Keresés

Részletes keresés

Quattroman Creative Commons License 2015.04.15 0 0 263688

(esetleg rakassak rá rendszámot és úgy már lehet rá kötni?)

 

ez szerinted csak úgy működik hogy rakatsz rá egy rendszámot?

Előzmény: -Smiley- (263682)
Quattroman Creative Commons License 2015.04.15 0 0 263687

kinyitod egy másik kulccsal:)

Előzmény: lac2107 (263686)
lac2107 Creative Commons License 2015.04.15 0 0 263686

Hello!

Honda Dio Af 27 sisaktartóba bezáródott a kulcs. Hogyan tudnám kiszedni? Köszi

 

tcaoe Creative Commons License 2015.04.14 0 0 263685

Nem, de nem baj.:P

Lassan mondom: a 25-ösökkel semmit sem csinálsz. Nem veszel olyat és kész. A többin 17,5-ös karburátor van.

Namost a szűkítő rézlemezt nem veszed ki, ha még megvan, mert az nem szűkítő, hanem gázlengés-csillapító. Az jó 10 lóerőig is, fölötte nem kell.

Olvastad az EGÜ oldalán, aztán ennyi. Igazuk van, ide ilyenek jönnek, mert ezek a segédmotorok. Aki ötvenessel nyolcvanat akar menni, az vegyen olasz változatot.

 

Amit ajánlottál, az mind nagy lutri itt nálunk. Azoknak a 99,5%-a szar, mert mindenki azt hiszi, hogy ért hozzájuk. Ennek megfelelő az állomány is. És itt nem érv, hogy akkor csak egy főtengely, meg egy henger kell, mivel az injektorosokban meg pont ezek nem szoktak tönkremenni. Más kérés, hogy egyiket sem lehet normálisan átalakítani porlasztósra, blokkot kell cserélni, vagy egy blokk áráért normális átalakítókat venni.

Az, hogy nem értettek hozzá, nem jelent mást, csak hogy nem értettek hozzá.

Én ugyan nem vezettem félre, te ajánlottál olyanokat, amikkel jó eséllyel megszívja, egyszerűen, mert öregek és mert Magyarországon vannak.

 

Előzmény: bohrer (263684)
bohrer Creative Commons License 2015.04.14 0 0 263684

Nem KYMCO blokkos, nézd meg hanem Keeway.  Nekem is Kymco van tudom miről beszélek, a KYMCO az jó a Keeway egy fos. De ez kétütemű és Keeway, a 4 ütemű 125-ös Malaguti Ciakba teszmek Kymco blokkot többek között. A Levegős PIGI-nél, igen jól tudod, a porlasztó 12mm torokátmérőjű, azzal mit csinálsz hogy lesz 17mm-es ???? Nem a szívócsonk hanem az egész porlasztó öntvény szűkebb. A 17-es is folytva van ott kiveszed a szűkítő rézlemezt a bemenetről, és nyitva lesz, meg a variátorból a távtartógyűrűt stb. Olyan  levegős NRG-t láttam ami gyári volt szalonból vették, próbálgatta a tulaj herélgetni, de csak nem ment. Őszinte volt a tulaj, így nem is vettem meg, ugyanazt írta mint az EGÜ motors oldalán, sőt motorkereskedő és szervizes haver is mondta ezt a hengercsatorna eltolás dolgot. Ennyien nem tévednek. Az Injektoros meg nagy lutri, bolond aki belevág. Volt olyan haver aki ezt vett, de a gatyáját ráköltötte  mégis szervízből hazafelé már szar volt a moci, tréleren gödöllőről haza, hibakódkiolvasás pesten, utána sokadjára átalakították porlasztósra kisebb vagyonért és úgy nagynehezen eladta, de soha többet injektorosat.

Ismeretlenül is próbálok jó tanácsot adni a srácnak, ne vezessük félre.

Előzmény: tcaoe (263683)
tcaoe Creative Commons License 2015.04.14 0 0 263683

Akarod mondani Kymco, ami tajvani.

A Keeway az tényleg fos, a Kymco meg a legkevésbé sem az. Főleg, hogy most már alkatrész is van hozzá. Ezek a blokkok simán elmennek annyit, mint a régiek.

 

 

"A gyári kivitel folytott, itt kisebb a porlasztó  légtorok átmérője, a hengerben el vannak tolva a csatornák, a kipufogó katalizátoros, folytott."

 

Egy dolog, hogy fojtott, de a másik, hogy ez csak a 25 km/h-s változatnál van így, a többin normál henger van, a fojtások szakszerű eltávolítása után azok jól mennek, ez meg összesen egy főfúvókába, egy szívócsonkba és egy súbertűbe kerül, nem kell a fél világot kicserélni.

