Keresés

Részletes keresés

FOMA Creative Commons License 2015.07.23 0 0 29900
Előzmény: Salamon Norbi (29898)
trizs77 Creative Commons License 2015.07.23 0 1 29899

A vásárolt Volvok legnagyobb része teliablakos légkondi nélkül.

Van pár légkondis is.

Hollandiában nem nagy gond a teliablak, oda elég a tetőszellőző is.

 

Pécsen ez biztosan nem jó.

 

Nemrégiben a műszak készítetett egy műszaki becslést, mennyiért lehetne elhúzható ablakosra átalakíttatni forgalomba helyezés előtt a Volvokat.

 

Kb. 550.000-600.000 Ft.-/kocsi ár jött ki (mindennel) ami egy igen barátságos ár.

A város hallani sem akar erről, inkább PR módon, nyilatkozatokkal kívánják úgymond "kezelni" a hőség és levegőtlenség kérdését.

 

PR cégektől várnak megoldást az előre látható utaspanaszok lecserélésére.

Légkondi utólagos beszerelése (bár ebben kivételesen erős a magyar ipar) szóba se kerülhet.

 

Tehát légkondi nem lesz.

Ablakcsere nem lesz.

PR nyugtató mondatok vásárlása lesz.

 

-----------------

 

Amíg a városi buszoknál az elégtelen tetőszellőzőkben bíznak a város atyák, addig a városi személyautók mindegyike légkondícionált.

 

 

 

Előzmény: ego2 (29897)
Salamon Norbi Creative Commons License 2015.07.22 0 0 29898

Pécstől, Budapestig mennyi egy 90%-os buszjegy?

ego2 Creative Commons License 2015.07.22 0 0 29897

Nem nagyon zöldülnek azok a Volvók ott a szerviz udvarán . Kicsit lassan megy ez a beüzemelés :D

trizs77 Creative Commons License 2015.07.22 0 0 29896

Nagyon meleg van Pécsen ?

 

1./ Kirúgták azt a műszaki vezetőt aki a romokból próbálta újjáépíteni a helyi közlekedés műszaki hátterét?

Ok.

Joguk van hozzá.

 

-------------------------------

 

2./ Az új műszaki vezető az eddigi gumibeszállító lett ?

 

----------------------------

 

3./ A busz szerelőket kirúgják, majd másnaptól minimál béren visszaveszik ?

 

 

Tihanyi Zoltán Creative Commons License 2015.07.21 0 0 29895

Bizony sajnos

Előzmény: trizs77 (29893)
JLW-470 Creative Commons License 2015.07.21 0 0 29894

Legyegyszerűbb:mivel félkészként sárgák voltak,ezért a beszerzésükkor-a Citadellekhez hasonlóan-nem lettek átfestve(a többi meg,hogy kinek szánták stb, meg már a legenda körébe tartozik :D).

Előzmény: Svatopluk (29885)
trizs77 Creative Commons License 2015.07.21 0 0 29893

Sic transit gloria mundi

 

 

Előzmény: Tihanyi Zoltán (29892)
Tihanyi Zoltán Creative Commons License 2015.07.21 0 0 29892

Mai kapás :)

 

JLZ-135

Komló-Hhetény-Pécs járaton

Ivoa Creative Commons License 2015.07.20 0 0 29891

A legutóbbi széria, ami ma is tart, 2011-ben kezdődött. (Tudod, angolban ez a folyamatos befejezett jelen/Present Perfect Continuous, ami valamikor egy fix időben kezdődött, és kihatással van a jelenre. :DDD)

 

(nem a 2004-esre gondolok :P)

Előzmény: Dante001 (29890)
Dante001 Creative Commons License 2015.07.20 0 1 29890

2011-ben kezdődött, ne legyél már naív... :)

Előzmény: Ivoa (29889)
Ivoa Creative Commons License 2015.07.20 0 0 29889

A raktárra gyártós korszak 2011-ben kezdődött. Akkor több kivitelt kezdett el gyártani a Credo:

 

- nyolcat IC kivitelben Mátrás (vagy ugye Kaposos) színnel (2011)

- huszonhat Citadellt bilikéken (2012)

- tíz sárgát a Borsodnak (ami előtte fejezte be a légkondi nélküli EN9,5-ösök beszerzését). (2011)

- húsz sárga Econellt a Volánbusznak, sötétített üveggel. (2012)

- a többi lett ugye fehér.

 

A légkondi nélküli sárgákat a Borsod kaphatta volna, elvégre a VB-t leszámítva csak a Szabolcs volt, ami kitartott a sárga mellett. (illetve ugye a Zala pl. még sárgában kapta a két, túlszékezett EC11-esét 11 éve, ami ugye elkerült onnan az ÉNYKK létrejötte után)

 

Végül tényleg ez a fura "VB vesz magának és a vidéknek" konstrukció lett, ami engem meglepett a Credo <-> VB reláció korábbi állását tekintve, de azóta is folyamatosan pörög mindegyik Econell, rendszeresen látom mindegyik rendszámot az Árpád hídnál/a Mol-kútnál a Vágány utcában.

Előzmény: Törölt nick (29888)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.20 0 0 29888

Akkor mindegyik akkor érkezett Credo sárga lett volna. Egyébként valóban a Volánbusz vette őket a Pannon, Kapos, Vasi, Balaton és Bakony Volán részére.

Előzmény: Svatopluk (29885)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.20 0 0 29887

De.

