Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Ahogy látom,a vasútállomás-felújításánál a 3. határidőt sem sikerült tartani...
A helyén már nincs,gondolom elvitték a MÉH-be:
Rendszám: GSM-306 Gyártmány: IKARUS Típus: E 99 Szin: FEHÉR A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
KUA-453 is fehér lett.Pár csere(szeptemberben meglátjuk,hogy végleges-e):
Péntek délután előztem meg két szólót (3917, 3918) és két csuklóst (5838, 5857) az alakuló pécsi Volvo-kontingensből a 76-os úton, a Balatonszentgyörgy és a 7-es út közötti kapaszkodósávos szakaszon. Olyan jól húztak hegynek felfele a leendő buszaitok, hogy kétségbe is estem: véget ér a kapaszkodósáv, amire leelőzöm mind a négyet... :D De nem volt gond: hiába egy Nissan Micra az autóm, azért 1.4-es motorral jól húz. :D
Tanulság: soha rosszabb beszerzést, ha ezek országúton így mennek. Nem aprózták el a sebességváltó kérdését a megrendelésnél, mint általában a magyar piacos városi buszoknál...
Nevezzük inkább reklámnak a Credo részéről, bár nem hiszem hogy sok olyan döntést hozó ember utazott volna akinek beleszólása lenne máshol (külföldön) a rendelésekbe...
Tök mindegy. Ha csökkentett járatszámú, tanszünetes időszakokban nem megy el az ember fia szabira, akkor majd muszáj lesz decemberben, mert átvinni nem igazán lehet következő évre és értelme sincs. Aki meg vezet fizetett szabi alatt, az asszisztál a jelenlegi munkaügyi helyzethez.
Elég ostobán fogalmazták meg de benne van a lényeg. Jelentkezik mondjuk tíz ember. Abból ötöt már az elején kiszór a pszihológus mert alkalmatlan. Marad öt akiből kettő elvérzik a képzésen. Marad három akiből egy a vonalismereten vagy a próbavezetésen kibukik. Kettő elkezd dolgozni akiből az egyik az első hónap után elmegy mert ezt nem gondolta volna ennyi pénzért. A tény az, hogy aki tud és akar dolgozni az már elment külföldre vagy jobb helyre.
Ki kap a volánnál "AKÁR" 140 000-t jelentkezzen. Arról miért nem beszél, hogy Mohácson lakást bérelnek a kaposvárról áthelyezett söfőröknek mert akkora a létszámhiány? Méghogy a helyzet nem súlyos. Majd fölébrednek ezek is mint a Wáberer. Éhbérért nem lesz rabszolgád itthon olyan szakmában amivel külföldön percek alatt el lehet helyezkedni akár nyelvtudás nélkül is 1600 euróért. Nyelvtudással akár 2000 eurót is lehet keresni. Kikpézel sofőröket? Danke sher, üzenik a német buszos cégek...............
Ma lerobbant a 16:10-es 1-es busz, Komlón. A Pécs-Hhetény-Komló elvitt egy pár, utast, a többit a mentesítő busz 16:55 körül. 19:40-kor 5-nek az FKB-553 volt.