Hát, hogy működik e majd rendesen. Nyit e, ha érzékeli a kezem, vagy kell valamit átszerelni, programozni? Nekem akkor valószínűleg csak a belső szerkezet kellene.
Berakás elött és utána is mértem,direkt emiatt mértem meg pár nap mulva is,addig nem voltak visszatéve a fedelek,miután szépen beállt az érték visszaszereltem mindent,de mind a 4 ezt mutatta
Bőven több a mérési hiba, mint amennyit változik. 0,6 ohm-ot kellene mérned. Kicsit oxidált a gyertya érintkezője, vagy kicsit elmozdítod a tűt, már mást is mutat a műszer.
csak neked csak most megnéztem az uj árakat miután a kutyával kint voltunk gyakorolni a gyilkolást,gyere mert élesben is kell :)
motorárak komplett motor a benzinesek üza rendszer nélkül a képen,és a dizelek a kép alapján üza rendszerrel együtt,szoval melyiket olcsobb felujitani?
Én egy szóval nem mondtam soha, hogy a dízel nem jó!
Sőt, írtam, hogy MII-vel jöttem haza tavaly a németektől és a teljesítménye meggyőző. Azt is írtam, hogy újban simán beruháznék dízelre.
Kényes, bonyolult és drága.
Az, hogy itt szurkáljuk egymást fűnyíró mentéssel és döcös hibákkal, egy dolog :-)
Kamion egy kicsit azért más tészta. A legutóbbi járgányban, amit vezettem, 195 km. volt. (nem elírás, hazahoztam egy vadi újat Schwertbergből Kulcsra)
A cégnél általában 3-5 éves autók vannak, 400-600ekm közti futással, szervizelve amikor kell. Kereket sem kell cserélnem, a Continental szervizautója 3 órán belül bárhol ott van, ahol defektet kaptam.
Szóval szóbakerült a turbó probléma a kocsimnál. Utánanéztem a Borg Warner gyári turbónak, ha esetleg beszívom ezzel is. 2004-es 1.5 dCi-m van 74kW-os. A 5439 998 0027 számút találtam. Ez ugye jó? A Wizard Turbo-nál 217e pénz:
Ha az érzékelők rosszak, akkor turbónyomás érzékelőből és légtömegmérőből érdemes bontottat venni, vagy újat kell? Újan nem olcsók, ahogy láttam. UNIXban vannak ezek, mert most nem érem el az oldalt?