Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
2.2. A 40. és 41. számú vasútvonalak, PusztaszabolcsDombóvárKaposvárGyékényes szakasza rekonstrukciója. 2.3. A 30. számú vasútvonal, SzabadbattyánLepsénySiófokKeszthely szakasz rekonstrukciója.
3.27. A 36. számú vasútvonal, FonyódKaposvár szakasz korszerűsítése.
Inkább valami ukrán vagy orosz csodagép kéne, mert a Magelys még pont passzolna is a flottába, tehát nem jó. Német, svéd, francia cuccokkal rogyásig az ország, kínai szemét, lengyel kacat is van bőven, legyen valami kuriózum. :P
Persze, össze-vissza és teljesen logikátlanul vásárolgassanak össze mindenféle gépészetet, igaz? A dél-dunántúli Volánokra azért ez nem feltétlenül vallott az utóbbi 15 évben.
És tudod Te, mennyibe kerül egy S517HD? Komolyan, mintha a DDKK valami nyereségorientált turisztikai vállalkozás lenne, akik ki sem fogynak a különjárati megrendelésekből... Meg egyáltalán, minek kéne a pécsi üzemnek háromtengelyű turistabusz? Mire? Milyen feladatra?
Hasraütésre én is tudok olyanokat mondani, hogy de jó is lenne mondjuk 13 darab öööööö, mi is... igen, például Irisbus Magelys, mert miért ne. Meg mert az még úgyse volt.
Neked is külön el kell magyarázni, hogy a buszüzemeltetés nem azt jelenti, hogy gyártmánykatalógusokat forgatva csak úgy kiválogatunk különböző busztípusokat véletlenszerűen meghatározott darabszámokban, hogy aztán a megrendelésnél úgy verjük Állam bácsi farkával a csalánt, mintha nem létezne semmilyen hallgatólagos megegyezés a buszbeszerzésekre fordítható közpénz minél gazdaságosabb felhasználásáról?
Na, pontosan ez az, hogy amikor 3-4 milliárd forintokból vesznek credokat (én nekem kimondottan tetszenek a credok), akkor az ilyen GUP-k helyett vehetnének 3-4 setra 517HD-t és a 3 GUP meg mehetne a GBG-120, KCK-041, GOW-293 helyére, a többi pénzből meg lehetne venni pár Volvo 8900-at, és ezekkel ki lehetne váltani a 260-okat.
Megcsinálni meg lehetne,de nem lenne olcsó(sajnos az előző vezetés nagyon beleszart a buszpark állapotába).Egy ideje pletykálták már a végét,és most, 1,5 év állás után gondolom nem véletlenül lett kivonva a forgalomból.
Úgy kell vadászni az embereket, hogy elmenjenek értük, és már inkább ülnének cretyóra, mint a berobbanni szeptember elsején a Volvókkal, így is annyi pozitív tapasztalat van az ex-hollandokkal...
De legalább a 7900-asokban van extraként Niagara vízesés is, ma az egyiket ki be tologatták a pécsváradi úti Volvo szerviz mosójába.