Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

grandegabo Creative Commons License 2012.02.04 0 0 6110

Van ilyen izzítógyertyás gyári megoldás de ennek brutális az áramfogyasztása.

Előzmény: JAMIE222 (6109)
JAMIE222 Creative Commons License 2012.02.04 0 0 6109

Létezik olyan elektromos kiegészítő motorfűtés, amely akksiról (is) megy, nem csak hálózati áramról?Például pótakksiról?Vagy ez a barkácsoló területe?

grandegabo Creative Commons License 2012.02.03 0 0 6108

Tudtommal D3WZ-ből is volt nvoltéhány típushoz/márkához való. Van amelyiket lehet, van amelyiket nem tudod az autó komputere nélkül elindítani. Ha még megy is, kell hozzá külön víz keringető és annak vezérlését is meg kell oldani..

Előzmény: vezeték (6106)
Szkupi85 Creative Commons License 2012.02.03 0 0 6107

Szia nagyon szépen köszönöm a rajzot .

Előzmény: vezeték (6106)
vezeték Creative Commons License 2012.02.03 0 0 6106

Valahogyan mégis működhet autó nélkül is:

több ilyen film is van.

 

Kapcsolási rajz ez lenne elvileg...

www.kotikone.fi/~y614733/opel_vectra_d3wz.pdf

 

 

 

Szkupi85 Creative Commons License 2012.02.03 0 0 6105

Szia nekem az Omegában van ez a tipus de én is azon lennék hogy álló ne kiegészítő fűtés legyen belőle. Honnan sikerült keríteni bekötési rajzot?

 

Előzmény: vezeték (6104)
vezeték Creative Commons License 2012.02.03 0 0 6104

Szia!

Valamilyen opelből bontották ki.Univerzális vezérlőelektronikát kell beszerezni, vagy van remény hogy elindul?

Előzmény: grandegabo (6103)
grandegabo Creative Commons License 2012.02.03 0 0 6103
..mivel "zuheizer", csak a motorral együtt működik eredetileg.
Előzmény: grandegabo (6102)
grandegabo Creative Commons License 2012.02.03 0 0 6102
Milyen gyártmányba való eredetileg..? keringetöt az ekektronika nem igazán tud meghajtani.
Előzmény: vezeték (6101)
vezeték Creative Commons License 2012.02.03 0 0 6101

Sziasztok!

Hidronic d3wz kályha rajzán nem egésszen értem, melyik szálon kell hogy az inuláshoz áramot adjak?

A fix 30-31oké,a 15 gyujtási áram,a d+ meg ugye a töltés kontroll szál.Van még 2db zöld a üa.szivattyúnak,egy meg kwp2000 jelöléssel(diag?)Mást nem ír a rajz.Akkor melyikről indul?Mert nem indul.Vagy nem jó rajzot találtam.

A keringető szivattyúnak nem jut vezeték, nem az elektronika kapcsolja?

Szétszedtem,motorja,izzítógyertyája jó.

hőérzékelőkkön(piros és a kék vezetésesen is) 12,5kohm-ot mértem.

lángőr 1kohm

Jók lehetnek ezek az érékek?

Vezérlő elektronika hibára gyanakszom.

Pompiere Creative Commons License 2012.02.02 0 0 6100

Az Opel fórumban éppen most taglalják a témát. #8889-es hozzászólás.

 

Előzmény: berci 2 (6096)
grandegabo Creative Commons License 2012.02.02 0 0 6099
Nem nehéz de a szakszerűség nagyon fontos, pl. hogy nehogy máglyát csinálj a kocsidból. Árat passzolom.
Előzmény: berci 2 (6098)
berci 2 Creative Commons License 2012.02.02 0 0 6098

mibe kerül egy ilyen készülék ??????????? nehéz beszerelni ?

grandegabo Creative Commons License 2012.02.02 0 0 6097

Ha elegendő az utasteret fűteni, tökéletes megoldás. Kisebb elektromos áram felhasználás miatt (csak a kályha) jóval tovább tudsz fűteni mint a vizessel (kályha+keringető+beltérventi).

Előzmény: berci 2 (6096)
berci 2 Creative Commons License 2012.02.02 0 0 6096

Sziasztok ! Mi a véleményetek a levegő befúvásos állófűtésről ? Egy Nissan serénába szeretném beszereltetni . . Köszi a válaszokat .

95xf Creative Commons License 2012.02.02 0 0 6095

A B2 (vagy B facelift) diesel Omega gyárilag kiegészítő fűtéssel szerelt, elég ritka az állófűtéses kivitel (utólag kivitelezhető kieg-esből).

Kb 5C0 alatt kapcsol be, de az akku mögötti dobozban lévő elektronika hőmérséklete függvényében.

Valószínűleg már nem működik benne, lejárt 2003tól a 8 év amíg tuti nem hibásodik meg:(

Ha nehezen párátlanítasz, lassanmelegszik vagy pályán viszahül, akkor 90%, hogy nem működik.

 

Az fura, hogy nem a jobb toronynál van, elvileg ott a helye

Előzmény: Szkupi85 (6086)
Szkupi85 Creative Commons License 2012.02.02 0 0 6094

Meglehet hogy leszívja valami bár ez még az első ilyen eset volt de akkor is fura. Ez ami benne van most aku a másik verdámbol került át (akucserés támadás) alig mult egy éves. A generátorra rámértünk az 14.2-14.5 el tölt terhelve sem ment lentébb 13.5 nél. Mindegy ma úgyis be kell hogy vontassam majd ránézek . KÖSZI

 

Előzmény: bt74 (6093)
bt74 Creative Commons License 2012.02.02 0 0 6093

Én kb 8 éve a B omegámmal este beálltam az udvarra tökéletes akkuval, reggel meg se moccant az indító. Fél napig töltöttem ugyanúgy semmi. Vettem új akkut és minden rendben, évekig semmi baja.

