A két Mobil1 különböző,a NL nem részecskeszűrős olaj,az ESP az részecskeszűrős.A Mobil1 PAO alapú,a 3000-es GroupeIII alapú.Molibdén,és bór adalékot mindhárom tartalmaz!
Köszönöm a választ!A CDI motoroknál más a tapasztalatom,1-2 liter/10000 km,haszonjárművekben.Az olajszínt nagyon fontos,mert a Merci elspórolta az olajnyomás jelzését.Kizárólag színtjelzőt alkalmaznak.
A dexox2-es minősítésű Castrol Edge Professional 5W30-at honnan lehetne beszerezni? A legtöbb olajwebáruházban a Magnatec 5W40 C3 kapható, de én jobban szeretném ezt az 5W30-as Edgét beletenni.(Opel Corsa 1.2 Z12XE) Már szét googléztam magam de nem találok. Igaz most valami van a google-val, mert a magyarországi találatokat nem adja be.
Ezekhez a motorokhoz már az IVECO eleve a Daily olajat fejlesztette ki.Az ajánlások ellentmondásosak.A lényeg,hogy az olajgyártók tudják a gyártói követelményt.Az 5W30-as gyárinak megfelelő olajjal sok gázolajat lehet spórolni.Az ENI olaja GroupeIII+.
maradva az F1A-F1C motoroknál, amelyekhez kezdetekben acea b3/b4 olajat ajánlottak az említett viszonylag magas TBN elvárással ( wr 5w-40 ), majd gong! és jó abba az s1 is (wr p.e. 5w-30 )
nem is lenne gond, ha nem mindig a motorra hivatkoznának
a részecskeszűrős gépek pedig külön kaland a Fiat ajánlásoknál.