Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pH03N1xM Creative Commons License 2012.03.13 0 0 6264

Mert valoszinuleg sz*r az adapter. Normalis adapternel nem okozhat gondot. (Commfront usbtors232 nekem ment a gemplus motyokkal is, pedig azok eleg haklisak mindenre)

Előzmény: Chokito5 (6263)
Chokito5 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 6263

Most olvastam egy másik forumon, hogy kizárólag RS232-es kábelel működik a progi. Nekem csak USB-s van, de majd beszerzek egy másikat ami RS232-es. Majd akkor kiderül, hogy én vagyok tényleg nagyon balfék, vagy tényleg csak soros porton keresztül működik.

 

Sajnos nem indokolták, hogy miért van így, csak hogy USB-el nem megy :(

 

 

Előzmény: pH03N1xM (6260)
Chokito5 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 6262

Na ma megint próbálkoztam a diagnosztikával. Hát nem mondom, hogy jutottam valamire, de mégis :D

 

Összekötöttem mindent, ahogy azt megbeszéltük, aztán indítom a programot, próbálkozom, semmi. Írja, hogy wakeup, de nem nagyon történt semmi. Azaz mindig egy piros felirat ugrott elő, talán a timing out. Elfelejtettem Print Screent csinálni róla :( Na majd pótolom. Kiválasztottam a Z/C kályhát, nem csatlakozott rá, ha azt mondtam neki, hogy aut válassza ki, akkor többször írta ki a wakeup, és a timing out-ot :) De ekkor sem csatlakozott.

Próbáltam a kályha kikapcsolt állapotában, és bekapcsolva is.  A diagnosztika nem sikerült :(

 

DEEEEEEE!

A sok próbálkozás hatására, egyszercsak elindult a kályha :D Hogy mitől, nem igazán értem. Eddig már vagy 10-szer, de még lehet többször is próbáltam indítani, soha semmi hajlandóságot nem mutatott, hogy begyújtson. Erre most elindult. Persze víz nem is volt benne, mivel úgysem indul :D Azóta feltöltöttem, kipróbáltam, jó volt.

Aztán próbálkoztam vele, és a vízpumpa már korábban is csinálta, hogy nem indult el, csak ha egy kicsit megkocogtattam. Hát szétszedtem.

Szomorúan tapasztaltam, hogy a járókerék el van törve. Kell egy új szivattyú.

 

Kinek van jó állípotú szivattyúja eladó???? Néztem ebay-on is szivattyúkat, de mintha nem is olyan lenne a csatlakozója mint amit a kályhára rátudnék dugni.

 

Várom jelentkezését mindenkinek aki megakar szabadulni egy nekem épp tökéletes keringtető szivattyújától!

Előzmény: 409 (6259)
lemle Creative Commons License 2012.03.10 0 0 6261

Köszönöm a felajánlást, időközben hozzá jutottam egy D5w modulhoz.

Arra voltkozóan kérhetek információt a kocsiszekrényen belül hova tervezték gyárilag az állófűtés modul helyét ?

 

Előzmény: balu.maci104 (6215)
pH03N1xM Creative Commons License 2012.03.09 0 0 6260

Bazimindegy, hogy usb/vagy serial a vege, a protokoll masik fele a lenyeg. (115200 baudig meg egy osi pC is birja a sebesseget (rs232), es ezek a oscsotany cuccok ennek toredeket ha tudjak diagnosztikai szinten, usb meg rohogve, ugye)

Előzmény: 409 (6259)
409 Creative Commons License 2012.03.09 0 0 6259

"Szóval mi az az ISO csatoló? ISO 9141 protocolra gondolsz?"

 

 Igen, erről van szó, olyan csatoló kell hozzá ami ezt a protokolt kezeli. Azt viszont most meg nem mondom, hogy az USB-s csatolók is megfelelnek-e, eddig sorossal próbálkoztam. Az ELM szerintem nem fogja vinni, legalábbis nekem nem működött vele, sem sorossal, sem USB-vel.

Előzmény: Chokito5 (6258)
Chokito5 Creative Commons License 2012.03.09 0 0 6258

Na most elvesztettem a fonalat :)

 

ISO csatoló? Na az mi? Tudomásom szerint ilyenem nincs, de lehet mégis van? Nekem a sima kék színű Vag 409-es kábel van, na meg 106-os vag, na meg VAS5054, na és még sorolhatnám de minek :)

 

Szóval mi az az ISO csatoló? ISO 9141 protocolra gondolsz? Azt kezeli a VAG kábelem, de azt még az ELM327 is kezeli.

Akkor a techwebasto oldalról letöltött programmal próbálkozzam, annak működnie kell?

 

Válaszod Köszi ismét.

Előzmény: 409 (6255)
vwverda Creative Commons License 2012.03.08 0 0 6257

Szia!