Előzmény: tip-tronic (29886)
tip-tronic Creative Commons License 2015.07.20 0 0 29886

Nem azért lettek sárgák mert eredetileg a Borsodnak lett gyártva? 

Előzmény: Svatopluk (29885)
Svatopluk Creative Commons License 2015.07.20 0 0 29885

Ezek nem azok, amiket eredetileg nem is a DDKK vett, hanem a Volánbusz a DDKK nevében? Ezért is lettek sárgák, ha jól tudom.

Előzmény: JLW-470 (29883)
Salamon Norbi Creative Commons License 2015.07.20 0 0 29884

Az FLR-539 új, kék üléshuzatokat kapott.

JLW-470 Creative Commons License 2015.07.19 0 0 29883

Sztem ezeknél nem volt választási lehetőség,ezek még klíma nélkül készültek el a gyárudvarra.Az MNY-os EN-ekben is ugyanolyan nagy ablakok vannak.

Előzmény: Ivoa (29881)
JLW-470 Creative Commons License 2015.07.19 0 0 29882

Pedig régebben Keszthelyről az E95 helyett nem is ritkán jött egy klímás 250 vagy 256. :)

Előzmény: Kuvik76 (29878)
Ivoa Creative Commons License 2015.07.19 0 0 29881

Amúgy furcsának tartottam, hogy az MNL-973-979 szériát légkondi nélkül rendelték meg, míg a többit abban a beszerzésben meg azzal. Persze tudom, hogy arra nagy ablakokat szereltek, mondván, a Borsodnak készülnek, de már a gyárban rá lehetett volna szerelni őket.

 

(Szerintem amúgy a 10 db-os MNL/MNN sárga Credo EN12-szériából kellett volna a négy siófokit kivenni, mivel ott amúgyis hasznosabb lett volna a nyitható ablak. De mindegy.)

Előzmény: JLW-470 (29877)
HNF-500 Creative Commons License 2015.07.19 0 0 29880

Vagy 13, mert a tolnai duplát ér.

Előzmény: JLW-470 (29877)
Ivoa Creative Commons License 2015.07.19 0 0 29879

Szerintem teljesen felesleges azon gondolkodni, hogy vajon miért álltak ott.

 

Hangulatkeltésnek és rémhírterjesztésnek hívják azt, amit most írtál.

Előzmény: DEVIDOFF25 (29862)
Kuvik76 Creative Commons License 2015.07.19 0 0 29878

...én csak egy jó régi esetre emlékszem: az ELE-347 helyett jött Keszthelyről 256-os -ami már akkoriban is ritkaság volt a "Zalától" - a BSK-918 még szürke gúnyában...

Előzmény: JLW-470 (29873)
JLW-470 Creative Commons License 2015.07.19 0 0 29877

Ha 14 lesz,akkor abból kijön a 2 legfiatalabb még nem klímás Credok száma(LUU+MNL). :)

Pedig szegény GOW-292 még megkaphatná,a többinek meg már úgyis mindegy.

Előzmény: HNF-500 (29876)
HNF-500 Creative Commons License 2015.07.19 0 0 29876

Azok az E94/95 kocsik amin nincs klíma, nem is lesz. Fiatal kocsik kapnak klímát. A 15 db édes kevés, de ennyire van keret.Ezek nagyrészt baranyában landolnak.;) Illetve egy kocsi lehetséges tolnából is.

 

Előzmény: JLW-470 (29874)
hajduka95 Creative Commons License 2015.07.19 0 0 29875

Köszönöm, a legjobb hely Uránváros :)

 

Néhányszor előfordul, hogy a viszonylatnak nem megfelelő gépet küldenek, szerviz vagy különjárat miatt, vagy mert nincs más tartalék (rásegítőzni), Pécsen én is láttam E94-et Kanizsáról (GSZ-3xx, talán 338), meg is lepődtem, hogy mit keres ott. De még június elején a reggeli Keszthely-Pécs járatra küldtek egy városi-elővárosi kivitelű Ikarust (Pontosan már nem emlékszem, de mintha egy Ikarus 415 lett volna).

 

Szerencsére Egerszegről nem gyakoriak a JJT-604-hez hasonló alacsony és fix székezésű Setrák (vagy 2-es Ikarusok :D), így kényelmesebb a 3,5 órás út. Volt "szerencsém" hasonló gépekkel utazni, bár az igazsághoz hozzátartozik, hogy gyorsjáratokon fordultak elő.

JLW-470 Creative Commons License 2015.07.19 0 0 29874

Gondolom ezen program következtében már az LUU-965 is klímás lett. :)

Lehet mégis maradt még egy fordás Ik 200-as,mert mostanában szombatonként a sárga Man korábbi fordáján sokszor az ABF-504 jött Pécsre(mondjuk még a Man idejében is valamilyen okból hétvégére szinte mindig valamilyen öreg gép volt Man helyett,így azért biztosra nem mondanám a dolgot)

A JLW-475 sincs hosszabb ideje a KCK-083 mellett.

Előzmény: HNF-500 (29837)
JLW-470 Creative Commons License 2015.07.19 0 0 29873

Idén volt már ilyen 256 Pécsen tőletek. :)

De Kanizsáról sokszor jön alacsony háttámlás Setra vagy E94 is.

Előzmény: hajduka95 (29863)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.07.19 0 0 29872

Csak tessék! Jó fotóhelyszín az Uránváros. :D

Előzmény: hajduka95 (29871)
hajduka95 Creative Commons License 2015.07.19 0 0 29871

Egy linket, ha küldenél, megköszönném :)

Előzmény: lobbanórotor (29870)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!