Tudtommal D3WZ-ből is volt nvoltéhány típushoz/márkához való. Van amelyiket lehet, van amelyiket nem tudod az autó komputere nélkül elindítani. Ha még megy is, kell hozzá külön víz keringető és annak vezérlését is meg kell oldani..
Hidronic d3wz kályha rajzán nem egésszen értem, melyik szálon kell hogy az inuláshoz áramot adjak?
A fix 30-31oké,a 15 gyujtási áram,a d+ meg ugye a töltés kontroll szál.Van még 2db zöld a üa.szivattyúnak,egy meg kwp2000 jelöléssel(diag?)Mást nem ír a rajz.Akkor melyikről indul?Mert nem indul.Vagy nem jó rajzot találtam.
A keringető szivattyúnak nem jut vezeték, nem az elektronika kapcsolja?
Szétszedtem,motorja,izzítógyertyája jó.
hőérzékelőkkön(piros és a kék vezetésesen is) 12,5kohm-ot mértem.
Ha elegendő az utasteret fűteni, tökéletes megoldás. Kisebb elektromos áram felhasználás miatt (csak a kályha) jóval tovább tudsz fűteni mint a vizessel (kályha+keringető+beltérventi).
Meglehet hogy leszívja valami bár ez még az első ilyen eset volt de akkor is fura. Ez ami benne van most aku a másik verdámbol került át (akucserés támadás) alig mult egy éves. A generátorra rámértünk az 14.2-14.5 el tölt terhelve sem ment lentébb 13.5 nél. Mindegy ma úgyis be kell hogy vontassam majd ránézek . KÖSZI
Én kb 8 éve a B omegámmal este beálltam az udvarra tökéletes akkuval, reggel meg se moccant az indító. Fél napig töltöttem ugyanúgy semmi. Vettem új akkut és minden rendben, évekig semmi baja.
Persze a te esetedben, lehet, hogy valami leszívja az akkudat vagy nincs rendes töltésed.
Nagyon szépen köszönöm az infót. még a mai napon kiderítem mert sajnos be kell állnom megint a műhelyünkbe. Hallottatok már olyat hogy egy direkt feltöltött aku 48 óra alatt lemerül? Kiakadtam. Mégegyszer köszönöm szépen
valószínűleg gyári kiegészítő fűtés. ..itt a remek alkalom, a napokban lesz bőven mínusz, reggel beindítod, vársz egy pár percet és hallgatózol a kályhánál hogy megy-e. Ha nem, egy opel diagon keresztül meg kellene kérdezni hogy mi a baja.
Elvileg valahol 5 fok környékén/alatt kapcsolja be automatikusan egy hőkapcsoló vagy a komputer, ha hideg a motor.
Ezt lehet, hogy inkább egy opel omegás fórumon kéne megkérdezned, hogy álló- vagy kiegészítő fűtés. Én is ugyanígy jártam, kerestem a távirányítót azt írták, hogy kiegészítő fűtés. Persze vannak itt nagyon jól hozzáértők, de lehet, hogy tipusra nem ismerik pontosan az omegát.
Sziasztok. Először is üdvözlök mindenkit én mint új belépő. Lenne egy hatalmas kérdésem. Mint "új" Opel Omega C X20DTH tulajdonos az autó átnézése és szervizelése közben vettem észre hogy ebben a tipusban állófűtés ( EBERSAPCHER ) van (jól eldugva a jobb elejében a ködlámpa mögött). Nekiálltam keresni esetleges vezérlő egységet de nem találtam :-( . Hogy és milyen módon üzemeltethető ez az egység . Vizes állófűtésről van szó, be van kötve, a kis üzemanyag pumpát is megtaláltam ami ellátja, minden elektromos csatlakozó a helyen, de hogy hogyan lehet működtetni azt nem tudom.
Kereskedőtöl vettem, de még a eladólapon sem volt feltüntetve. Ha valaki le tudná írni annak nagyon örülnék . :-) Előre is köszönöm!
Budapest környékén nem tud valaki jó kályhaszerelőt? Vw Touranban a kieg. fűtés nem akar működni. Nem tud valaki valami jó megoldást állóűtésre átalakításához, vagy a mostanit valahogy életre kelteni? Köszönöm.
Bár legutóbb amikor TT-V kazánnal volt dolgom, egyáltalán nem volt hozzá szervízháttér, sem alkatrész -ez azóta esetleg változhatott- bár Én nem hiszek benne..
Mivel az egyes típusok CAN-Bus rendszerű kommunikációi nem igazán kompatibilisek egymással (mondjuk merciben nem megy a VW kályha és fordítva), ezért Én azt javaslom csak VW kályhát vegyél hozzá, azzal fog csak kommunikálni az autód.
Ami jó hír hogy másik kályhát viszonylag olcsón kapsz, mivel ezt gyakorlatilag más kocsihoz nem igazán használják, 1-2 bontóban már láttam sorakozni a polcon..