Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Az 1 hónapja dolgozó csuklósban meg szétszakadt,foszlott már az üléskárpit.
Valószínűleg nem ez alatt az egy hónap alatt vékonyodott el az üléskárpit, hanem az azt megelőző évek alatt. Többek közt ezért kerültek egy új árának töredékébe.
"A Pécsi STOP kérdésére Csizi Péter elmondta: az ablakok nyithatóvá tételét az eladó állja, márciusra ezt meg is kell oldania, az ehhez szükséges összeget nem utalják el addig a vevőnek, amíg ez nem oldódik meg."
Azt mondják,hogy olyan 10 körüli mennyiségben van klíma,a többiben csak légcserélő van,mint a C56-okban(a klíma ára meg annyi lenne,mint egy buszé :D).
Én olyan szólóval utaztam,amiben hintaszék volt(elfelejtették megfelelően rögzíteni az ülést),meg az ajtó elég brutális hangon nyílt,csukódott.Az 1 hónapja dolgozó csuklósban meg szétszakadt,foszlott már az üléskárpit.
2, ha már kiszedik az OBU-kat a mercikből, tán kéne táblatartó, meg tábla, mert a 24-es betűmérettel a Finn utca egy A/4-es lapon elég vérszegény megoldás. Meg egy szolgálati öccá' forintos óra.
+ nem fedték le a kijelzővel a leszállás-visszajelzőt, bár Meszesen mindegy hogy van vagy nincs, meg mi van ráírva a gombra...
+ Fűtés megy, remélem tud többet is majd.
- Az a babakocsi /kerekesszék tároló szörnyű, a kretyókon is előfordul hogy egy jobb manőver után székfoglalót játszanak az emberek, de ide az oszlop miatt nem lehet beállni nagyobb babakocsival. Értem én, hogy ezt úgy gondolták, hogy ha oda akarnak állni, akkor a két lehajthatóról felállnak, de ez a nyugat Balkán...
- Az OBU megállónként 4x mondja be, hogy hányas meg hova.
- Egyedi leszállás jelzés nem ártana, főleg télen nem kéne fűteni az utcát, meg ugye az elsőajtózás szempontjából se, ha nem tudnak hátul felugrálni.
Ezért írtuk már hetekkel ezelőtt, hogy melyiket merre kell keresni. Ha minden igaz abból a 18-ből 1-nek már gondjai is vannak, nem bírja a klímát. Várjunk csak, Hollandoknál kicsit több a csapadék ott a pocsolya szélén.
Iho :...".....A városi tulajdonú Tüke Busz Zrt. közbeszerzés keretében 115 darab új, alacsonypadlós, köztük 38 csuklós buszt vásárolt, tizennyolc jármű pénteken forgalomba is állt...."
Jut eszembe, nem arról volt szól, hogy a Kebab-expressek Barcs/Gyékényesről indulnak?
Estefelé egy csöri cibált kb 15 erősen selejt érett By/Bhv-t a végén vezérlővel, a Zsolnayban hallani lehetett, hogy elindult a kisállomásról. Simán körbesétáltam, mire a lejtőn 15-tel odadöcögött, nem is erőltette tovább, megfékezési gondok miatt talán, de akkor meg nem kéne rá még egy gépet találni?
Közben az index szerint elment az utsó vonat, de azt már nem írják, hogy honnan, szóval kérdés, hogy ez a szerelvény akkor most hova ment?
Nem tudom,hogy ki olvas itt magyarbuszok topikot,de érdekes,hogy az ottaniak szerint az elektromos busz tenderünk érvénytelen lesz a benne szereplő sok ellentmondás miatt.
A debreceni Sl Manok sem különbek...Ha komolyabb minőségbeli gondok lennéne a 0345-kel,akkor meg már nem lennének közöttünk:Ahhoz képest,hogy itt még a legtöbb-ben az üléshuzat is eredeti,csoda,hogy egyáltalán még mennek.Bár itt a fórumon a többség által gyengének tartott 400-asok is elmentek több,mint 20 évet mindenféle felújítás nélkül.
Nekem jók voltam, '99-ben 435/417-tel nem pózolhattam volna a Széchenyi Téren :))
Azóta voltak itt Ford Rangerek is, azok is eltűntek...
A O345(G)-kben itt a csengő rakáson (öhm a többiben, ill a 7700-kban nincs vizuális jelzés...), illetve a fülkebarkácsoláson (e körül sem minden tiszta) kívül más nem történt, gondolom a törökök egy kicsit többet foglalkoztak velük.
Mert a Mercedes-korszak mégiscsak itt indult az országban
Azért a Volánbusz egy pár hónappal beelőzte Pécset a legelső Tourismo-beszerzésével. De abban a korszakban az is egy árulásnak számított. (Igaz, valamivel jobban igazolható utólag, mert sürgősen kellett a busz nemzetközibe.)
Ezért mondtam, hogy maga felé hajlott a keze.... ;) Mert a Mercedes-korszak mégiscsak itt indult az országban, és nyilván csurrant cseppent ezért a városi döntéshozóknak...
Amúgy még Isztambulban idén nyáron még láttam O345-ösöket, bár persze nem a belvárosban, mert oda ilyeneket már nem járatnak. Azok valahogy jobban egyben voltak, mint a pécsi társaik.
És az is elvitathatatlan, hogy pont akkor tett be az Ikarusnak, amikor a leginkább szükség lett volna a megrendelésekre. A ragasztott üveges 400-asok helyett így hát jöhetett a piaccsinálás a Mercedesnek, és vígan hozhatták ide az akkor még kritikán aluli minőségű buszaikat. (A mai napig tartom, hogy az O345-beszerzés az egyik legnagyobb hiba volt, amit a hazai buszbeszerzések történetében elkövettek. Bőven elég lett volna a Mercedes-korszak nyitányát 2001-re tenni, amikor már aránylag megfelelő minőségű volt a termék, és a kijavítással párhuzamosan a Conecto márkanevet is megkapta.)
ebben a kb. 150-170 éves folyamban az elmúlt 10-15 eseményei nem hogy az arany oldalakra nem kerülnek, de ha 15 éves ciklusokban írják majd meg, nem lesznek az első 5-6 ciklusban sem.