Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Alapból az összes 260-asnak már rég kiskanállá kellett volna változnia.
Helyesen: Alapból az összes EC matchboxnak hamarosan kiskanállá kellene változnia.
---
Mai Orfű, BPT-420, valahogy kellemesebb volt az út, pedig kb 20 álló utassal mentünk. Másodrészen meg összesen a Rét u, Megyeri u, Mecsek áruháznál felszálló kb 25 fő...
Nekem az egész mentalitás nem tetszik. Értem, hogy Komló mostoha gyerek a cég szemében, de ez kicsit olyan, mintha egy lyukas ruhát akarnák odaadni valakinek.
"Visszatérő probléma, hogy az 1999-es beszerzésű, 20 db Mercedes autóbuszban, a fűtésrendszerben lévő elzárócsap meghibásodik. Az elzáró szerkezet hibájaként a baloldalon található hátsó radiátorokban kering a meleg levegő, ezt azt utasok úgy érzékelik, mintha a járműben működne a fűtőberendezés. Fontos hangsúlyozni, hogy a hiba észleléséhez a jelenleg is uralkodó extrém meleg, valamint a jármű folyamatos üzemi terhelése szükséges, melyből adódóan a hiba észlelése csak járatvégzés közben lehetséges."
Ha csak abban a 20-ban lenne így...Én inkább azt mondanám,hogy az összes Merciben ez van+400-asok+genfi Volvok
Egyébként Budapesten vagy Szegeden is a Volvokon tapasztaltam ugyanezt,sztem a mi szép,új buszaink sem lesznek ez alól kivételek(azért titkon remélem,hogy mégse lesz igazam).
Csak annyit írnék, hogy a trizs által emlegetett zseniális műszaki vezető dolga lett volna a VDL-ek szellőzésének megoldása is és mindenki emlékszik, hogy sikerült ez. Amikor tudom, hogy ki fognak rúgni, én is azt mondanám, hogy hatszázé menne az ablakcsere... A nyugdíjas klub nagyon jól informált lett hirtelen, szerintem találkozott néhány olyan emberrel, aki szintén túlságosan ráér mostanában.
A Volvóktól persze nagyon félek. De ami itt össze lett hordva, az elég egyoldalú. A PR a város részéről nem lesz elég, annyi bizonyos.
Én ebben nem nagyon bíznék(amikor sokszor arra sincs pénz,hogy a meglevő kocsik klímáját feltöltsék gázzal...meg a VDL-eknél is fel sem merült,hogy erősebb klímát tegyenek rájuk,hanem csak az ablakcsere).Ez nem Budapest,itt a klíma csak a busszal járó olyan kiegészítő,amire semennyit sem szeretnének költeni és még a fogyasztást is növeli.
Amíg megvannak a régi gépek,addig nincs gond,mert azokból átszerelnek mindent,ami mozdítható(még ha nem is illenek össze).Látnátok a VDL-ek belsejét...De most legalább a múltkori tűzeset miatt nemcsak a buszok utasterét tisztítják,hogy nehogy rövid időn belül megint legyen egy tűz.
Felvetődött, hogy mivel ez egy teljesen új típus, és nem hármat vettek hanem sokat, a fapapucsok földjén feleslegessé vált oktatási anyagokat:
- tablók,
- ábrák,
- leírások,
- üzemeltetési utasítások,
- karbantartási utasítások,
- stb.
hozzák el.
Áááááá, nem kell az! .................válaszolta a húst nyereg alatt puhító........................:-((
Nem a magyar hozzá nem értő kérte, könyörögte ki, mondván nektek már úgy sem kell (tényleg nem kell) a szélmalmok fia próbálta ránk tukmálni (ingyen) de nekünk nem kellett.
....................:-((
Minek is ?
Hisz egy igazi, ungarische szittya az ilyet fejből tuggya!
Teszek 1000 Ft.-t (kisnyugdíjas tét), hogy két éven belül kiírnak egy tendert Pécsen, amiben a száztizen busz magyar nyelvű karbantartási/üzemeltetési utasítás elkészítése lesz a tét.
Sőőőt !
Kettőezer = 2000 Ft.-t (egyszer élünk) teszek arra is, hogy ezt a tendert egy városházi ifjonc, sógora, szomszédja, unokaöccse, ángya fogja megnyerni.
Az északi sarkvidéken koptatom az aszfaltot. A sarkkörön túl 600 km-re. Itt sincsenek nyitható ablakok. Egy-egy melegebb napon állandóan panaszkodnak az utasok a melegre. Ha eléri a 25 fokot a hőmérséklet, ami errefelé igen ritka, már én is alig bírom. Többnyire félig a fülkeablakon kilógva teljesítem a szolgálatot. Jobb nem is tudni mit élnek át az utasok a motorsátor körül. Talán a pokol tüzét. Európa idiótizmusa a nyithatatlan ablak.
Azért ha kicsit többet lennék otthon elgondolkodnék egy kártérítési peren, ugyanis ebben az esetben sérülnek az utasok egészséges környezethez való jogai. Esélye nincs Tükének az ellenkezőjét bizonyítani.