Van egy Eeberspaecher Hydronic D3W Z-m.A vezérlője halott (előző tulaj elmondása szerint, VW T4).Ezt tudod javitani?

Mennyibe lenne?

pesco1@citromail.hu

 

Köszi előre is

 

Előzmény: Takko (4857)
409 Creative Commons License 2012.03.08 0 0 6256

""elindítom a kályhát"??

Azt én nemtom elindítani szerintem.."

 

 A diaghoz nem is kell.

Előzmény: zaby34 (6254)
409 Creative Commons License 2012.03.08 0 0 6255

"Vagy mit csinálok rosszul?"

 

Azt, hogy Vag-Com-mal próbálod. A Vag-Com a VAG (Vw Audi Grupe) csoportos autók diagnosztikai programja, önmagában nem fog egy Webasto kályhával szóba állni. Van a Webastónak saját diagprogramja, ahhoz egy mezei ISO csatoló is jó. (Ha a Vag-Com-hoz használt kábeled ilyen, akkor az is) A bekábelezés az jó úgy ahogy írod.

Előzmény: Chokito5 (6253)
zaby34 Creative Commons License 2012.03.07 0 0 6254

Hello)

 

"elindítom a kályhát"??

Azt én nemtom elindítani szerintem.. Az ugyebár magától elindul, ha kellően hideg van kint.

Nincs programórám bele, bár hirdetik a neten 58000-ért kb, beszerelve.. Talán megéri belerakatni.

Az a Webasto resetelés szép, de nem olyan a kályha, meg nemtok angolul..)

Ebben a keringetőszivattyúban, hogy oldottátok meg a szénkefe-cserét? Mert szétszedni nagyon könnyű, összerakni szinte lehetetlen, hacsak az elejét is szét nem szedi az ember, ami nem olyan egyszerű...

Én kínomban fúrtam két lyukat a házra a szénkeféknél, és ott lett visszapiszkálva a kitámasztott keferugó...

Megpróbálok egy villamossági szerelőt az újraindításhoz, majd jellentkezem, köszi addig is.

Chokito5 Creative Commons License 2012.03.07 0 0 6253

Ez egy Thermo Top C/Z kályha azonosító táblájának egy része. Ezt most akkor kellene tudjam diagolni vagy nem??

 

Hiába próbálkoztam eddig a vag-com-al, nem csatlakozik rá. Nem értem miért. Lehet nem is lehet diagnosztizálni?

Vagy mit csinálok rosszul? Én a vag-com 409-el próbálom, gondolom ennek is vinnie kellene.

 

Egy 3 érintkezős fiát átalakító kábel segítségével próbálom. Ennek a kábelnek van két darab csipesze (+12 V, és test), és a diagnosztikai szálat rákötöm a kábel diagszálára, ami a Vag-com 7-es lábára megy. Így a VAG kábel kap a 16-os lábon +12V-ot, az 5,4-es lábon testet, és a 7-es lábon csatlakozik a kályhára.

Ekkor inditom a programot, elinditom a kályhát, és megpróbálok a 18-as, azaz Aux heater-el csatlakozni. És persze nincs válasz.

 

Mit csináltam rosszul?

 

Előre is köszi a segítséget.

Előzmény: pH03N1xM (6144)
409 Creative Commons License 2012.03.06 0 0 6252

Az övében Eberspacher kályha van.

Előzmény: carter 30 (6250)
409 Creative Commons License 2012.03.06 0 0 6251

A Vag-Com (VCDS) kezeli.

Előzmény: zaby34 (6248)
carter 30 Creative Commons License 2012.03.06 0 0 6250

Ez lenne a resetelés leirása ( 2. oldal. 1. és 2. pont ) , ha 3 sikertelen inditási kisérlet után letiltott.

 

http://www.rmsconsult.co.uk/berlingo/files/webasto/Troubleshooting_Tree.pdf

 

Már ha WEBASTO THERMO TOP  van a kocsidban.

Előzmény: zaby34 (6248)
grandegabo Creative Commons License 2012.03.06 0 0 6249

Valamilyen "biztosíték kiszedéses" módszerrel lehet resetelni úgy tudom, de sajnos nem találtam azokat a hozzászólásokat amikben régen erről szó volt.

Valami olyasmi rémlik hogy elindítod a kályhát és kiveszed a vezérlő biztosítékát. ..de lehet hogy tévedek, sőt lehet hogy ennél a típusnál nem is lehet..

Előzmény: zaby34 (6248)
zaby34 Creative Commons License 2012.03.06 0 0 6248

Köszi a gyors választ.

A Célműszer az egy általános diagnosztikai hibakód olvasó-törlő is lehet, vagy kimondottan kályhás, vagy Seatos műszernek kell lennie?

Magyarul egy mezei villamossági szerelő vissza tudja-e állítani?)