 

Ha ezekből talál egyetlen jót is, akkor lehet, de akkor vehet akár injektorosat is, ugyanannyi esélye van, hogy jó legyen.

Előzmény: bohrer (263681)
-Smiley- Creative Commons License 2015.04.14 0 0 263682

Sziasztok!
Van egy céges 50 ccm-es robogó, amit hétvégente magáncélból használhatok.
Erre szeretnék Cascot kötni mivel olyan környéken lakom, ahonnan előszeretettel lopják a motorokat.
Viszont 4 biztosítót kérdeztem, egyik biztosító sem köt robogóra cascot, vagy rendszámos nagy motorra lehet kötni vagy kerékpárra, de robogóra nincs rá lehetőség.

Ti tudtok ajánlani valami megoldást lopáskárra, van létezik 50 ccm alatti, rendszám nélküli robogóra Casco?
(esetleg rakassak rá rendszámot és úgy már lehet rá kötni?)
köszi

bohrer Creative Commons License 2015.04.14 0 0 263681

EMBER !!!! Juuujjj jjuuujj juuujjj jaj jajj jajj !!!!

 

Az a Malaguti már nem MINARELLI blokkos hanem Keeway  blokkos, nem tudom mikortól volt a váltás talán 2009 vagy előtte.

 

Malagutiból csakis vizes Minarellit, a Keeway az kínai fos, sajnos beleteszik már a Benellibe is. Zsákutca, drágán szart, persze már kihajtották a belét, ezek 1/3-át sem mennek el mint a régiek.

 

Na a másik csoda  a levegős Piaggió NRG amit 100E Ft-ból alakítasz át használhatóvá. A gyári kivitel folytott, itt kisebb a porlasztó  légtorok átmérője, a hengerben el vannak tolva a csatornák, a kipufogó katalizátoros, folytott. Ezeket ha cseréled máris van egy klassz motorod ami úgy megy mint a vizes folytás kivétel után.

 

http://www.egumotors.hu/tuning-rovat/nrg-power.html    Hidd el az otthoni folytáskivétel után sem megy 65-nél többet.

 

Még jó hogy kérdeztél és nem ugrottál bele. Meg az injektoros Ditech apriliákat is kerüld, Aprilia legyen porlasztós berúgókaros, a Ditechen nincs berúgókar, vagy PIaggio NRG DD vizest de abból is csak a porlasztóst, nehogy Purejet legyen. a Peugeot speedfigt-et is  kerüld.

 

Vagy régebbi Malaguti F12-F15, Aprilia SR de csak Minarelli, vagy Yamaha Aerox, de ott is aranyáron mérik a kiherélt szarokat is. 

Előzmény: sulep (263673)
Quattroman Creative Commons License 2015.04.14 0 0 263680

nem biztos hogy rossz a tűszelep de a folyamatos terhelésre átereszt kicsit. ezért kellett a hagyományos benzincsapokat zárni leállítás után.

üzemközben lényegében folyamatosan nyitott tűszeleppel jár a moci tehát nem jön ki a karbi oldalán üza, bár a fogyasztást növelheti

Előzmény: lapar (263679)
lapar Creative Commons License 2015.04.14 0 0 263679

Quattro!

"azért mert a szar benzincsap nem csak akkor volt nyitva mikor jár a motor. ennek következményeként túlfojt a karburátor."

Ezt azért nem nagyon értem, mert ha az úszó tüszelep jó, akkor nem kéne folyni neki.

Vagy valamit én tudok rosszul?

Persze attól ki kell cserélni, ha nem zár, de normál üzemben ezt észre sem vesszük, nem?

Előzmény: Quattroman (263636)
lapar Creative Commons License 2015.04.14 0 0 263678

visszatérve kicsit, a szervizes témához:

Ha  azt mondja a szerviz, hogy szétszedtük, kitisztítottuk a karbit is, akkor most mindenki elégedett lenne, pedig az sem egy tisztességes eljárás.

Előzmény: RegosBendeguzABecsuletes (263670)
Quattroman Creative Commons License 2015.04.14 0 0 263677

miért lenne különbség a vizes és a levegős sebessége közt?

 

nekem a vizes NRG simán megy majdnem 100-at is.

 

csekkold le azt a kilométerórát GPS-el, meg fogsz lepődni.

a majdnem száz lesz vagy nyolcvan....

Előzmény: sulep (263676)
sulep Creative Commons License 2015.04.14 0 0 263676

Köszönöm a segítséget. Azért kérdeztem csak, mert sokaktól hallottam olyat, hogy a levegős kevésbé megy. pl csak 70 a max míg nekem a vizes NRG simán megy majdnem 100-at is pedig csak egy sportkipufogó van rajt semmi extra. Amúgy láttam egy vizes Malaguti F15 firefoxot is ami tetszene. Ezek mind Yamaha motorral vannak ha jól láttam? Vagy az újabbak ebből is kínaiak már?

