Keresés

Részletes keresés

bendeguz90 Creative Commons License 2015.10.07 0 0 30418
lobbanórotor Creative Commons License 2015.10.07 0 0 30417

1. A HHM nem kockarendszám, ha viszont mégis kockában láttad, akkor az egyedileg lett olyanra legyártva, kérelemnek megfelelően. A JHZ már volt 2004-ben is, de Baranyában a JLZ/JOB valószínűleg beelőzte, így maradjunk annyiban, hogy valószínűleg 2005 utáni. 

2. Az UTB úgynevezett "páros motorméret" rendszám, tehát elől és hátul is kisméretű. Csak néhány kombináció ilyen (most épp az UZB megy) és csak Pesten lehet igényelni, különben pedig a meglévő normál rendszám kérelemnek megfelelő, kisméretűvé való újragyártásával állítható elő motorméretű rendszám (ez a gyakoribb). Amerikai és/vagy veterán autókon látni ilyet többnyire, traktoron én speciel még nem láttam, de ettől függetlenül szabályos. 

Előzmény: JLW-470 (30416)
JLW-470 Creative Commons License 2015.10.07 0 0 30416

Lenne két off kérdésem(bár igaz,ezek a gépek is közlekednek az utakon is :D):

 

1, A HHM és a JHZ kockarendszámok melyik évben kerülhettek itt Baranyában kiadásra?

2, Meg láttam egy traktoron UTB-s kockarendszámot.Ez valamilyen egyedi rendszám vagy normális(erre is érdekelne egy esetleges kiadás) kiadás? 

Előzmény: lobbanórotor (30396)
hory004 Creative Commons License 2015.10.07 0 0 30415
Na, kiprobaltam: Rendben megvarjak egymást, mivel mindenki 3-6 percet késik. cserében vannak finomsagok pl cct-582 @ 32.
Előzmény: hory004 (30414)
hory004 Creative Commons License 2015.10.07 0 0 30414
hehe, nem nyert :p
A: Ágoston tér ~ Tettye
B: Palosok ~ Fopalya (oda 31)
C: Fopalya ~ Palosok (vissza 31)
Előzmény: JLW-470 (30413)
JLW-470 Creative Commons License 2015.10.06 0 0 30413

http://www.tukebusz.hu/tartalmak/Teljes_utzar_a_Magaslati_uton

Itt a 33B. :D

 

Múltkor láttam az egyik EC12-n,hogy ilyen hivatalos "térmegfigyelő rendszer" működik az utasterében.Ilyen lesz a többi buszon is?

FOMA Creative Commons License 2015.10.03 0 0 30412

Most így utólag visszagondolva, az utaspanaszok nagy többségében érdemi vizsgálat nélkül, sablonválaszok szoktak menni, talán az utóbbi időben volt egy pici pozitív változás ...

Előzmény: bendeguz90 (30408)
FOMA Creative Commons License 2015.10.03 0 0 30411

Beosztása és szolgálati helye válogatja. Pl. a Keletibe váltókezelőnek jelentkezőnek nem kell protekció, a Könyves Kálmánra menedzserasszisztensnek viszont erősen javallott.

Előzmény: Törölt nick (30409)
FOMA Creative Commons License 2015.10.03 0 0 30410

"Tipikus terelés. "

Ezt hogy érted? Történetesen elég sok kivizsgálás anyaga ment át a kezeimen az elmúlt 7 évben, ebből 6 évig a teljes hálózatra ráláttam, nem csak a pécsi területre. 

Előzmény: bendeguz90 (30408)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.03 0 0 30409

Mondjuk azt azért hozzátenném OFF jelleggel, hogy én érdekes módon mindenütt azt hallom-látom-olvasom: a vasúthoz csak protekcióval lehet bejutni, az idegen, ám esetleg érdeklődő és vasútbarát jelentkezőket tulajdonképpen minden további nélkül elhajtják. Na most ha ekkora nagy vészhelyzet lenne, mint amit itt is leírtak, akkor nem az számítana, hogy kinek hány vasutas rokona meg barátja van, hanem hogy jöjjenek minél többen.

Előzmény: trizs77 (30403)
bendeguz90 Creative Commons License 2015.10.03 0 0 30408

"Amúgy természetesen nem mindig az utasnak van igaza,"

 

Nem hát. Tipikus terelés. 

Előzmény: FOMA (30407)
FOMA Creative Commons License 2015.10.03 0 0 30407

Az elmúlt években nagyon sok jegyvizsgáló távozott a pécsi SZSZK/TSZVK/TSZVI állományából, csak a pécsi vezénylethez tartozók közül tíznél többen. Mindegyik kolléga a pénz miatt, jórészt külföldre. (Páran magasabb beosztásba, segédvezénylőnek, reszortosnak, ügyeletesnek, de az másik történet.)

 

Amúgy természetesen nem mindig az utasnak van igaza, főleg ha csak utasnak látszik, de fizetni nem akart az utazásért. Alig fordult elő olyan eset, hogy utaspanasz miatt részesült munkáltatói intézkedésben jegyvizsgáló, sokkal inkább céges belső ellenőrzések következtében. Természetesen nyilván maga a meghallgatás sem kellemes, még akkor is, ha nincs következménye.

 

Ettől függetlenül valóban a jegyvizsgáló van a legtöbb stressznek kitéve, utána a pénztáros. A konfliktusok jórészt nem a jegyvizsgálóknak felróható körülmények miatt keletkeznek, viszont rajtuk csapódik le. Mindez átlagosan talán 120 nettóért.

Előzmény: Törölt nick (30406)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.03 0 0 30406

Nem csak a pénz, hanem a körülmények is...

A jegyvizsgálót hányszor akarják egy nap pofán verni szerinted? És kinek van igaza? Mindig az utasnak.