Persze a te esetedben, lehet, hogy valami leszívja az akkudat vagy nincs rendes töltésed.

 

Előzmény: Szkupi85 (6091)
Szkupi85 Creative Commons License 2012.02.02 0 0 6092

Nagyon szépen köszönöm utánajárok.

Előzmény: grandegabo (6088)
Szkupi85 Creative Commons License 2012.02.02 0 0 6091

Nagyon szépen köszönöm az infót. még a mai napon kiderítem mert sajnos be kell állnom megint a műhelyünkbe. Hallottatok már olyat hogy egy direkt feltöltött aku 48 óra alatt lemerül? Kiakadtam. Mégegyszer köszönöm szépen

 

Előzmény: bt74 (6087)
balu.maci104 Creative Commons License 2012.02.02 0 0 6090

A  "zuheizer" ill. "standheizung" felírat egyezen meg.....,de ez sem igazán feltétel!

A VW-csoportos TT-V kályhák általában felcserélhetök egymással!

Én raktam már Touran-ba Q7-es kályhát is. Egy párat javítottam már...,de nem vagyok Pest környéki...:-)

balu

Előzmény: klm111 (6081)
balu.maci104 Creative Commons License 2012.02.02 0 0 6089

Szia!

Megvan még? Mi a vége a csatival együtt??

Előzmény: omega túrós (6075)
grandegabo Creative Commons License 2012.02.01 0 0 6088

valószínűleg gyári kiegészítő fűtés. ..itt a remek alkalom, a napokban lesz bőven mínusz, reggel beindítod, vársz egy pár percet és hallgatózol a kályhánál hogy megy-e. Ha nem, egy opel diagon keresztül meg kellene kérdezni hogy mi a baja.

Elvileg valahol 5 fok környékén/alatt kapcsolja be automatikusan egy hőkapcsoló vagy a komputer, ha hideg a motor.

Előzmény: Szkupi85 (6086)
bt74 Creative Commons License 2012.02.01 0 0 6087

Ezt lehet, hogy inkább egy opel omegás fórumon kéne megkérdezned, hogy álló- vagy kiegészítő fűtés. Én is ugyanígy jártam, kerestem a távirányítót azt írták, hogy kiegészítő fűtés. Persze vannak itt nagyon jól hozzáértők, de lehet, hogy tipusra nem ismerik pontosan az omegát.

Előzmény: Szkupi85 (6086)
Szkupi85 Creative Commons License 2012.02.01 0 0 6086

Sziasztok. Először is üdvözlök mindenkit én mint új belépő. Lenne egy hatalmas kérdésem. Mint "új" Opel Omega C X20DTH tulajdonos az autó átnézése és szervizelése közben vettem észre hogy ebben a tipusban állófűtés ( EBERSAPCHER ) van (jól eldugva a jobb elejében a ködlámpa mögött). Nekiálltam keresni esetleges vezérlő egységet de nem találtam :-( . Hogy és milyen módon üzemeltethető ez az egység . Vizes állófűtésről van szó, be van kötve, a kis üzemanyag pumpát is megtaláltam ami ellátja, minden elektromos csatlakozó a helyen, de hogy hogyan lehet működtetni azt nem tudom.

Kereskedőtöl vettem, de még a eladólapon sem volt feltüntetve. Ha valaki le tudná írni annak nagyon örülnék . :-)  Előre is köszönöm!

 

DAFMAXX Creative Commons License 2012.01.31 0 0 6085

Tudna nekem valaki adni Eberspacher D4W SC-hez magyar bekötési útmutatót?

(dafmax@freemail.hu)

Előre is köszönöm!

csabais Creative Commons License 2012.01.30 0 0 6084
Előzmény: WvTájfun (6083)
WvTájfun Creative Commons License 2012.01.30 0 0 6083

Sziasztok! 

 

Budapest környékén nem tud valaki jó kályhaszerelőt? Vw Touranban a kieg. fűtés nem akar működni.  Nem tud valaki valami jó megoldást állóűtésre átalakításához, vagy a mostanit valahogy életre kelteni? Köszönöm. 

grandegabo Creative Commons License 2012.01.23 0 0 6082

Bár legutóbb amikor TT-V kazánnal volt dolgom, egyáltalán nem volt hozzá szervízháttér, sem alkatrész -ez azóta esetleg változhatott- bár Én nem hiszek benne..

Mivel az egyes típusok CAN-Bus rendszerű kommunikációi nem igazán kompatibilisek egymással (mondjuk merciben nem megy a VW kályha és fordítva), ezért Én azt javaslom csak VW kályhát vegyél hozzá, azzal fog csak kommunikálni az autód.

Ami jó hír hogy másik kályhát viszonylag olcsón kapsz, mivel ezt gyakorlatilag más kocsihoz nem igazán használják, 1-2 bontóban már láttam sorakozni a polcon..

Előzmény: klm111 (6081)
klm111 Creative Commons License 2012.01.23 0 0 6081

Üdv mindenkinek.

 

Segitségre lenne szükségem.

VW Turan 2.0 Diessel (2003 évjárat) Webasto kisegitő fütéssel kapcsolatban.

Az autóban Thermo Top-V kazán van beépitve. (sajnos elromlott)

A kérdésem az lenne,bármelyik TT-V kazán jó-e bele,vagy minden számnak azonosnak kell lenni ami az etiket cimkén szerepel?

(1K0 818 065L)

Ha jól tudom ez CAN/BUS-os kályha.

Illetve az lenne a kérdésem,hogy lehet e javitani vagy csak cserével oldható meg.

 

Előre is köszönök minden segitséget.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!