Keresés

Részletes keresés

Svatopluk Creative Commons License 2015.06.30 0 0 29641

Csak a hajmeresztő hozzászólásokat nem szabad elolvasni... :)

Előzmény: hory004 (29640)
hory004 Creative Commons License 2015.06.30 0 0 29640
Svatopluk Creative Commons License 2015.06.30 0 0 29639

Miért olyan biztos, hogy ezeket is fóliázni fogják? Ezek már nem bérelt kocsik lesznek...

Előzmény: JLW-470 (29638)
JLW-470 Creative Commons License 2015.06.29 0 0 29638

És akkor meddig bírják,ha reklámot is tesznek a buszra?Ha leszedik róla a reklámot,akkor utána nem kell majd mindjárt újrafóliázni őket?

Előzmény: trizs77 (29596)
AFC-658 Creative Commons License 2015.06.29 0 0 29637

Persze.

Előzmény: Salamon Norbi (29631)
hory004 Creative Commons License 2015.06.29 0 1 29636

Csókkirály :))

Előzmény: Tihanyi Zoltán (29635)
Tihanyi Zoltán Creative Commons License 2015.06.29 0 0 29635

Ma Abaliget felé a JOY-067 ment előttünk...

Majd került mögöénk

 

JLW-470 Creative Commons License 2015.06.29 0 0 29634

Újabb eset(most nem DDKK):http://babara.hu/2015/06/29/buszbaleset-baranyaban/#!

 

Tényleg,a pár évvel ezelőtti mánfai esetről azóta volt tárgyalás,kiderült ki volt a hibás?

 

Dante001 Creative Commons License 2015.06.29 0 0 29633

Vótmá? Pécs 3 havonta 97 millió 222 ezer forinttal fogja törleszteni a Volvokat.

 

http://gov.pecs.hu/static/tempPdf/05-5-127m1.pdf

JLW-470 Creative Commons License 2015.06.29 0 0 29632

Még ha az adat itthon nem is lenne titkos,akkor sem fogsz olyat találni,aki nyilvánosan leírja itt neked,mivel a Tükéseknek még régebben alá kellett írniuk titoktartásról papírokat.

Előzmény: trizs77 (29621)
Salamon Norbi Creative Commons License 2015.06.29 0 0 29631

A GBG-120 még mindig Nagykanizsára jár?

Salamon Norbi Creative Commons License 2015.06.29 0 0 29630

Ma az MPS-346 volt 16:30-kor az LUU-963 helyett Komló-Mánfa-Pécs járaton.

Irizar ranger Creative Commons License 2015.06.29 0 0 29629

"Itt pedig másik cikk, melynek az utolsó mondata felettébb meggondolandó :)"

Amint erre az EU lehetőséget ad. Tudomásom szerint jelenleg nem ad lehetőséget, de pár év (talán 2017-től?) múlva változhat a helyzet.

Előzmény: htibor (29620)
Irizar ranger Creative Commons License 2015.06.29 0 0 29628

A korral pedig haladni kell.

Előzmény: EKM-765 (29625)
EKM-765 Creative Commons License 2015.06.29 0 0 29627

Nem biztos, a szekereket sűrűn kellet rekonstruálni (lásd Finta László Uhri Imréről szóló könyvében), lovat tartani sem olcsó.

Előzmény: Svatopluk (29626)
Svatopluk Creative Commons License 2015.06.29 0 0 29626

Viszont ha szekerek járnának, azokra még a 200-as Ikarusoknál is kevesebbet kellene költeni...

Előzmény: EKM-765 (29625)
EKM-765 Creative Commons License 2015.06.29 0 0 29625

Állandóan azt hangoztatják a szolgáltató cégek hogy az öreg Ikarusoknak milyen drága a fenntartása és sokat esnek ki a forgalomból. Majd rájönnek hogy ezeknek még több, pénz nem lesz rá ezért sokat fognak kiesni a forgalomból.

 

------

 

Neked mindig vannak jó statisztikáid. Elértük már azt hogy több Volvo/Volvo alvázas busz jár útjainkon mint Ikarus/Ikarus karosszériás(EAG is)?

