balu. tegnap este kamionos havertól kérdeztem webasto szerviz címet a közelembe, meg akartam mutatni a kályha viselkedését és nagy csodálkozásra beindult, szinte azonnal indultam haza így nem tudtam végigkísérni a fázisokat, ma reggel bekapcsoltam, indult kicsit furcsán, gyenge ventillátorfújás indult az üzemanyagszivattyú, de nem pörög föl, megyeget egy kicsit kb fél perc, aztán leáll a pumpa és elgyengül a ventilátor utána síri csend csak a vízszivattyú zümmög
Azt úgyis megérzed,hogy megy-e vagy sem,mert hidegekben nehezen lesz meleg a kocsiban!
Az autógyárak nem mondják,hogy hozzá kellene nyúlni,de tapasztalataim szerint minden 2-3-ik évben rá kellene azért nézni....
Állófűtés.....
Itt sok kérdés lenne a 'pontosabb' árhoz,keress privátban és utána nézek!
Ne pár ezer Ft-tal gondolkodj (tapasztalatom szerint tévesen azt hiszik,hogy csak kell egy száll vezeték és kész az állófűtés!?),50.000Ft-tól indulj,persze felfelé! :-))
Sziasztok! Van egy peugeot 806-osom amiben thermo top z/c-d kieg fűtés van ! Kell-e karbantartást végezni ezen illetve honnan tudom hogy normálisan működik vagy sem?? Egyszer volt olyan hogy páraszerű füst jött a motortérből miközben már állt a motor, lehet hogy valalmi meghibásodott benne ?? Egyébként mennyibe kerülne kb. állófütéssé alakitani ?? köszönöm a segitséget
Majd lemerem (egyik leirasa se irja), szerintem 3-4dl kozott lehet: 0.5kg/ora a fogyasztasa teljes uzemben, szoval 0.25kg/fel ora, az valahol 3.4dl korul van.
A kis tartalya eleg fel orara legalabb (maximalis fokozaton), az pedig gyorsan feltoltodik ha jar a motor. (nekem kb. 20s alatt telenyomja a visszafolyorol)
Nekem is olyan autóm van mint neked. Amikor jó volt a kályha egyáltalán nem füstölt. Elromlott a vízkeringtető szívattyú akkor túlmelegedés miatt letiltott majd szellőztetett és olyankor nem lehetett látni a füsttől. Érdemes lenne megnézetned valakivel mert tökéletlen az égés ami rengeteg koromhoz vezet és nem sokáig fog menni!
Állófűtéshez nem sok minden kell,párszál vezeték,egy kapcsoló,4 db dióda. Működése pedig úgy néz kihogy a kapcsolót bekapcsolod,gyújtás nélkül és beindul a kályha és a fűtésszabályozó paneled ahol szabályozol mindent.
Négy hónapja vettem egy Rover 75-öt, amiben szerencsémre volt egy Thermo Top C. Az első próbálkozásoknál kiderült, hogy valami nem stimmel vele, mint kiderült meghibásodott az elektronikája, ami nagyon úgy tűnik, hogy típushiba. Itt vannak a részletek a hibáról: http://www.the75andztclub.co.uk/forum/showthread.php?t=53896
Az elektronikát megjavíttattam és pár teszt erejéig úgy tűnt, hogy jó lesz, aztán egyszer csak vastag sűrű sötét füst jött belőle és le is kapcsolt kb. 11 perc múlva.
Már az első tesztek után koromfekete volt a kipufogó alatt a föld, ez normális?
Ma fogtam magam kiszereltem és kipucoltam, tekintélyes mennyiségű korom és egyéb égéstermék jött ki belőle. Összeszerelés után ugyanúgy eregette a szürkés füstöt, de nem olyan sűrűt.
Mennyire kell egy ilyen kályhának füstölni, ha minden ok?
Lehet olyan, hogy a ventilátor már nem tud annyi levegőt szállítani, mint amennyi kellene az égéshez?
Kb. 20 percig járattam és végig jól működött. Egyszer véletlenül befogtam a csövet, ahol a levegőt szívja és egyből kialudt a láng, sűrű fehér füstöt kezdett okádni, jó sokat, de nem sokkal később újra normálisan működött, tovább eregetve a szürkés füstöt.
Sajnos, se időzítő, se távirányító nem volt az autóhoz, de szerettem volna állófűtésként használni majd a télen. Ezt úgy oldottam meg, hogy vettem egy vezérlőegységet innen: http://ttelectronic.co.uk/75.html és vettem hozzá egy olcsó nagy hatótávolságú távirányítót az ebayről (momentary long range remote).