Előzmény: JLW-470 (30404)
Kuvik76 Creative Commons License 2015.10.03 0 0 30405
JLW-470 Creative Commons License 2015.10.03 0 0 30404

"De kritikus a hiány járműszerelőből, pénztárosból és jegyvizsgálóból is"

 

Ezekben a pozíciókban mennyit lehet keresni(gondolom ez közrejátszhat abban,hogy hiány van ezekben a pozíciókban)?

Előzmény: trizs77 (30403)
trizs77 Creative Commons License 2015.10.03 0 0 30403

Mi a helyzet - ez ügyben - Baranyában, Somogyban, Tolnában ?

 

http://nepszava.hu/cikk/1071807

 

 

FOMA Creative Commons License 2015.10.03 0 0 30402

Komlón már A/4-re sem telik? Kb. 9.45 körül értem ki Komlóra, és a Petőfi térnél kanyarodott ki a Móricz Zsigáról az MPS-344, sötét kijelzővel, jelzés nélkül, de utasokkal, nyilván 5-ös járatban.

JLW-470 Creative Commons License 2015.10.03 0 0 30401

Sztem is jobb volt az eredeti színük.Amúgy elvileg most érkezett meg az utolsó csoport.

Előzmény: Svatopluk (30399)
ikarusman280 Creative Commons License 2015.10.02 0 0 30400

A Nyugati elkerülő melletti telephelyen voltak, én is láttam őket.

Előzmény: Svatopluk (30398)
Svatopluk Creative Commons License 2015.10.02 0 0 30399

Megjegyzem, piszok menőn néz ki ez az eredeti piros-törtfehér festés. Egyszerű és letisztult. Lehet, hogy kár volt dobni a zöldért, amennyibe meg a fóliázás/festés kerül a 115 db. busznál, abból még össze lehetett volna "kukázni" valahonnan leeső pár használt csuklóst még.

Előzmény: Svatopluk (30398)
Svatopluk Creative Commons License 2015.10.02 0 0 30398

Lehetséges, hogy még mindig nem érkezett meg minden Volvo? Ma este 6 körül kb. 6-8 kocsi jött velem szembe Szentlőrinc felől csuklósok-szólók vegyesen, holland rendszámmal.

trizs77 Creative Commons License 2015.10.02 0 0 30397

Az ex holland, jelenleg pécsi buszokból mennyi vett részt a menekült szállításban?

 

Mert a cikk arról szól.

 

 

Előzmény: lobbanórotor (30395)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.10.01 0 0 30396

Csak tipp, de valamelyik rendszámot az NGB-sorozatból már előzőleg kikérte valaki (például a 400-ast). 

Előzmény: ego2 (30392)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.10.01 0 0 30395

Ha az ex-holland Volvókról van szó (márpedig mi másról lenne), akkor azok nemcsak helyijáraton voltak használva az első 8 évükben. Most nem tudom fejből, hogy 290 vagy 360 lóerős motor van-e bennük, illetve a váltókiosztást sem, de egy biztos: messze nem egy traktor sebességével hozták haza őket, és én láttam is egyiket-másikat emelkedőn felfele még gyorsulni. Ezek után szerintem a cikkben felvetett használat módja is realitás. 

Előzmény: trizs77 (30394)
trizs77 Creative Commons License 2015.10.01 0 0 30394

Ha folyamatosan 70 km/h-val megy egy városi busz sok száz km-t, akkor nem kevesebbet fogyaszt hanem elromlik.

 

Annyi buta újságíró van, hogy az már fáj.

 

Legalább 1=egy busz műszakit megkérdezhetne mielőtt ír.

 

---------------

 

5 forintos kérdés :

 

 - Egy autóbusz motor hány %-on pörög ha a busz teljes terheléssel 70 km/h-val halad ?

 

Előzmény: hory004 (30393)
hory004 Creative Commons License 2015.10.01 0 0 30393

http://index.hu/belfold/2015/10/01/260_milliot_koltottek_eddig_menekultbuszoztatasra/

 

"Lapunk azért kereste meg az ORFK-t az ügyben, mert olyan információt kaptunk, hogy egyes vidéki városi tömegközlekedési vállalatok is jól keresnek a menekültszállításon. A megrendelt városi buszok ugyanis autópályán, folyamatos 70 km/órás sebesség mellett jóval kevesebbet fogyasztanak, és az amortizációjuk is kisebb, mint a városi forgalomban.

A járművek bérleti díja azonban listaáron városon belüli közlekedésre van beállítva, így az egyik megyeszékhely tömegközlekedési vállalatánál (ahonnan információnk származik, öt busz esetében másfél millió forintos bevételt hozott egy hétvégi horvát-magyar-osztrák-magyar határoztatás."

ego2 Creative Commons License 2015.09.30 0 0 30392

Ez a kakukktojás hogy késte le a sorozatot? Ma amúgy kint láttam a városban már.

Előzmény: < R o d o l f o > (30389)
vt976 Creative Commons License 2015.09.30 0 0 30391

Félig OFF:

ON.

Előzmény: JLW-470 (30390)
JLW-470 Creative Commons License 2015.09.30 0 0 30390

"Csak nekem tűnik úgy, hogy sokkal több autó van a városban, mint tavaly ilyenkor? Reggelente be van állva a város 2-2A csúcsban nem ritka, hogy párosával. A buszok meg ha nem is szellősek, de nincs az a pár évvel ezelőtti heringes konzerv érzés, főleg délután."

 

Lehet nem jön be az embereknek,hogy a sok lerúgott donyecki jár a 2-2A-n.

Előzmény: hory004 (30380)
< R o d o l f o > Creative Commons License 2015.09.30 0 0 30389

NGM-971 :)  941

Előzmény: hory004 (30381)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!