az nagyon jó lene mert éppen nekiáltam panelt rajzolni, de igy kihagyom az életeből.Ha nem okoz gondot és egyben feltennéd a teljes dokumentációt e vagy emailon elküldenéd sokat segítenél és nem csak rajtam.:PPP
Szia! BW50-hez ami van leirás ott az 501-es oldalon van egy ábra. A benyát csak simán odavezeti a tank visszamenő ágából, de elektronikusan a benyapumpára nem megy semmi. Nem kellene egy külön relével tápot adni a pumpának?
A kályha egy Toyota Dyna-ban van. 4 éve vettem, VW Sharanból származik. Én szereltem be, keringető természetesen van.
Az első két télen hibátlanul működött, tavaly ketdett hülyülni, akkor cseréltek levegőztető motort, de azt mondták, lehet, hogy vezérlőhibás. Ezután talán egy hónapig működött, azután bizonytalanná vált, hol ment, hol nem. Most amikor megpróbáltam indítani, nem indult a levegőmotor, ekkor kaptam a tanácsot Makhatostól, kössem át a testet. Ettől elindult kb 30 mp-ig úgy csinált, mintha minden rendben lenne, a kipuffogón is meleg levegő jött. Kb 6-8 indítás és megint semmi. Egy Webasto programóra vezérli, amivel nem tudok hibakódot olvasni, törölni. Most itt tartok. Mindenkinek köszönöm az eddigi segítséget.
Szia Balu!Köszönöm a választ! A kályha,egy 2000-es vitoban van,izzítót cseréltem,a szivattyú csak kefés volt,de okosan elvesztettük egy darabját.Ezért keresek másikat,szerintem is menne mással is,ha van érdekel!Most már le fogom szerelni aztán kipucolom az egészet.
Van egy eladó levegős (használt,de tőkéletes) Webasto 24V-os Air Top kályhám,minden tartózékával! Van még 2db vízes Webasto Termo Top TT - V, VW Touran,Passat volt.
A kályha túlmelegedéstől áll/állt le szerintem!? Így 50-es hibakód van benne valószínűleg,kiolvasás törlés és imádkozás,hogy a törlés után újra induljon!
Vízszivattyú van a körben?? Milyen autóban is van ez a 'hő(nem)sugárzó'??
Makhatos tanácsát megfogadva átkötöttem a testet direktre, forgott a motor 2 napig, bár a kályha 30 mp után leállt, de az újraindításkor forgott a motor. Most abba hagyta, nem csinál semmit.
A motor jó, ha adok neki áramot forog, a vezérlő a 2 lábon mérve 11,3 v feszültséget ad, de ha összedugom a csatlakozót, a motorhoz nem érkezik meg. A csatlakozót nem tudom mérni a zselétől, lehet, hogy az hibás?, vagy a vezérlő csap be!
Az gondoltam még, hogy esetleg letiltott a vezérlő a hibakódoktol?, ha igen tudom-e valahogy törölni?
A segítséget előre is köszönöm!
(Arra is gondoltam, ezt eladom alkatrésznek, és veszek egy másikat. De vajon ezek ilyen gyengék, vagy csak nekem nem volt szerencsém)
Egy parányi szoft az idözitésekkel, de a gépemről letöröltem, ujra nincs kedvem megirni de kiolvasom a pic-ből és akkor az is meglesz :) csak ne lenne annyira pici az a pic (SOT-23). Ha lesz egy kis idöm összegyüjtök mindent és egy csomagban felteszem valamelyik fájlmegosztóra. Az usb-ict is be kell konfigurálni, ahoz is megvan a progi meg minden.
Sziasztok! Lenne egy kérdésem 98'as Seat Alhambra D3W Z kályhája már can buszos? A vezérlő száma 5HB 007 705-14. A belsö csatija 14 pines de ebböl 4 üres. Ha jól emlékszem a régi csak 10 pines volt.
szia Balu tavaly beszéltünk párszor lenne pár kérdésem.Keresek éber hidronik 2 höz üza szivatyút és lenne 1 éber d1le kályhám ami csapágyas valszeg levegőmotor erre kéne nekem valami árajánlat köszi jó hétvégét