Köszi a segítséget mindenkinek! Fejlemény: miután a diag rész nem sikerült, gondoltam megpróbálom belobbantani. Kivettem az összes biztit, majd vissza, és belül rövidrezártam a nyári funkciót. Majd megnyomtam a gombot, és relé kattan! Tehát nem halt meg, nyári venti mód van. Ok, kikapcs, nyári mód széthúz, és bekapcs. Erre a motortérből halk venti, vagy milyen zaj. Majd kattogás, és egyszercsak vummm, belobbant :). Gyorsan lekapcs, és örül :). Holnap bekötöm a vízkörbe, meg a benzinkörbe. Az érdekes lesz, mert a vízcsövem is, meg a benzincső visszatérő ága is kisebb átmérőjű, mint a Webastoé. Erre valami ötlet?
En regebbit csinaltam, ott a benzinszelep (ugye itt nem pumpa van, hanem egy kis szelep van a tartalyban) meghajto resze volt halott. A webasto doksi alapjan szepen vegigmertem mindent (ott leirja, hogy mikor minek kene tortennie, idoben lebontva) majd visszakovettem, hogy a kis benzinszelepet nem vezerli. (ezen volt villogos diag, de sokra nem mentem vele, mivel a vezerlo azt hitte hogy o jol vezerli a szelepet, noha a valosagban nem igy volt)
Kiderült a kocsiba nem álló fűtés henem kieg. fűtés van. Thermo top V tipusú. Megtudtuk a Vw-től hogy a kályha 5 fok alatt, 69 fokos hűtővíz hőmérséklet alatt, ECO gomb nincs bekapcsolva, ill nem ég a tankolj lámpa akkor kell hogy elinduljon, persze a fütésre tekerve még gomb. Nos a külső hőméröt lejegeltük (14 fok volt ma). Minden más rendben volt de meg se nyikkant. Ötlet mivel és hogyan kéne folytatni? Esetleg 1 hozzáértő nem vállalná szerelését? Köszönöm
BW50, és ott a sárga diagcsati az óvális csatlakozó 2-es tüskéjén. Én meg megyek dokihoz, mert rosszul kötöttem az obd-re a drótot. Felcseréltem 2-t. Pedig többször megnéztem. Aztán mikor bontottam szét a egészet vettem észre. De most már abba se vagyok biztos. De az legalább biztos :). A lényeg, hogy fogtam egy másik kábelt, ez nem füstölt, stb, és szépen világít is rajta a led, meg minden, így rákötöttem a diagot is a kályhára. Nem füstölt semmi. Notira rátettem, de wtt nem lát semmit :(. Aztán lekaptam a kályha tetejéről a műanyagot, de az elektronikán nem látok semmi hibát. Belsejében van egy 4-es csati, ami fölött megy egy fém keresztbe.
Valaki tudna segíten diagnosztikában? Bp-n? Mikor/hol/mennyiért?
Ize, nem BW50-el jatszol? Korai BW50es kalyhakon nincs diag, 30000-es serial elott total semmi sincs 30000 utan van villogos diag (izzitoszalon). En diagcsatisat ebbol nemlattam, igaz 1995os volt a legutolso ami nalam jart. Ha nem BW50, akkor targytalan a dolog.
Ok, megvan. De vmi elmehetett a testtel, vagy a fűtés elektronikája halott, mert 4 test, majd 12v táp, és diagba bedugva az lm ic megint elfüstöl. Aztán lehet ha nem dugtam volna a diagba, akkor is... Próba 3 :). De előtte rámérek a diag csatira, mi a fene jön ki rajta.
sajnos ezt én nem tudom órám van csak vezetékkötegem nincs ha valaki kaposvár környékén tudna segiteni megköszönném sok fütés cuccom van + van két kájhám uj odadnám ha valaki segitene
szia balu érdeklödnék lenne 1 éber d1le levegős kályhám problémája hogy bug vagyis csapágyas a levegő motorja lenne e ehez alkatrészed és h mennyiért? esetleg munkadíjal együtt köszönöm jah és még kéne 1 árajánlat 1 éber hidronic 2 eshez üza pumpa ára.
szia ma próbálkoztam a kályhával megint de semmi kipróbáltam külön a vizszivatyúi a mtort üa pumpát lehuzott csatikba + - minden megy összedugom az elektronikával semmi annyi hogy a 4 esen egyedűl jön a + de egy idő után valami letilt áramtalanitás várakzás és megint csak 4 en jön áram 6 on nem és nem mozdul semmi pedig ez a cucc tényleg új áramfelvétel van 1-2n mert ha összedugom szikrázik egyet
Akkor valószinüleg hibás az elektronika? A golfomban pont ilyen üzemel most is, úgyhogy csak le kellet húzni a csatit és átdugni erre. De ez sajnos nem csinál semmit, pedig jó a gyertya és a hömérséklet jeladók is ugyan azt az értéket mutatják mint a másik kályhánál. Mi lehet a gond?