Előzmény: trizs77 (29621)
AFC-658 Creative Commons License 2015.06.29 0 0 29624

Nekem nincs róla infóm.Kérdezd Időutazót gondolom ő tudja.

Előzmény: trizs77 (29623)
trizs77 Creative Commons License 2015.06.29 0 0 29623

Mennyi volt a kinti karbantartás éves díja kocsinként ?

 

 

Előzmény: AFC-658 (29622)
AFC-658 Creative Commons License 2015.06.29 -1 1 29622

Veolina.

Előzmény: trizs77 (29621)
trizs77 Creative Commons License 2015.06.29 0 0 29621

Pécsen a Tükénél + a Városházán hány olyan ember ülhet most beosztásban aki elgondolkodott már és nyilvánosan (testületi ülésen) ki is mondta :

 

 - Ezek jó buszok de illene megtudni, hogy a kinti "aranykártya" színvonalú karbantartás mennyibe került kocsinként a Volvónak ?

 

Ugyanis az  rendben van, hogy a Veolina= kinti üzemeltető, kötött egy civilül  "aranykártyás"-nak nevezett rendelkezésre állási szerződést a szállítóval, esetünkben a Volvo-val.

 

Ezért a Veolina a Volvónak fizetett egy éves díjat.

Ez a díj tudható a flottára és tudható kocsira is.

Lehet, hogy rendszám szerint is tudható, de valószínűbb, hogy az éves teljes költség csak visszaosztható a kocsik darabszámával és így kijön egy kocsi/év euró díj.

 

Mennyi ez a kocsi/év díj euróban?

 

A Tükénél vagy a Városházán hány olyan ember van ma beosztásban akit érdekel ez, pedig a beszerzés ELŐTT, ez egy alfa adat kell, hogy legyen.

 

Ugyanis ez a díj. legyen a példánk kedvéért évi 10.000 euro, üzem és kenőanyag nélkül, csak növekedni fog, több lesz  a következő években, hisz ez a díj a kocsi 0-8 éves korára értendő.

Pécs városa viszont e kocsikat a 8-20 éves kora között kívánja használni.

 

Van e Pécs városának évi 10.000 eurója minden egyes kocsira, évente, javításra, karbantartásra, üzem- és kenőanyag nélkül?

 

Ki az Pécsen aki ennek utána számolt?

 

Odakint ez nem titkos, ez nyilvános információ.

Idehaza ?

 

 

 

 

htibor Creative Commons License 2015.06.28 0 0 29620

Az egy dolog, hogy valami beszerzés pályázat/EU-s forrásból történik, és nagyon kicsi az önrész, amit vállalni kell x db jármű beszerzéséhez. Ilyenkor örül mindenki.

 

A másik dolog, ha a megszokottól eltérő és magasabb színvonalú karbantartást és üzemeltetés szükséges az új flottához - vélhetően ugyanakkora keretből -, csak most még mindenki örömködik és senki nem gondol arra, hogy az üzemeltetés nem csak abból áll, hogy megtankoljuk a járműveket. (Biztos kiszámolták és képletezték és tervezték a számokat)

Miskolcon a 75 db CNG buszhoz a CNG kút beszerzése majdnem 500 millió forint.

 

Egyébként:

http://kaposvarmost.hu/hirek/kaposvari-hirek/2015/05/19/alairtak-a-szerzodest-az-uj-buszokrol_17189.html

 

Itt pedig másik cikk, melynek az utolsó mondata felettébb meggondolandó :)

http://www.vezess.hu/magazin/amikor_345_forintos_uzemanyag/38610/

Előzmény: bendeguz90 (29617)
hory004 Creative Commons License 2015.06.28 0 0 29619

Pletykaként azt is írták jól értesültek, hogy az elős adagból összes Volvo lerobbant útközben és nem jönnek. :)

 

Hű de gyorsan változnak a dolgok :)

Kifelé nem volt zökkenőmentes az út.

Előzmény: Svatopluk (29614)
Svatopluk Creative Commons License 2015.06.28 0 0 29618

Valóban, bár nem látok bele - és gondolom Te sem - hogy erre volt-e valami keretösszeg, vagy sem. Ha nem, akkor érthetetlen, miért csak Miskolc és Kaposvár tudott élni ezzel.