Előzmény: 409 (6247)
409 Creative Commons License 2012.03.06 0 0 6247

"Ezek ugye letiltódnak, ha nem tud többszöri próbálkozásra begyújtani.."

 

Igen.

 

"Ezt csak célműszerrel lehet törölni?"

 

Igen.

 

"Van esélyem rá, hogy csak a szivattyú miatt nem működött?"

 

Van.  (a remény hal meg utoljára)

 

"Megoldás?"

 

Diagnosztika, és ha szükséges akkor javítás.

Előzmény: zaby34 (6246)
zaby34 Creative Commons License 2012.03.04 0 0 6246

Sziasztok!

 

Van egy Seat Alhambra 2003-as évjáratú autóm.

Nem megy benne a kiegészítő fűtés.

Ma kiszedtem a kis keringető szivattyút, kicseréltem a szénkeféket, most az már működik.

A kályha gondolom még nem. Ezek ugye letiltódnak, ha nem tud többszöri próbálkozásra begyújtani. Ezt csak célműszerrel lehet törölni?

Van esélyem rá, hogy csak a szivattyú miatt nem működött?

Anno amikor vettem másfél éve, a hibatárolóban "ismételt lángmegszakadás" hiba volt. Ezt akkor törölték, persze a kályha továbbra sem működött...

Megoldás?)

balu.maci104 Creative Commons License 2012.03.01 0 0 6245

Szia!

Kapkodsz.....:-)! Nézesd meg máshol is!

A szivattyú javítható,ha fémházas! A többit meg csak Eberspacher gépen kellene diagolni....

Én még mindig nem a vezérlőre gyanakodnék.. (bár,nem kételkedem más tudásában!)

Előzmény: vito 108 cdi (6240)
Karrierista Autó Creative Commons License 2012.03.01 0 0 6244

Üdvözlök mindenkit! Thermo Tophoz keresgélek vezérlőelektronikát, vagy hibás kályhát, nyílván aminek a vezérlője működik. Az utángyártott verzióról tudok, az adott. Köszönöm az esetleges ötleteket, minden jót! Üdv. Karrierista

csabais Creative Commons License 2012.02.29 0 0 6243
Előzmény: vito 108 cdi (6242)
vito 108 cdi Creative Commons License 2012.02.29 0 0 6242

Szia!

Bp 16.ker cziráki 26-32

Gyártelep

Előzmény: opel cng (6241)
opel cng Creative Commons License 2012.02.29 0 0 6241

hol van ez a szervíz Bp?

 

Előzmény: vito 108 cdi (6240)
vito 108 cdi Creative Commons License 2012.02.29 0 0 6240

Üdv!

Ma találtam WEBASTO szervizt a cziráki utcába.Rádugták gépre nem komunikált vele,aztmondják vezérő csere.

Kérdésem nincs valakinek jó áron egy ilyen vezérlője?

D5WZ van benne.A vízszivattyú is elég hangos lehet az is kéne bele.Bosch 0392020026 cikkszám

 

Chokito5 Creative Commons License 2012.02.28 0 0 6239

Esetleg van már valakinek ilyen Webasto diag kábele? Én is kíváncsi lennék egy két dologra.

 

 

Előzmény: meiner (6236)
tcshooker07 Creative Commons License 2012.02.28 0 0 6238

Szia! Az a baj ,hogy én Karcagon lakom ami Kb.350 Km. Távgyógyászat nem lehetséges? Tegnap kaptam kölcsönbe egy Eber hibakód olvasót. Ma ki is próbáltam fél sikerrel: Volt az agyábam néhány hiba jel F50 ,F51 ,F14. Ezeket értelmezés után töröltem. A kódolvasóval elindítottam a redszert.Mindenindítási jelre hibátlanul indult de kb. másfél perces üzem után hibakód nélkül , a tápszivattyú fokozatos lassulásával , kiszellőztetve megállt.Ekkor a többszöri póbálgatás ellenére sem volt a vízhőmérséklet 60C° sem. Szerinted mi lehet a probléma? Előre is köszönöm válaszod!

Előzmény: balu.maci104 (6230)
grandegabo Creative Commons License 2012.02.28 0 0 6237

Fanó abszolut profi.

Előzmény: LT74 (6235)
meiner Creative Commons License 2012.02.28 0 0 6236

Nincs semmilyen kábelem, ha jól értelmezem itt 8 e-ért adják a kábelt meg a szoftvert.

Kérdés, hogy használható-e valamire?

 

 

Előzmény: Chokito5 (6233)
LT74 Creative Commons License 2012.02.28 0 0 6235
Sziasztok !
Pesten Webasto szerelőt, megbízhatót tudtok nekem ajánlani ?
Én a Fanó Kft -t találtam az jó ??
Köszönöm !

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!