Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
A 2H-val nem lenne probléma alapvetően, csak így hogy menetrendileg 1 perccel a 4-es előtt megy semmi értelme. A 2-es és 2A ütemezését kellett volna megcserélni ebben az időszakban és akkor a két 4-es között menne fel a 2H akkor jobb lenne. Nem lett volna nagy feladat és mindenki jól járt volna... Én szóltam...
Én mondtam hülyeség kivenni ezeket a megállókat semmit nem nyernek vele... Hát a megtelik az túlzás, max akkor szállnak fel többen ha előbb ér oda mint a falujáró.
Hűűű már úgy izgulok :D :D :D Pár nap és megint a Szecskán sorakozik majd a sok ÚJ buszunk :D Egy - két politikai üszővel a fedélzetén. Ez kell a népnek : színház (y)
Májusig használtam a 4-est, a reggeli csúcsban befelé 7 előtt, hazafelé meg 15 körül. Addig bezzeg nem volt rajta csuklós, amíg buszoztam, szerintem direkt figyeltek.:-)) Viszont, ha lesz rajta csuklós délután, akkor asszonypajtás valszeg vissza fog szokni a buszra szeptembertől.
A 4-esen az év többi részében is szoktam csuklóst látni, természetesen nem csúcsidőben, hanem akkor, amikor egyébként nincs rá szükség. Tesztelni még nem lenne sok értelme, mert a nyár szabadságolási időszak még éppen most ér véget a héten, az iskola pedig majd csak jövő kedden kezdődik.
Vasárnap estére 19 óra tájban láttam és utána is a 2-es járatok már csak szólóban közlekedtek. A 4-es viszont éppenhogy csuklósban, és a munkaszüneti nap pénteken délelőtt is csuklós volt. Tesztelik, hogy válik, majd be a szólósítás, avagy fordult a kocka és a 4-esnek már nagyobb az utasforgalma, mint a 2-esnek?
Szerintem arra gondol, hogy valaki korábban írta, hogy azokba a buszokban, ahol nincs az üléssorok fölé vezetett légcsatorna, nem lehet utólag klímát szerelni.
Ez mondjuk eddig is tudvalevő volt, hogy nem így van. :)