Előzmény: etniez (263675)
etniez Creative Commons License 2015.04.14 0 0 263675

Olasz ötvenes, nagy különbség nincs a vizes és a levegős között. Nekem is volt NRG DD-m, mentem levegőssel is... a hátszelet jobban megérzed.

Előzmény: sulep (263673)
etniez Creative Commons License 2015.04.14 0 0 263674

Az levegős, oldalt látszik a kényszerléghűtés ventilátora. 

Előzmény: sulep (263673)
sulep Creative Commons License 2015.04.13 0 0 263673

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek. Testvéremnek szeretnék vásárolni egy robogót és kinéztem egy 2010-es Malaguti F12-es típust. A hírdetésben a képek alapján a digitális műszerfalon láttam egy vízhőfokjelzést(bal alsó sarokban, mellette a jobb oldalon pedig a tank digitálsi jelzése van), pedig a tulaj azt mondta, hogy levegős a motor. A kérdésem az volna, hogy ezek szerint a levegősnél is van ilyen hőfokvisszajelzés vagy rosszul tudja a tulaj hogy milyen hűtésű a motor amit vett.  Neten nemigen találtam ilyen képeket a műszerfalról.

Vagy rosszul látom a kép alapján? Amúgy véleményetek szerint megérné ez a motor? Mennyire jó a malaguti? Nekem eddig Aprilia meg Piaggio NRG Power DD volt illetve van most is vizes kivitelben és nagyon jól is megy.

 

http://www.jofogas.hu/veszprem/Malaguti_F12_25477686.htm?cg=2040&max_price=330001&min_price=70000&rs=22&p=25595005,1428778178&o=5&ca=1_a&w=119

TOM Creative Commons License 2015.04.13 0 0 263672

Sziasztok,

 


van egy eladó Honda CBR125R nálunk.2008-as, 14xxx km, nemdohányzó, keveset futott női sofőrtől, Mo-i első tulaj.Fehér-fekete.12,000-nél volt utoljára szervizelve, Honda Dreamnél szervizeltetett, ott is vett
Fogyasztása szinte nem is mérhető (az utóbbi 1,5 éveben, mivel itt állt nálunk fedett, száraz helyen.)
pont ilyen (DE NEM EZ), a 7en vizsgáztatom.

 

https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_125_r_bizomanyos-8015445


Üdv,KToM

RegosBendeguzABecsuletes Creative Commons License 2015.04.12 0 0 263671

Hááát, én azt, hogy pár héten belül ott lifeg a csövön a szorítóbilincs, nem nevezném jónak (és nem azért lifeg, mert nem rávaló :)). Ezek szerint téged ez nem zavarna? 

 

Amúgy valóban le kell engedni az üzemanyagot a tankból a szereléshez, ez plusz 5 perc, amíg lecsorog, és egy kanna+cső.

Előzmény: Quattroman (263669)
RegosBendeguzABecsuletes Creative Commons License 2015.04.12 0 0 263670

Na akkor vázolom :)

 

Ügyfél megérkezik, illően köszön, robogót megmutat, felvázolja a problémát. Szaki ránéz, kapásból rávágja: karbi szétszedés, tűszelep csere, 8-10 körül kijön mindennel együtt. Ügyfél elfogadja, motor otthagy. Másnap ügyfél visszamegy, fizet, örül, elmegy, élvezi a szelet-napot-sebességet (nemröhög, ez is megy azért 70-et! :)) Karbihoz nem nyúltak, ezt a srác is mondta.

 

Annyiban "hibás" vagyok, hogy első motorom, első szervíztapasztalat, ergo nem igazán ismertem a dörgést. 

Előzmény: Roadkill (263666)
Quattroman Creative Commons License 2015.04.12 0 0 263669

visszajutottunk oda hogy a motorod jó lett, működik de Te az összeget sokallod.

ugorjunk ......

Előzmény: RegosBendeguzABecsuletes (263668)
RegosBendeguzABecsuletes Creative Commons License 2015.04.12 0 0 263668

Egyszer már szedtem szét, úgy, hogy életemben először csináltam ilyet --> kb. fél óra volt szétszedni és újra összerakni, rárakva a bilincseket. Egy kisebb burkolati elem van, amit két csavar tart, azt leszedve hozzá lehet könnyedén férni. Egész biztos nem foglalkoztak vele 1,5-2 órát. :) 

 

Az összegben benne volt az alkatrész, de új bilincseket nem raktak rá, mivel előtte vettem rá én újakat, tehát alkatrész szintjén csak a benzincsapot adták. 

