nem térünk egy korábbi stratégiához, ami már megannyiszor megbukott.
Végre más is észrevesz ilyen dolgokat(MNY-831-et én az IXW-195-el cserélném meg). ;)
A JOM-861 ilyen fordán tényleg kényszermegoldás,mivel most nem nagyon van gazda nélküli távolsági tartalék kocsi(meg ezeken a visszahelyköziesített vonalakon úgy tűnik,hogy idén már nem töri magát a DDKK,hogy megfelelően pótoljon:megy az,amit éppen akkor találnak a telepen).Sajnos meglátszik a járműparkon,hogy 2002-2013 között pár darabon kívül nem érkezett távolsági közlekedésre alkalmas kocsi.Viszont manapság már azért sokat javult a helyzet:most már azért sok helyen legalább a fordás kocsi megfelelő.
"A városvezetés ki van akadva milyen pénzügyi csapdába vitte bele őket a fonódó, arcvesztés nélkül nem tudnak jól kijönni belőle."
Kíváncsi leszek,hogy mit hoz az ősz.A rengeteg szóló miatt kapacitáscsökkenés biztos lesz-ha csak nem sűrítik be a járatokat-,ami már egyfajta ritkítás lesz.
Nem tudom, volt-e az utóbbi évtizedben olyan év, amikor a pécsi tömegközlekedés Volánnak/KK-nak való átadása ne szerepelt volna helyi firkászok fantáziáiban. Tavaly is el lett sütve, akkor is megmondta a minisztérium és a Volán is, hogy kizárt az átszervezés és a 2 év múlva esedékes liberalizáció miatt is.
Csak egy kis érdekesség. A korábban Budapest-Komló járatra beállított IBN-624 Mercedes busz, jelenleg a Budapest-Balatonfüred-Tihany vonalon közlekedik.