Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Köszi! Ezek szerint csomó mindent kihagytam hétfőn, lehet menni még egy kört. Nem tudom, hogy maradtak ki ezek, de lehet, hogy egyáltalán utcán se voltak.
A Plasma meg akkor most vajon hol lehet? Kétlem, hogy a szolnoki telepen.
a kék C19 urános, de azon sem lepődnék meg ha éppen Győrben lenne, a C12-ek meg majd megmondja aki tudja, de sztem egyik sem urános, így a Zsolnay-szobornál el lehet kapni őket.
Csak az egy szem 435-ös kapott fordát nyárra. :/
A plazma meg vissza a feladónak, amikor megjöttek a VH-k.
A héten úgy két évnyi várakozás után végre-valahára eljutottam Pécsre. Az ottani termésből egy kis ízelítő következzék - első körben főleg a helyi vasakra mentem rá, mert a helyközi váltás már megtörtént, itt viszont még lehet változás.
Nem követtem annyira figyelemmel ezt a topikot, és bár biztos volt erről szó, azért megkérdezem: hogyhogy zöldre csomagolták a mostanában érkezett kocsikat? Több színt visel magán a tükés flotta, mint a Szabolcs Volán. :D
És ha már itt vagyok: bár nem úgy indultam neki, hogy innen akkor nekem 100% kell, de ha már ilyen szép eredménnyel zártam első látogatásomat, akkor mégiscsak rákérdezek a hiányzó Credóimra. Szóval őket mely decentrumoknál lehet megtalálni? Már ha Pécsen vannak fix helyek.
Ikarusokat nem kérdezek, mert egész nap azzal az eggyel futottam össze, amit föl is tettem, egyáltalán azon csodálkozok, hogy Vágó úr még nem intézkedett. Viszont a Plasma megvan még? A fórumon viszonylag régi infókat találtam róla, és a hivatalos állománylistában sincs benne (bár bérelt, szóval lehet, csak ezért hiányzik onnét).
Időzített bomba lehet a 115 Volvoból lesz,mert olyan szerint,aki nemcsak képen látta őket,elég rendesen rozsdásodnak.És itt nem az lesz,mint a BKV-nál,hogy felújítják a munkába állás előtt a használt gépeket,hanem ablakcsere+festés/matricázás és irány az utca...
Nemsokára időszerű lenne valamilyen Ik búcsúztatót tartani.
Szegeden mondjuk azért nem ismeretlen a háromajtós csuklós: ld. a két 417-est, a két ex-athéni Volvot (ami most nem tudom, merre van, helyközizett is, de most épp mit csinál, nem tudom), ill. a hat darab gázos Citarot, ami meg eleve így érkezett.
Persze ezeket a 60/60Y (ezek ugye a Szőregre menő vonalak) és a 74 (a gyálaréti) szívta fel főként, és a kezdeti idők 417-esezését leszámítva a 10/20/71/72 (egy időben a 2-esen volt hétvégén Citaro) sosem kapott belőlük.
Itt mondjuk nem tudom, mi lesz, ha a 2-esre kiengedik őket.
Nahát, sokáig gondolkodtál ezen hogy rájöjj, hogyha valaki flottát üzemeltet belőle, jobban ért hozzá? A nógrádot meg hagyjuk, máshoz sem értenek, nem csak a genfiekhez. Kb most van ott a cég ahol a BKV a sötét idejében. Gányolás, retek, igénytelenség mindenhol.
Ezt olvastam a keltezése idején, de ha az előzményeit is elolvastad, láthattad, hogy ehhez kellett egy olyan BKV, ami most már 11 éve visz egy igen komoly Volvo-flottát.
Jelenleg a Dél-Dunántúlon 13 Volvo van a három megyében (5 Gemences + 5 7900-as + 3 genfi).
Rólunk (PTKE). Anno volt szó erről többször is, de a fonódó okozta súrlódás feledtette a tervet mindkét félnél. Mi is hanyagoltuk, de nyitva áll a kapu, bárki csatlakozhat, ha ilyen irányú törekvései vannak.
Attól még ugyanúgy nem szellőznek pár helyet kivéve.Ezeknek is egy előnyük van,hogy keveset fogyasztanak(de ugye nem is helyis kocsik),viszont legalább a karbantartásuk időigényes és aranyáron megy...
"Egyébként nehéz észérvekkel alátámasztani, hogy miért jobb egy kiskerekű Econell, aminek az árából majdnem 4 db. teljesértékű, full ap. megkímélt Volvó jön Pécsre."
Egyet tudnék mondani,ami miatt a Tükének inkább ezek tetszenének(mondjuk ekkor az utasok,mint nézőpont nem számítanának,de ezt már megszokhattuk):az pedig a fogyasztásuk.
Az a 25 időzített bomba igen jól teljesít most Budapesten. Meglepően jól.
Az Aabenraa-k is voltak valók valahova, csak éppenséggel a közelükbe nem mentek azoknak a vonalaknak. Mostanában rátévedtek a 101-esre, a 138-asra, oda pont jók. Azt pedig senki se várja, hogy sikeresnek minősítsenek egy háromtengelyes tesztet, amikor az erre nyilvánvalóan alkalmatlan 240E-n tesztelik a buszt mondjuk a 169E helyett (akkoriban a Volánbusz még képben sem volt).
Egyébként nehéz észérvekkel alátámasztani, hogy miért jobb egy kiskerekű Econell, aminek az árából majdnem 4 db. teljesértékű, full ap. megkímélt Volvó jön Pécsre.
Ilyenkor jön az érvelés a magyar munkahelyekkel meg a hazai alkatrészhányaddal. Igen ám, csak ha a termék nem exportképes, és nagyjából minden más alternatíva jobb, akkor sokra megyünk ezekkel az érvekkel...