Előzmény: bendeguz90 (29617)
bendeguz90 Creative Commons License 2015.06.28 0 0 29617

Azt tudom, hogy a pécsi buszpark nem  csak 40 buszból áll, viszont az irány követhető lett volna. 

Előzmény: Svatopluk (29616)
Svatopluk Creative Commons License 2015.06.28 0 0 29616

Mondjuk pl. EU-s pályázattal, amivel Kaposvár le fogja tudni cserélni a buszparkját.

 

Kár, hogy Pécs buszparkja nem 40 kocsiból áll... :)

 

Az elektromos buszokról közgyűlési döntés van és tudtommal kiírták a közbeszerzést.

Előzmény: bendeguz90 (29615)
bendeguz90 Creative Commons License 2015.06.28 0 0 29615

" te mondjuk milyen megoldással cserélted volna le a járműparkot ebben a kutyaszorító helyzetben úgy, hogy az ne évtizedekre terhelje le és adósítsa el a várost?"

 

Mondjuk pl. EU-s pályázattal, amivel Kaposvár le fogja tudni cserélni a buszparkját. (Vagy már le is cserélte )(Mondjuk Pécs esetében is szóba kerültek az elektromos buszok, de az úgy tűnik, hogy csak kacsa volt)

 

 

"Borítékolom, ha most 120 új kocsi lenne, most éppen azért hőbörögnél, hogy mennyibe fog ez kerülni a zadófizetőknek."

 

Meg fogsz lepődni: Nem hőbörögnék. 

Előzmény: Svatopluk (29606)
Svatopluk Creative Commons License 2015.06.28 0 0 29614

Tavaly előtt aligha, mert tavaly született döntés az ügyben. :) Pletykaként azt is írták jól értesültek, hogy az elős adagból összes Volvo lerobbant útközben és nem jönnek. :)

Nem tudom, ki nem ellenjegyzett mit, pletykákra nem adok, főleg nem ebben az országban, viszont évekig abban reménykedni, hogy a NAV nem gondol egyet és nem adja el soha a még eladható Mercedeseket, elég nagy felelőtlenség lenne, és ha ez megtörténne, ugyanazok rugdosnák és dilettánsoznák a városvezetést, akik most kézzel-lábbal tiltakoznak a holland Volvók ellen.

Az ajtóképlet és a kevés csuklós kocsi valóban ellene, ellenben a végig tisztességesen szervizelt múlt, az azonos bezerzés és az, hogy 2/3-ában homogén lesz a járműpark, mindenképp mellette szól. Ez volt most eladó relatíve fiatalon és jó áron.

That's all Folks...

Előzmény: JLW-470 (29613)
JLW-470 Creative Commons License 2015.06.28 0 0 29613

A NAV-nak már tavaly vagy tavaly előtt el kellett volna árvereznie a buszokat,de látszik,hogy nem sürgős nekik(de eléggé tartja magát a pletyka,hogy a NAV tartozásról is Árki tehet/nem ellenjegyzett egy szükséges papírt/,szóval ha igaz,akkor rajta kellene behajtani ezt a sok /felesleges/ kiadást az elmúlt évekből...)

Előzmény: Svatopluk (29611)
JLW-470 Creative Commons License 2015.06.28 0 0 29612

Én a fokozatos cserének vagyok a híve(amire az elmúlt évek alapján lenne is lehetőség,csakhogy a városvezetés azt hiszi,hogy most megveszi ezeket és ezzel a közlekedéstől,mint gondtól,hosszú évekre megszabadult.Csakhogy relatíve olcsó az áruk a Volvoknak,viszont a többit majd az üzembehelyezésük után kell megfizetni,mint a VDL-eknél/ha tudnátok,hogy azokra is mennyit kellett még költeni.../).Egyébként nem lennék annyira a Volvok ellen,ha normális összetételben jönnének,nem 3 ajtósak lennének a csuklósok stb stb

Előzmény: Svatopluk (29603)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!