Előzmény: Quattroman (263663)
Quattroman Creative Commons License 2015.04.12 0 0 263667

és a Libertynél nem kell leüríteni a tankot üzacsap cseréhez?

honnan tudjuk hogy nem vették le a karbit elsőre tűszelepet ellenőrizni?

ha a hatos üzacsőre a gazdi feltett egy krumpli Awab bilincset aminek a spanolója nagyobb mint a cső átmérő akkor azt nem csoda hogy nem húzták jól meg...

 

lényeg hogy osztani kéne néhánnyal az elmondottakat

Előzmény: tcaoe (263664)
Roadkill Creative Commons License 2015.04.12 0 0 263666

"Helyes megoldás: kedves ügyfél, más volt a hiba, így csak 5000 forint munkadíjat kérünk, mert egy óra alatt kész lett a tervezett 3-al szemben."

Nem, a helyes megfejtés az úgy néz ki, hogy kész a motor és 5 ezer forintot kérek.

Érdekes, hogy ilyenkor mindenkinek eszébe jut már, hogy a munkaóra meg alkatrész után fizetünk.

De akkor amikor odavitte egy ismeretlen eredetű hibával akkor miért is kért árat előre?:) Miért nem az óradíjukat kérdezte, ha az után akar fizetni?

Innentől ez elég ingoványos, hogy pontosan hogyan is volt az a beszélgetés és ki-hogyan értelmezte.

Előzmény: GARFIELD (263660)
tcaoe Creative Commons License 2015.04.12 0 0 263665

Nem nagyon, de le tud jönni, tekintve, hogy a másik vége egy rezgő izéhez van kötve, amit motornak hívnak. A rezgésekkel meg tudunk akár csavarokat is szállítani, egy csövet is le tudnak szedni, csak legyen idejük rá. Rég elhagyták volna a gyárak a bilincseket, ha nem kellenének.

Előzmény: GARFIELD (263661)
tcaoe Creative Commons License 2015.04.12 0 0 263664

Liberty. Ha nem szedte ki belőle 10 percen belül a csapot, akkor nem kellene szerelnie. A 10 perc is csak akkor van, ha befelé néz a bilincs és keresgélnie kell egy rövid csavarhúzót, amúgy kettő. Utána felrakni két perc.

Előzmény: Quattroman (263663)
Quattroman Creative Commons License 2015.04.12 0 0 263663

nem emlékszem milyen járgány, de a benzincsap cseréhez valószínűleg ugyanúgy le kell bontani a burkolatokat, tankot leüríteni, stb....

ja és az összegben szerintem benne volt az alkatrész is ami közel a fele.

1,5-2 óra munkáért már nem is sok 5-6 ezer.

Előzmény: GARFIELD (263660)
GARFIELD Creative Commons License 2015.04.12 0 0 263662

Nekem azért van gyakorlatom, de autókban. Nagyon nem ez a szakmám, de 25 éve vettem egy daciat, és akkor megtanultam :) azóta volvokat vettem, meg rönyó traficot meg espacét. De muszájból cseréltem már az utcán is vezérműszíjfeszítőt az utcán, mert nem ment az autó.... nagy ügy...

Motorjavításban még nem volt tapasztalatom, de egy szelepállítás nem okoz problémát azért. Mielőtt szétkaptam a karburátort utána olvastam, hogy mi az tulajdonképp.

Előzmény: RegosBendeguzABecsuletes (263633)
GARFIELD Creative Commons License 2015.04.12 0 0 263661

Nem ugrál le az a cső. Elmégy a homasitába, vételezel megfelelő méretű csövet (gumit, és nem átlátszót!!!), kicseréled. Nem nagyon kell oda bilincs...

Előzmény: RegosBendeguzABecsuletes (263648)
GARFIELD Creative Commons License 2015.04.12 0 0 263660

Azért a karburátort levennni általában minimum fél-egy óra. Ha már le van véve, akkor ki is kell takarítani, megnézni az úszószintet, kipucolni ahol csak lehet. Visszarakni, összeszerelni még fél - egy óra. Min 2-3 óra munka.

Benzincsap csere nem összemérhető ezzel.

Helyes megoldás: kedves ügyfél, más volt a hiba, így csak 5000 forint munkadíjat kérünk, mert egy óra alatt kész lett a tervezett 3-al szemben.

Ennyi az elvárás. Egy benzincsap csere miatt elkérni ugyanannyit mint a karburátor szerelés, az valóban problémás.

Előzmény: Quattroman (263652)
GARFIELD Creative Commons License 2015.04.12 0 0 263659

Ja amikor elküldtem, akkor már láttam, hogy nem jól írtam. De hát a zenés múlt, nem múlt el :)

Előzmény: Quattroman (263635)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!